הורים לוטרינר

102 15 25
                                    

השמיים בהירים, הציפורים מצייצות. זה הוא עוד יום שמשי לקום מהמיטה ולהתחיל להזיז את התחת. היילי שכבה במיטתה, עטופה בשמיכת הפוך החמימה שממנה היא לעולם לא תיפרד. לצידה מכורבלת חתולתה הנאמנה סאמר, משתמשת בגופה הפרוותי כמקור חימום זאת כי היילי רכושנית ולא חולקת את שמיכתה. השמש חדרה אל פנים החדר, מבשרת את בואו של הבוקר ואיתה אור חמים המעיר כל בעל חיים הנחשף לו ואילו לבני האדם יש תופעה לשחק עם שעונם הביולוגי מה שמקנה להם עייפות בזמנים שונים לאורך זמן. סאמר התרוממה לאט, מנידה את ראשה ומותחת את גופה לתחילתה של יום חדש. היא הסבה את ראשה הצידה למראה בת זוגתה הישנונית. "צפוי" היא מילמלה וליקקה את לחיה של היילי כברכת בוקר טוב, סאמר היתה רעבה כצפוי. היא הלכה על בטנה של היילי אשר שכבה על גבה והתיישבה במרכז הבטן, מחכה ליפיפיה הנרדמת להתעורר משנת היופי שלה. "אני רעבה" סאמר פצחה בפיה וקול היללה הידהד באוזנה של היילי אשר תרגמה את אותה יללה מוכרת למילים אנושיות.

היילי פתחה את עיניה למראה עייפות מוחלטת, מרימה את סנטרה מעלה ִורואה את סאמר יושבת עליה ומחכה. "מה השעה… " היילי מילמלה בקול צרוד של בוקר. סאמר שלא היתה בקרבת שעון, משכה בכתפיה. היילי הורידה את ראשה אל הכרית ועצמה את עיניה. "הכי קל זה לוותר" סאמר רטנה וגילגלה את עיניה, היא חשבה שימי תוכנית ב' הפכו מזמן לעפר מתחת לשטיח האורחים בחדרה. היא הניחה את כפתה מאחורי אוזנה של היילי. למשמע הוצאת סכיני להב מכפותיה של סאמר, סאמר החלה לגרד בחוזקה את האזור המגורה, זה ללא ספק היתה הדרך הכי מהירה להעיר את היילי. היילי קמה במהירות למשמע גניחה אשר הופקה ממיטב המשמעויות של המילה, סאמר חייכה ופניה נראו מרוצות. "ידעתי שזה יעבוד, אני מכירה את להלי שלי" סאמר אמרה לעצמה בלב ובהתה בהיילי חסרת הבעת הפנים ההחלטית, היילי לא ידעה מאיפה זה בא לה. היילי הסתכלה על סאמר ובאינסטינקט החלה לגרד מאחורי אוזנה המגורה "מה לעזאזל, זה… " היילי החלה להסמיק רק מהמחשבה על ההרגשה שעיסוק במקום הזה גורם לה, עיסוק ממקור מוכר. "זה לא בסדר, באמת!" היילי לא ידעה מה לומר ופשוט הורידה את סאמר ממנה בכך שמשכה את השמיכה אליה. סאמר נחתה על רגליה ללא חשש וצער נראה על פניה "היא עוד תבין שזאת אני.. " היא אמרה ביאוש קל אך ידעה שזאת היא רק תחילת הדרך אשר תוביל אותן לאושר גדול, חתולה או אדם, הן אוהבות אחת את השניה.

סאמר הלכה אל דלת החדר, מגרדת אותה בחוזקה בכדי להסב את תשומת הלב של היילי אליה. היילי אשר היתה לבושה בפיג'מה זרוקה כמו הסחבה שניתנה לסנדרלה מאמה החורגת מימי קדם, מראים את כמות הזמן בא היילי סוחבת את תואר הבחורה המובטלת, שיערה התפזר לכל עבר. היא שיפשפה את עיניה וקמה מהמיטה, הולכת אל עבר רעשי שחיזת הציפורנים הצורמת של סאמר. היא פתחה את הדלת עבורה. "הינה, עכשיו תעזבי אותי בשקט, אני צריכה להתארגן לפני שאביא לך אוכל" אמרה היילי התשושה שלמרות כל העייפות זכרה מה סאמר ביקשה. הן אומנם לא הרבה זמן יחד אך שגרת היום שלהן עוזרת לחבר ביניהן. סאמר יצאה דרך הדלת לאחר שהיילי הועילה בטובה לפתוח בשבילה. היא עברה את המסדרון וירדה אל הקומה התחתונה וקפצה על הכיסא, מחכה שהיילי תרד ותגיש לה את ארוחת הבוקר, אם יקח להיילי יותר מעשר דקות סאמר תעלה ותזרז אותה. אוזניה של סאמר קלטו רחש המגיע מחוץ לדלת הראשית, היא הסבה את ראשה בציפיה לאורח המתקרב.

אהבה בגלגול אחרWhere stories live. Discover now