A/N : Arigatou

165 8 6
                                    

Yeay! Akhirnya habis! Maaflah kalau jalan cerita chapter last tu macam terburu-buru. Saya memang rancang nak habiskan buku ni cepat-cepat. Boleh katakan yang buku ni dah complete tapi saya akan publish bonus chapter atau berita ape-ape ke dalam buku ni.

Terima kasih sangat sebab membaca buku saya ni. Idea asal sebenarnya untuk oc saya bukannya fanfic tapi tak ramai yang baca.... Sebab tulah saya delete buku tu dan buat fanfic ni guna idea yang sama. Kat buku origanal tu watak utama (Boboiboy) oc bernama Yuuki mempunyai adik lelaki, Ame. Tapi Yuuki tak ingat langsung tentang adik perempuannya Ai atau nama sekarangnya Airi. Jadi, Ain sebenarnya Airi versi melayu.

Disebabkan kesian dengan oc saya yang tak dapat perhatian, saya letaklah kembar tu sebagai watak sampingan. Saya baru perasan yang Yuuki tak muncul pun..

Saya nak minta maaf kalau saya ade buat salah silap dan ending dia tak memberi kepuasan kepada korang semua. Sebenarnya, saya nak buat Ain mati. (Rasa macam orang jahat pulak..) Tapi kesianlah kat Boboiboy sebab dah dua kali dia hilang adik dia... Jadi....... Tulah ending dia jadi macam tu.

Ah! Nanti saya nak buat Another Ending! Kalau nak tau sedikit tentang Chapter tu, dalam mimpi Boboiboy tu dah tunjuk sedikit tentangnya. Apa jadi kalau Muahaha terlepas dari ahli-ahli TAPOPS berpangkat tinggi dan serang Boboiboy dan lain-lain untuk dapatkan kuasa Ain... Saya akan buat lambat sikit pasal Another Ending ni.. Korang tunggu ye! .............. Kalaulah saya rajin.

Yelah! Korang nak ke adekan QnA ke? Kalau nak, tanya soalan ape-ape pun! Banyak-banyak pun boleh! Saya tak kisah pun. Bila soalan lebih dari 5 baru saya akan publish QnA tu. (ฅ^・ω・^ ฅ)

And thank you again for read this amateur book- Ops! Tercakap BI pulak.... Maksud saya, saya nak berterima kasih banyak-banyak sebab membaca buku ni yang jalan ceritanya bercampur aduk! Saya ni karangan tak berape pandai sangat sebab tak ingat beberapa perkataan dan tatabahasa pun.... Tau tau jelah..

Terima kasih!
Thank you!
Grazie! And-
Arigatou~

Terima kasih!Thank you!Grazie! And-Arigatou~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bye bye~

You're... [Boboiboy AU] 《Complete》Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz