A zuhany

1.1K 87 49
                                    

Az edzés rettenetesen kifárasztotta Harryt. Oliver jobban megdolgoztatja őket, mint amennyire neki kell az agyát Piton óráin.

Nem volt ideje zuhanyozni, mivel Dracot már így is tíz perce váratta a megbeszélt helyen, szóval izzadtan, kifulladva futott a belső udvar felé, leszakadva a többi Griffendélestől.

-Szia, bocs, hogy késtem, csak... -állt meg a szőke mellett Potter, és a térdére támaszkodott.

-Késtél tizenegy és fél percet. Tragédia vagy, induljunk. -fordult sarkon Malfoy, és elindult a Griffendélesek klubhelyisége felé.

-Nem zavar, hogy mindjárt megdöglök? -lihegett a sebhelyes miközben a Mardekáros után sietett.

-Nem igazán. -vonta meg a vállát Draco.

-Milyen paprikás hangulatban vagyunk ma... -forgatta a szemét Harry.

,,Ma mindenki menstruál?"

-Nem, csak ideges vagyok, hogy mi lesz ma délután...

-Nyugi, ha beszólogatnak, elintézem őket, te is tudod. -mosolygott Harry, és innentől teljes csöndben sétáltak tovább.





-És mit szokás csinálni ezen a lepratelepen? -vágódott le Harry mellé Draco a kanapéra.

-Anyád a lepratelep. -szólt vissza Ron, mire a szőke már kezdett felállni, de Potter visszahúzta, szinte az ölébe.

-De le lepratelepezte anyámat! -hisztizett Draco, észre se véve, hogy Harry ölében ül.

-Te meg a klubhelyiségünket, szóval ülj vissza a helyedre, és nyugodj le. -szólt rá a sebhelyes, és a Mardekárosnak ekkor esett le, hogy hol is ül pontosan, szóval karba tett kézzel és egy kis pírrel az arcán letette magát a barátja mellé.

-Miért, ti mit szoktatok csinálni a ti klubhelyiségetekben? -próbált beszélgetést kezdeményezni Hermione, aki Harryn kívül az egyedüli volt, aki próbált barátkozni Dracoval. Ez a szőkének le is esett egyből, szóval kedvesen válaszolt.

-Azt nem tudom, hogy a többiek mit szoktak. Én a hálókörzetünkben szoktam lenni egyedül...

-...és Harry Szexisten Potter gondolatára vered ki. -kezdett el röhögni Seamus, mire Harry egyből odafordult, Malfoy pedig lehajtotta a fejét.

Nem azért mert igaz volt, hanem... jó, azért is, de minden a melegségével kapcsolatos vicc rosszul esett neki.

-Esküszöm, nyakon váglak. -sóhajtott a sebhelyes.

-Jaj, de félek. -nevetett tovább Finnigan.

-Szívd vissza.

-Hogy mivan?

-Ha nem akarsz egy Stuport a seggedbe, akkor visszaszívod. -emelte fel a hangját a szemüveges, mire Seamus elhallgatott és elfordította a fejét.

-Mondtam, hogy elintézek mindenkit. -suttogta Harry, mire Draco elmosolyodott, de ez a mosoly nem tartott valami sokáig. Pontosabban addig, míg Ron meg nem szólalt.

-Amúgy nálatok most hogy is megy a szex? -fordult a vörös a szőke felé. -Neked dugják be, vagy te lógatod be valakinek, vagy egyszerre a kettő? Te amúgy most alul vagy felül vagy?-kérdezte, mire Draco elnevette magát, Harrynek meg dobbant egy hatalmasat a szíve. Imádta hallani a szőke nevetését. -Mi ilyen vicces?

-Csak az, hogyha nem lennék meleg, ezzel tudással leszophatnál hülye gyerek.-mosolygott Draco, mire Weasley felállt és elő akarta húzni a pálcáját, de...

Filmy Greyness  -Fátyolos Szürkeség- (Drarry ff.)Where stories live. Discover now