מסע נקמה

65 10 11
                                    

"שיהיה יום מקסים!" קולה המתוק של היילי בירך את הלקוחה המקסימה שהלכה לדרכה עם גביע  גלידה בטעם פסיפלורה וניל בידה. כשהלקוחה לא היתה בטווח הראייה היילי הרשתה לעצמה ליפול קדימה ולהמרח על חלון הראווה שבדוכן, החלון בו מוצגים כל הגלידות. "למה זה כל כך קשה!" היילי החלה להתייפח. לעבוד לבד זאת לא עבודה קלה. "אין לי כוח." היא הוסיפה כשידיה מתוחות לפנים, מסתירות את תצוגת הגלידות. "ההשקעה הזאת עוד תשתלם לך. יוכלו להעלות לך בשכר." חברתה של היילי אמרה בעודה ישובה על הספסל ומלקקת את גלידת התות שקנתה בדוכן. "עדיין זה לא כייף שמיילו לא פה…" היילי מילמלה בעצבות, מצמידה את פניה לזכוכית ומשאירה כל החלון נשימה קרה בצורת שפתיה. "הוא לא כאן יותר. תזכרי על מה דיברנו." ענתה מיי, מזכירה לה להידבק לתוכנית שהן הכינו עבורה ביום בו נפגשו בביתה. "כן, כן, להמשיך הלאה. אני יודעת." היילי השיבה בקול מעט מזלזל, היא ידעה עד כמה זה הולך להיות לה קשה. מיי שמה ידה על פיה וציחקקה, חיוכה החמים לא סר מפניה.

"שלום, אפשר כדור שוקולד?" קול מסתורי נשמע על יד פניה של היילי. "אה?!" היילי לא היססה וקמה מיד, מסדרת את בגדיה ומוכנה לשרת. "כדור שוקולד כבר מגיע!" היילי אמרה ולקחה גביע.
"היא נראת מאוד יפה." היילי חשבה לעצמה בזמן שהכינה ללקוחה את מבוקשה. "בתיאבון, הטעם הזה ממש מתאים לך." היילי השיבה בחיוך. מיי שראתה הכל מהצד שמה ידה על מצחה לקול אנחה מתסכל. "לא היית צריכה להגיד את זה…"
הלקוחה חייכה ולקחה את הגביע מידה של היילי. "זה הטעם האהוב עלי, תודה. המשך יום נעים." היא שילמה והלכה לדרכה.

כשהבינה מה עשתה, היילי נשכבה בשנית על חלון הראווה. "אני פשוט טיפשה, בחיים לא אשיג בת זוג." היא היתה מיואשת. "זאת לפחות התחלה." מיי ציחקקה בצד וקמה מהספסל. מרגש ידה של מיי על גבה של היילי הקפיץ אותה. "מטעויות לומדים. בכל מקרה את לא מכירה אותה כך שזה לא עד כדי כך נורא נכון?" חיוכה של מיי היה מספיק בכדי לשפר את מצב רוחה של היילי. "תודה מיי, אין כמוך!" היילי השיבה וידיה נכרחו מסביב למיי למגע חיבוק מנחם. "פשוט תהיי עצמך." מיי השיבה וחיבקה את היילי בחזרה.

רשרוש המפתחות וחריקת הדלת העידו על הגעתה של היילי הביתה. סאמר אשר ישבה על יד המדרגות חיכתה לרגע זה. תוכניתה יוצאת לפועל.  "אני בבית!" היילי הודיעה, פוסעת אל פנים הבית. סאמר ישבה והתבוננה בכניסתה, רואה את הדלת הפתוחה שגרמה להפלת הכדור שהתחיל את תגובת השרשרת אליה חיכתה. התגובה שבסופו של דבר תוביל לבושה גדולה עבור כל מי שיפתח את הדלת. פניה של סאמר נפלו לאחר שתוכניתה חוותה כישלון. "טוב, בהצלחה להוריד את האוכל מהתקרה." סאמר משכה בכתפיה והלכה אל עבר הסלון, משאירה את גוש הטונה הדבוק לתקרה. יש לה עוד על מה לעבוד.

להיילי היו מספר תוכניות בראש. היא נכנסה לחדרה והחלה בעבודה. "להראות עד כמה שאני יפה." היא החלה לזמר לעצמה בזמן שהמדפסת פעלה ללא הפסק."מעולה." היא לקחה את המודעות ועיינה בהם בקפידה. "זה נראה קצת לא ראליסטי...ונואש אם לומר את האמת." היא אמרה לעצמה בכנות וזרקה את המודעות לפח. "אוף מה אעשה?!" היילי היתה מיואשת. היא נשכבה על גבה והסתכלה על התקרה בעודה נאנחת. "החיים הם דבר מסובך".
לפתע להיילי עלה רעיון. "זהו זה!" היא נזכרה באותו יום גורלי בו היא פגשה את סאמר לראשונה. "איך לא חשבתי על זה?!" היילי נעמדה במקומה והתקשרה למיי. 

אהבה בגלגול אחרOnde histórias criam vida. Descubra agora