S.8 •🐢• [ hıdup snek ]

6 1 0
                                    

Bahu mereka terangkat sedikit akibat terkejut dengan bunyi yang kuat seperti ada barang jatuh dari tingkat atas ke bawah . Mereka memandang sesama sendiri lalu memandang chanyeol . Chanyeol tersengih .

" Ni semua salah kau sebab nak sangat datang sini . " Jimin menjeling chanyeol dan Baekhyun mengangkat tangan seolah-olah mahu menampar chanyeol . Chanyeol hanya tersengih menunduk .

" Sorry lah . Aku pun tak tahu lah kenapa aku nak buat challenge ni hehe . " Ujar Chanyeol sambil menggaru kepalanya .

" Challenge ? " Soal jimin dan baekhyun serentak .

" Haah . tiba-tiba hati aku menchallengekan aku tadi suruh datang sini juga . aku pun apa lagi tarik lah kau jimin ajak datang sini . Aku pantang dicabar ni walaupun dengan hati sendiri . "

Pakkk !

" Kau bodoh ke apa ? Dengan hati pun nak berchallenge ?! " Jimin menampar kepala Chanyeol sambil membebel . Baekhyun masih lagi dengan acahnya iaitu mengangkat tangan tetapi tidak memukul .

" Maaflah .. "

" Dah dah ! daripada kita bising dekat sini , baik kita pergi tengok apa benda yang jatuh tadi tu . " Kata Baekhyun . Jimin dan Chanyeol mengangguk lalu mereka bertiga menuju kearah bunyi tersebut dengan berhati-hati .

Sampainya mereka ditempat tersebut , mereka memandang sesama sendiri ,

" Minyak wangi ? " Soal Baekhyun sambil mengambil serpihan besar dari perfume yang jatuh sebentar tadi . Chanyeol dan jimin juga turut menghidu bau perfume tersebut dan ,

" Wanginya . "

" Tulah . "

Mereka bertiga memandang sesama sendiri sambil mengangkat kening lalu ,

" JOM KITA KUTIP SEMUA YANG MANA ADA !! " Jerit Jimin sambil mengangkat tangan dan diikuti juga Baekhyun dan Chanyeol yang MengYey kan kata - kata Jimin itu . Alang-alang semuanya percuma , mereka mula mengutip semua barang-barang yang mereka mahu untuk dibawa pulang ke SM . Mereka mengambil minyak wangi , mengutip baju dan seluar yang berselerak , mengambil segala makanan yang ada , tak lupa juga untuk mengambil kondom .

EH ?

" WOEE JOM ! AKU DAH HABIS KUTIP NI ! " Laung Jimin sambil memegang barang-barangan yang dikutipnya sebentar tadi .

" KEJAP ! ADA SATU BENDA LAGI YANG AKU TAK AMBIL ! " Ujar Baekhyun lalu segera pergi mengambil benda tersebut . Baekhyun bergegas berlari kearah Jimin dan Chanyeol sambil berhati-hati membawa segala barangan yang diambilnya .

SHOOT → 방탄소년단 ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن