Abszol úti történések

2K 118 20
                                    

Draco Malfoy szeptember elsején a napsugaras, reggeli órákban rótta az Abszol útat. Előző nap végig az apjával veszekedett. Ahogy, igazából egész nyáron. Így csak most volt ideje beszerezni a szükséges tankönyveket erre a tanévre.

Egyedül volt. Az apja nem mutatkozna többet vele, amióta kiderült az identitása. A híres Malfoy örökös meleg. Lucius nem repesett az vidámságtól, minek is örült volna ennyire, hogyha a fia, akinek az elrettentő Malfoy vezetéknevet tovább kellet volna adnia az utódainak, egy férfit szeretne majd maga mellé.

Azóta az egész Varázslóvilág tudtára lett adva ez a hír, így szőkére csak úgy ragadtak a lenéző, undorodó, és néha-néha csodálkozó tekintetek. Ő azonban ezekről tudomást sem véve szitkozódott magában az elkövetkezendő évéről.

A ,,barátaival" már találkozott itt, az Abszol úton, de csak kinevették, és elfordultak tőle. Ahogy elnézi, nem sok olyan ember akadt, aki nagyon szívesen mutatkozna egy meleggel. Főleg nem akkor, ha ő az.

Az ötödik éve szörnyűbb lesz, mint eddig bármelyik. Főleg a nyári események után.

Még a szünet szinte legelején rákerült karjára a Sötét Jegy, ami mutatta, hogy halálfaló. Nem sokkal ez után derült ki róla az igazság.

,, Nem én választottam. Sose akarnék ez lenni. -gondolta magában. -Se meleg, se halálfaló."

A Czikornyai és Patzábol lépett ki éppen, tankönyveivel a kezében, amikor bambulásnak köszönhetően egy mellkasba ütközött. Az összes kezében tartott dolog nagy csattanással hullott a földre. Orrába akaratlanul is bekúszott az előtte álló fiú illata. Nem akart felnézni, mivel nagyon is jól tudta, hogy kibe futott bele. De az illata még sosem volt rá ilyen hatással. Inkább felöltött egy gyilkos tekintetet, és lehajolt a cuccaiért.

-Rombolunk, Malfoy? -kérdezte a fekete szórakozott tekintettel Dracotól. Bár magának se vallotta, de ahogy a szőke ott térdepelt előtte a könyveit rendezgetve, igen csak beindult a fantáziája. Hallott a hírről, mint mindenki más is, de valószínűleg ő abba a kevés emberbe tartozott bele, akit ez nem különösebben érdekelt. Tudta magáról, hogy teljes mértékben, száz százalékig hetero, és neki elég volt ennyi.

-Nagyon vicces, Potter. -állt fel a Mardekár Jéghercege, és egy unott pillantást vetett Harryre. -Gyerünk, rúgj belém te is. Tudom, hogy erre vársz. -sóhajtott.

-Tudod, engem nem különösebben érdekel az identitásod. -húzta fel fél szemöldökét a Kis Túlélő.

-Csodás. Indíts egy NemÍtéjükElDracoMalfoytAmiértBuzi szakkört. Biztos sokan jelentkeznek majd rá. -forgatta a szemét a Malfoy örökös. Harry oldalra döntötte a fejét, így eltakarta a napot, és az alacsonyabbik jobban szemügyre tudta venni.

,,Potter megtalálta a fodrászatot. Igaz, erre öt évet kellett várni, de nem lényeges. Tavaly óta nem tudom, mivel etették, de rettentően megnőtt, nem véletlenül ütköztem a mellkasába. És megmosolyogtatta a beszólásom. Igazából miért beszélek erről, nem érdekel, hogy hogy néz ki. " -gondolkodott.

-Ezzel csak arra utaltam, hogy én nem fogok beléd kötni. Eleget szenvedsz te a többiektől. -egyenesedett fel Harry és oldalra biccentett. Malfoy elnézett arra, és egyből Crackot, Monstrot és Pansyt látta meg.- Egyébként pedig beengednél? Mivel megálltál az ajtóban, és miattad senki nem tud se ki, se bemenni. -Ron és Hermione az ajtó másik oldalán álltak, széttárt karokkal, nem értve, hogy a legjobb barátjuk miért pocsékol ennyi időt Malfoyra.

-Esetleg ha hátrébb lépnél, elférnék melletted és elmennék. -nézett a fekete hajú szemébe, akinek szinte látni lehetett az íriszeiben, hogy félre értette az előző mondatot. Ahogy Draco is, de az mellékes.

Harry lépett egyet balra, így Draco azonnal el is indult a könyvesbolttól ellenkező irányba.

Természetes ahogy az újdonsült ellenségei mellé ért, akik az egyik üzlet lépcsőjén álldogáltak, nem hagyták szó nélkül az előbbi eseményeket.

-Mi van Malfoy, újabban Potterrel barátkozol? -nevette ki Monstro a szőkét, aki a szabad kezével észrevétlenül előhúzta a pálcáját és a hármasra szegezte.

-𝐆𝐥𝐢𝐬𝐬𝐞𝐨. -suttogta az örökös, mire a lépcső csúszdává változott, és Gregory hanyatt esett.

Hátra fordult, puszta kíváncsiságból, és igaza is lett a gondolatainak.

Mivel Harry Potter ugyan csak őt nézte, és az előző tette ki is csalt egy kis nevetést belőle.

Filmy Greyness  -Fátyolos Szürkeség- (Drarry ff.)Where stories live. Discover now