Ep6) Si Kembar Itu Budak Baru (Extra 2)

56 10 0
                                    

Semasa di sekolah..sebelum sesi persekolahan bermula..pada pukul 5...ahli Dynamic ladies kecuali izzati sudah merancang untuk menunggu Maizyatul dicafe berdekatan dengan sekolah..mereka tahu yang Maizyatul akan sarapan disitu dan ahlinya akan datang pada pukul 7 nanti..

mereka tahu yang Maizyatul akan sarapan disitu dan ahlinya akan datang pada pukul 7 nanti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hazirah: wey..pahal kt kena bangun awal ni...ye pon nk belanja makan jangan lah pada pagi2 buta ni...(sebernanya dia tau yg disini dia akan menjalankan misi rahsianya kerana mengantuk lagi dia sj memberi umpan)

Hana: Ish kau ni...kt an ada misi kat sini bukannya nk belanja kau makan..

Dayana: Hazirah..Aq tau kau masih mamai tp kt kena tunggu Maizyatul kat sini. Dekat sini lah senang untuk menggugut dia semasa dia berseorangan...kalau geng dia tau jadi lain kang...

Irdina: x pe..misi kt start pada pukul 6a.m sebelum tu.. meh Aq belanja krg makan dekat sini ..jangan ambik mahal2 nanti pokai lah Aq lol..

Hazirah: Apa kau nk belanja ktorg...meh Aq gi order...

Hana: Wah3..kau pasal makanan laju je an...mentang2 ade orang nk belanja

Hazirah: Eleh kau jugak yang untung nanti..Hihi

Irdina: Dah2 Aq nak belanja makan pon nk gado ke..

Hana: Aikk... Mana Dayana? Sekelip mata dan hilang..

Irdina: Tu dia...dah ambil makanan dah ...

Hazirah: Nampak bukan Aq je yang semangat nak makan...

Pencerita:Pada pukul 6 tepat  sudah kelihatan Maizyatul ni depan pintu cafe...selesai dia membeli makanan dan baru duduk ..dynamic ladies mula bertindak..x sempat dia menyuap sesuap nasi sudah disergah oleh team Dynamic ladies.

Hazirah:Hei sorang je...

Pencerita:Belum sempat kata apa2 Ahli dynamic ladies sudah duduk di hadapan dan tepi Maizyatul ..Pada mulanya Maizyatul hanya malas nk layan dan hanya makan hidangan yang berada di depannya...Tetapi selera makannya terbantut apabila Dayana mengeluarkan telefonnya dan didalam fonnya menunjukkan segala rancangan yang dilakukan untuk custemernya...rupanya dalam diam ada yg nk paras ugut..Akan tetapi Maizyatul bukan jenis yang cepat gentar dengan perkara yang remeh ..

Maizyatul: So!! (Dia tahu yang ahli Dynamic cuba memeras ugutnya tetapi dia tetap tenang)

Hana:Kau cakap so!! (Hana cuba hendak memarahnya tetapi dia cuba kawal dan berlagak tenang) Aq tertanya lah apa jadi kalau Aq report kat Mana Layla eh¿¿

Kisah Cinta Pertama Kita di AsramaWhere stories live. Discover now