2nd Dating (Part 3)

41.5K 313 30
                                    

Man:
Aaaaaaaahhhhhh!!!!! U.... Bukak kaki luas-luas syg....... Aaaaaaaahhhhhh!!!!!

Zila:
Aaaahhhh!!!! Aaaahhhh!!!! Okay U!!! Aaaahhh... Dalam lagi U!!!! Aaaaahhhhh!!!!!

Man:
U!!! Aaahh!!!! Izinkan I semai benih cinta dalam rahim U syg.... Aaaaahhh!!!!

Zila:
Aaaaahhhh!!!! Its yours.... Aaaaahhhh!!!! I nak sampai dahhhh!!!!! Aaaahhh!!!!

Man:
Aaaaaahhhhh!!!!...

Man memancutkan benihnya didalam lubang nikmat Zila. Kali ini dengan keizinan Zila. Tiada lagi bantahan. Yang ada didalam fikiran Zila hanyalah nikmat. Nikmat yang luar biasa dari kebiasaan. Mereka berdua berpelukan menahan keenakkan dan kepenatan hasil dari pelayaran yang indah.

Agak lama senjata Man berada dilubang nikmat Zila. Sengaja dia membiarkannya didalam. Dia mahu benihnya menjalar keserata pelusuk rahim kepunyaan Zila. Setelah reda, Man menarik senjatanya keluar dan bergegas ke bilik air untuk membersihkan sisa-sisa air mani nya yang bercampur dengan air mani Zila. Zila terlantar kepenatan. Penat yang belum pernah dirasai. Terasa sengal-sengal dicelah kangkangnya. Zila melayan kepenatannya sehingga dia tertidur tanpa membersihkan dahulu segitiga emas miliknya.

Setelah Man selesai membasuh senjatanya, dia mencapai tuala dan membalut tubuhnya. Dia keluar dari bilik air dan terus mencari rokok. Setelah menyalakan rokok, dia duduk di kerusi yang terletak berhadapan dengan katil. Sambil dia duduk menghadap Zila, dia memerhati setiap pelusuk tubuh Zila. Dia benar-benar tidak menyangka apa yang sedang terjadi terhadap dirinya sekarang. Dia sangat beruntung. Zila seorang perempuan yang dia kenali yang mempunyai ciri-ciri yang Man kehendaki. Tersenyum Man keseorangan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sedang Man menonton bola sepak di televisyen, dia dikejutkan dengan ketukan dipintu bilik kepunyaan mereka.
.
.
.
.
Tok,tok,tok!!!
Tok,tok,tok!!!
Checking, checking!!!!

Gelora (KUIS)Where stories live. Discover now