Chapter 19.5 : Another Ending

202 14 7
                                    

Ini adalah ending kedua.. Maksudnya, kalau korang tak suka ending pertama tu, bacalah ending kedua ni. Kalau ahli-ahli TAPOPS berpangkat tinggi tu tak berjaya menangkap Muahaha, inilah ape yang akan terjadi.......

P/S : Bila ade part sedih, boleh start lagu atas tu.

Cuba tengok langit kat luar tingkap. Kalau nampak bangunan........ Bayangkan je bangunan tu langit. Di siang hari, langit yang berwarna biru muda dan beberapa ketul awan yang indah sedang melihat semua gerak-geri kamu. Di malam hari, langit yang berwarna biru gelap dan bintang-bintang yang berkelip-kelip sedang menstalker kamu semasa tidur.

Boboiboy : Author ni tengah cakap pasal apa ni? =_=

Takdelah. Saje.. Hehe........

*Krik* *Krik* * Krik*

Ehem! Okay lah! Sambung kepada extra chapter ni! Boboiboy dan kawan-kawannya bersama dengan Ain, Tok Aba, K. Kaizo dan Transbot berada di kedai Tok Aba. K. Papa.... Er.... Dengan keluarga dia.

Mereka bergelak ketawa bersama-sama dan sepertinya sedang bergembira meluangkan masa bersama. Er... K. Kaizo terkecuali. Macam OOC pulak kalau dia gelak sama-sama kan? Semua okay sahaja sehinggalah langit tiba-tiba menjadi gelap. Sebuah kapal angkasa mendarat di depan kedai dan membuatkan mereka semua terkejut! Apabila pintu kapal tu terbuka menjelmalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Anak kucing?!

Apa? Korang fikir Muahaha kan? Betullah anak kucing yang muncul

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou télécharger une autre image.

Apa? Korang fikir Muahaha kan? Betullah anak kucing yang muncul. Tengok ni.

Yaya : Aww! Anak kucing siapa ni?

Ying : Comel ye!

Gopal : Fuh.. Nasib baik... Aku ingatkan Muahaha tadi...

Mereka semua berasa pelik dengan perkara ni. Kecuali Ain... Dia memeluk Transbot dengan erat dan cuba untuk buat dirinya tidak sangat menonjol.

Boboiboy : Aik? Ape pasal kucing buat kat dalam kapal angkasa tu? Kapal angkasa tu serupa dengan Muahaha punya.

??? : Kapal angkasa ini memang kepunyaan Muahaha.

Mereka semua tengok ke arah pencakap tu dengan terkejut besarnya....... Kucing tu yang bercakap. Kucing tu baru bercakap?!

Gopal : Waah!!! Alien kucing bercakap!!!

Kucing : Kamu dah salah anggap. Saya adalah pembantu robot milik Muahaha. Neko desu. *tunduk*

Neko? Tu kucing dalam bahasa jepun kan? Takkan lah Muahaha minat jepun? Kucing tu pun cakap macam orang jepun...... Jap......

You're... [Boboiboy AU] 《Complete》Où les histoires vivent. Découvrez maintenant