Part 10 - Happy Wife, Happy Life

34K 196 129
                                    

Sebaik sahaja Hasrul keluar dari bilik tamu, aku pun bangun menuju ke bilik tidur. Aku mempelawa Hasrul untuk minum dahulu air di dalam gelas yang terhidang di atas meja di ruang tamu sebelum menyertai aku dan El di dalam bilik.

Bilik tidur kami agak luas. Menyamai saiz keluasan 2 bilik tidur lain di dalam rumah kami. Mungkin telah direka sebegitu untuk kesesuaian orang zaman sekarang. Developer tahu orang zaman sekarang akan habiskan lebih banyak masa di dalam bilik tidur setelah seharian di pejabat. Apabila aku buka sahaja pintu bilik, El telahpun sesuaikan suasana bilik tidur kami untuk acara malam itu. Lampu telah dimalapkan. Penghawa dingin telah dipasang. Wangian pun sudah disembur. Dari dulu hingga sekarang, kami memang jadikan white musk dari Body Shop (perfume kegemaran kami ketika muda-muda dahulu) sebagai pewangi segera bilik. Hanya perlu sembur sedikit sahaja pada potpourri dan serta merta bilik menjadi wangi. Aku dapat ingat suasana malam itu dengan jelas. (well, siapa dapat lupa pengalaman pertama benarkan orang lain untuk puaskan bini sendiri).

El memilih satin robe (tanpa bra dan panties) untuk dipakai pada malam itu . Ketika aku melangkah masuk, dia sedang duduk di penjuru katil dan kelihatan gelisah. Ada satu lagi perincian kecil yang aku ingin kongsi. (Maaf terlalu banyak perkara-perkara kecil yang aku nak rakam dalam penulisan ni)

E: Abang, betul ke kita nak buat ni? Hasrul kat mana sekarang?
A: ada kat luar tu. dia kata tak sabar nak masuk (aku mengusik)
E: abang, El takut ni. Jiran nampak tak?
A: eh, apa kaitannya. Confirm tak kantoi. Abang kan ada sama ni (sambil tangan kiriku genggam erat tangan kanan El)
E: boleh tak El pakai penutup muka. El malu.
A: eh lemas la kalau tutup muka. kalau pakai cermin mata korea ni boleh? (sambil tanganku menggapai cermin mata di atas meja makeup yang biasa El pakai untuk selfie dekat insta. Aku panggil cermin mata korea sebab El beli cermin mata tu lepas dia buat marathon cerita Korea suatu masa dulu)

E: Ada satu lagi masalah.. ni (sambil El tunjukkan pada dadanya)

Rupa-rupanya robe dipakai El dah lencun dengan susu yg menitik dari putingnya. Ini perkara yang di luar jangkaan ku. Aku lupa El yang masih lagi menyusu badan.

E: El tak boleh control, susu keluar sendiri.
A: Eh, ni excited sangat ni (aku mengusik lagi). Bukan ke tadi baru je susukan Alya?
E: Dah. Ingatkan dah habis. Nak El pergi pam dulu ke? (tanya El lagi)

Perasaan sayang aku pada El pada ketika itu membuak-buak. Di mataku El kelihatan sangat cantik dan sempurna. Aku sangat bertuah kerana memiliki El sebagai isteriku. Tak sempat aku nak sambung romantik dengan El, pintu bilik kami dibuka perlahan. Terasa tangan aku tiba-tiba digenggam erat oleh El. mungkin kerana terkejut pintu bilik tiba-tiba terbuka.

Setelah bertahun-tahun hanya sebagai fantasi El kini Hasrul secara realitinya telah berada sebilik dengan kami. Aku rasa janggal melihatkan El berpakaian seksi di hadapan Hasrul. Masakan tidak, sepanjang kami berkahwin, El sentiasa memakai tudung apabila keluar rumah. Tapi pada malam ini semuanya terdedah. Bukan setakat rambut, El tak memakai bra dan panties pun dihadapan hasrul. dia hanya memakai robe nipis yang biasanya hanya jadi tatapan aku.

El masih lagi di penjuru katil dan aku masih berdiri di sebelah ketika Hasrul menghampiri El. Untuk elakkan keadaan menjadi awkward, aku cuba initiate perbualan untuk wujudkan suasana yang normal:

A: Ni, kita ada problem sikit. kau kisah tak kalau macam ni (aku pandang muka hasrul sambil tangan kananku mengusap-usap puting sebelah kanan El)

Hasrul datang menghampiri kami dengan ada sesuatu berbonjol pada seluarnya. Nampaknya batang Hasrul juga sudah mula mengeras. Hanya El sahaja yang sedang duduk ketika itu sementara kami masih berdiri. Jika tadinya El memandang ke lantai kini dia tidak dapat mengawal dari terus memandang ke arah bonjolan pada seluar Hasrul.

Isteriku Terlanjur Threesome Dengan Hasrul (2010-2013)Where stories live. Discover now