Pov John Cena:
-Um Andrzej co ty tak właściwie robisz?
- O cześć John! Miło cie widzieć! - odpowiedział. Ale no kurde dalej nie odpowiedział na te zasrane pytanie!
- Tak tak ciebie też... ale weź mi w końcu powiedz co ty takiego robisz!! - powiedziałem już lekko zdenerwowany.
- A no tak! Hehehe.... No bo wiesz.... Odmrazam Marylę.
Czekaj czekaj. Że co?!
-Tą Marylę? Marylę Rodowicz?! - spytałem z lekkim zaskoczeniem.
- No ta a co? Dostała nominacje do hot16challenge ode mnie. - odpowiedział.
-O kurde stary! To zajebiscie!!!!
-No wiem wiem hihi. Teraz to możliwe że Donald mnie pokocha ehehhee.
-No jasne że cię pokocha! Poza tym jak nie pokocha to będzie już martwy!
Nagle dostałem wiadomość.
𝑺𝒆𝒙𝒚_𝑫𝒐𝒏𝒂𝒍𝒅
Ja to słyszałem.Co.
Nie
Nie
On tu jest?!
𝑪𝒆𝒏𝒂.𝒃𝒊𝒕𝒄𝒉
Co?! Ty tu jesteś?! Wyjdź ze swojej kryjówki stalkerze!!Nagle zza krzaków wyszedł Donald.
- Nie no jeszcze jego tu brakowało. Może zaraz tu jeszcze Jezus Chrystus sie pojawi?! - krzyknęła Maryla.I wtem pojawił się Chrystus.
-Czy ja dobrze słyszałem że ktoś mnie wzywa? - spytał. Nie no nie wierzę.
-Um nie przepraszam panie Jezusie. Myślałam że to nie jest możliwe. Ale w sumie to spadaj!! Ja bylam pierwsza!
-Nie prawda! - krzyknął.
-Nie prawda?! Tak?! A kto był przed tobą?! A kto cie uczył żyć na tej planecie?! A kto ci pomógł żyć po śmierci?! - spytała już bardzo wkurzona Maryla.
-No dobra masz rację... Ale tego nie będziesz się spodziewać!
-Czego niby?!
-Tego!
Z nieba spadły srające tęczą (tęczom? idk zawsze mam problem bo nie wiem jak to się poprawnie pisze xDD) jednorożce a z ich dup robiła się tęcza z której biegły anioły i Maryja.
-Hahahaha! Tak to zaplanowałes? No dobra to teraz moja kolej. MOOC SUPER NIEŚMIERTELNOŚCI MARYLI AKTYWACJA!! - krzyknela Maryla a potem zmieniła się we wszystkich bogów greckich i inne dziwne kreatury.
- Nie pokonasz mojej Armii! - krzyknął zbulwersowany Jezus.
-Tak myslisz?! To zobaczymy!
I tak zaczęła się jakże ciekawa oraz zacięta walka Jezusa i Maryli.
𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀
Andrzej, Donald i John be like:👁️👄👁️
𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀
Nagle przez furtkę weszla ekipa która nagrywa trudne sprawy i wszyscy śpiewaliśmy czołówkę tego BARDZO INTERESUJĄCEGO ORAZ BARDZO DRAMATYCZNEGO serialu.
𓆉︎𓆉︎𓆉︎
Wow wstawiłam rozdział :o
Ogólnie to bardzo dziękuję za 347 wyświetleń i 34 gwiazdki ❤️
CZYTASZ
𝒜𝓃𝒹𝓇𝓏ℯ𝒿 𝒟𝓊𝒹𝒶 𝓍 𝒟ℴ𝓃𝒶𝓁𝒹 𝒯𝓇𝓊𝓂𝓅|🅛︎🅞︎🅥︎🅔︎ 🅢︎🅣︎🅞︎🅡︎🅨︎
ActionDuda i Vladimir zakochujw die w Donaldzie. Kogo wybuerze Donald? Sama nie wiem wiec cyztajcue pls👺🛐