להוציא מכל הלב

169 23 22
                                    

עבר חודש מאז היילי יצאה לראשונה לדייט עם בריאן, הם הספיקו לעשות הרבה מאז, אמא של היילי מתארת את תקופה זו כתקופה דיי מבולבלת אך הכי מאושרת בחייה של היילי. מאז שסאמר מתה היילי לא יצאה החוצה ולאחר שהתחילה לצאת עם בריאן כף רגלה של היילי לא נגע בפתח הבית אפילו לא לרגע. היילי היתה יוצאת הרבה עם בריאן מה שלא השאיר לה הרבה כסף בכיסה, בעיקר לאחר שפוטרה מהעבודה עקב שברונה ממותה של סאמר. היא בזבזה הרבה כסף מכיסה ולא השאירה אף כסף בצד לקנית דירה משלה, משלהם.

היה זה שמונה בבוקר, רשרוש צרור מפתחות נשמע הפותח את דלת ביתה של משפחת ריצ'רדסון אשר נפתח, נקישות נעלי העקב של היילי נשמעו כשסגרה את הדלת והתקדמה אל עבר פנים הבית. "אני בבית" היילי הודיעה למי שהיה בבית, היא לא היתה בטוחה מי היה בבית כי מי עוד יהיה בבית בשעות הבוקר? אמא של היילי כבר היתה אמורה להיות בדרכה לעבודה בשעה הזאת. היילי התקדמה אל עבר המטבח והסלון, עם סקרנות ההולכת וגדלה, מי עוד יכול להיות בבית? קול מוכר נשמע יורד מגרם המדרגות המוביל אל הקומה השניה "תפסתי אותך."
היילי הסבה את מבטה לאחור "מיי, מה את עושה פה?" היילי שאלה וקולה היה מופתע.
"אני יכולה לשאול את אותו הדבר" מיי החזירה לה, היילי יכלה להבין שמיי כועסת עליה אך היא לא היתה בטוחה למה. "זה הבית שלי כמובן" היילי השיבה והחלה להתקדם אל עבר גרם המדרגות, עולה מדרגה מדרגה. מיי לא אמרה דבר, הפנתה את גבה אל היילי והחלה לעלות אל עבר חדרה של היילי, שם יכלו לדבר. היילי ידעה שקרה משהו ושהן חייבות לדבר, היילי התקדמה אחריה.

כשנכנסו השתיים את חדרה של היילי, היילי התיישבה על מיטתה ומיי על הכיסא המסתובב מול השולחן. היא ישבה כשגבה מופנה אל היילי והכיסא מופנה אל השולחן אשר המחשב של היילי ישב. היילי הטתה את ראשה "אז למה את פה מיי? דברי אליי" היילי ביקשה לדעת למה מיי כל כך כועסת עליה. מיי סובבה את הכיסא עם רגלה כשידיה שלובות ופרצופה נראה רציני, כשמיי רצינית זה אומר שבאמת קרה משהו נוראי, מצב זה של מיי הוא נדיר, היא לא טיפוס שכועס או מראה זאת, מיי היא טיפוס סלחן.
מיי פתחה את פיה "חודש, חודש, חודש."
"חודש מה??" היילי אמרה וקולה היה תוקפני מעט, היא היתה גרועה בחידות ובנוסף לכך היא חסרת סבלנות.
"חודש ואת לא דאגת לדבר איתי אפילו לא פעם אחת, עדכונים, משהו? איזו מן חברה את?" מיי לא יכלה להתאפק יותר, חודש שהיא מודחקת מחברתה הטובה ביותר ועדיין מחשיבה אותה כאחת. מיי לקחה נשימה לאחר שהוציאה את מחשבתה מליבה "אני יודעת שזה לא מתאים לי או לך להיות ככה.. אבל אני מרגישה שעובר עלייך משהו, רוצה לדבר על זה?" מיי מכירה את היילי טוב מידי ומשבר כזה לא יגרום להן להיפרד, מיי תמיד כאן בשביל היילי, מוכנה לעזור לה בכל מצב.

היילי חיה באשליה שהיא כבר התגברה על המשבר שהיה לה באותם שבועות שאחרי מותה של סאמר, שלאחר שהתחילה עם בריאן חייה חזרו למסלול חדש, מסלול ללא שברי רציפים. "אני כבר לא במשבר מיי, באמת שלא. אני בתחילה של מסלול חדש" היילי טענה. "באמת? כנראה שהמסלול שלך יותר מידי רחוק מהמציאות, משכיחה את כל הסובבים ממך אשר השארת במסילות האחרות, שלא מקושרות למסילה בה את נמצאת. מה את עשית כל הלילה? באתי לפה ואמא שלך אמרה שאת לא פה. תני לי לנחש, היית עם בריאן כל הלילה נכון?" מיי אמרה וקולה נעשה תוקפני שוב, ידיה לא שינו תנוחה ורגלה השמאלית הונחה על רגלה הימנית.
"כן נכון, זה מה שעשיתי אבל מה זה קשור אלייך? את לא חברה של בריאן, את לא צריכה לדעת מה הולך בחיי כל שניה" החזירה לה היילי, היא לא אהבה שמחטטים לה בחייה הפרטיים אף על פי שחברות טובות יודעות הכל אחת על השניה גם ברמה הפרטית.
"אני חברה שלך וחברות מדברות זו עם זו על הכל, את הבטחת לי שתעדכני אותי ואת לא עשית זאת, מה עליי לעשות בכדי לעזור לך לחזור למסלול הנכון?.. אני דואגת לך" היה נראה שהיא מדברת מהלב, מיי ממש דאגה להיילי.
"מה שאני מנסה להגיד זה שאני חושבת שעלייך לקחת הפסקה ולהביט סביב לפני שאת בוחרת באיזה מסלול לבחור, את בצומת דרכים חשובה ועליך לשקול זאת בכובד ראש, את בחרת מסלול שפוגע בי.. בחברים שלך.. ואם להגיד את האמת, הבחור הזה, בריאן.. נראה טיפוס מפוקפק" מיי אמרה את האמת והורידה את רגלה השמאלית וידיה הותרו וצנחו ליד גופה.

אהבה בגלגול אחרKde žijí příběhy. Začni objevovat