~W poprzednim odcinku~
Andrzej Duda, Rafał Trzaskowski i John Cena wpadają na wielki plan, który ma spowodować aby Andrzej i Trzaskowski uwiedli (chyba tak to się pisze xD) swoich kruszy.
Podczas gdy oni świętują, Jezus postanawia kupić nową grę z wcale nie podejrzanego vana. Gdy już gra nagle do jego niebios wpada zła Maryja. Jezus dowiaduje się szokującej prawdy na temat gry od Maryi. Co się stanie później? Tego dowiedzie się zaraz po przerwie.
~Koniec poprzedniego odcinka~
~U Jezusa~
-O BOŻE CO JA MAM ZROBIĆ?!
- CO MNIE WZYWASZ JEZUSIE?! - krzyknął zły Bóg, ponieważ Jezus przerwał mu granie w fife ze swoimi kolegami.
- NO BO GRAŁEM W TAKA GRE Z WCALE NIE PODEJRZANEGO VANA I TERAZ TO WSZYSTKO SIĘ PRZENIOSŁO NA LUDZI!
- A TO NIE MOJA SPRAWA! SAM SOBIE MUSISZ PORADZIĆ JESTEŚ JUŻ DOROSŁY! - ostatni raz krzyknął Bóg a potem wyszedł pograć sobie z kolegami.
-AGH! CZEMU MI NIKT NIE POMAGA?! - spytał się sam siebie Jezus ponieważ jest takim przegrywem i nie ma przyjaciół. No i rodzice też go nie lubią ale to nic. W sumie to nikt go tam nie lubi.
Pov Andrzej Srajdrzej:
-E chlopaki a kiedy my te wybory zrobimy? - spytałem się Johna i Rafała.
-Ee no wiesz wtedy kiedy zawsze wyboru mają być lol. Zapomniałeś? - powiedział Rafał.
-AAAA NO TAK JUŻ PAMIĘTAM. - powiedział Andrzej. Zaraz potem dodał - a co jak będzie jakiś nowy wirus lub coś i będzie epidemia?
- O Jezu Andrzej myśl narazie pozytywnie. Nie ma żadnego nowego wirusa loool - powiedział John.
-Eh no dobra. - westchnął Andrzej.
Lecz oni nie wiedzieli co na nich czeka....
ᕕ( ᐛ )ᕗ ᕕ( ᐛ )ᕗ ᕕ( ᐛ )ᕗ
No i mamy rozdział dwunasty! :D
Sorry ze taki krótki ale kompletnie pomysłu nie miałam xDdD
A i plz napiszcie w komentarzach jakieś żarty o Żydach albo czarny humor, bo mi się nudzi xDd
ᕕ( ᐛ )ᕗ ᕕ( ᐛ )ᕗ ᕕ( ᐛ )ᕗ
CZYTASZ
𝒜𝓃𝒹𝓇𝓏ℯ𝒿 𝒟𝓊𝒹𝒶 𝓍 𝒟ℴ𝓃𝒶𝓁𝒹 𝒯𝓇𝓊𝓂𝓅|🅛︎🅞︎🅥︎🅔︎ 🅢︎🅣︎🅞︎🅡︎🅨︎
ActionDuda i Vladimir zakochujw die w Donaldzie. Kogo wybuerze Donald? Sama nie wiem wiec cyztajcue pls👺🛐