ℭ𝔥𝔞𝔭𝔱𝔢𝔯 𝔑𝔦𝔫𝔢

172 7 18
                                    

Pov Andrzej srajdrzej:

Miałem już wchodzić do domu Johna aż nagle...



































-O lol to był sen - powiedziałem sam do siebie bo przecież każdy normalny człowiek mówi coś do siebie gdy wstanie. Szczególnie na głos zamiast szeptem.

Tak nie mylicie się to wszystko to był sen. Cała ta kłótnia z moim Donaldkiem nie istniała. Przynajmniej tak myślę.

Chciałem już wstać z łóżka ale uznałem że po co.

Wziąłem telefon a tu nagle 8484848387333738powiadomien. O co im chodzi przecież wakacje są. Ahh ta młodzież siedzi tylko na tym telefonie.

Czekaj.



Tez jestem młody.





Ale ok.





Wchodze w messa a tu:

G

rupa
John Cena, Vladimir Putin, Andrzej Duda

Vladimir Putin zmienił/a swój nick na ten najlepszy

Vladimir Putin zmienił/a nick John Cena na Mistrzu😎

Vladimir Putin zmienił/a Twój nick na brzydal 🤮

Ten najlepszy:
E słyszeliście o tej nowej dramie?

Mistrzu😎:
Cococo jakas drama jest?

Ten najlepszy:
Noo. Cały świat o tym gada.

Ten najlepszy:
No dobra może nie cały ale większość.

Mistrzu😎:
Dobra no nie gadaj mi że cały świat o tym gada tylko co to za drama znowu?

Ten najlepszy:
Wyszła plotka że ktoś podobno pobił Donalda bo nagadał coś na Andrzeja. Haha w sumie dobrze mu tak.

Mistrzu😎:
Czekaj... Co na niego nagadał?

Ten najlepszy:
Ze Andrzej podobno jest gejem (chociaż no wiesz ja to wiem bo walczmy o tego samego chłopaka hehe ale ja nie jest konfidentem) i on go potem zwyzywał.

Mistrzu😎:
Aaa to too.
Not delivered!

Mistrzu😎:
O maj Gasz! Serio?! Jezu ale ja coś zrobie Donaldowi!!!

Ten najlepszy:
LOL nie rób przecież to mój krusz i krusz twojego przyjaciela.

Mistrzu😎:
No i?! Mógł tego nie rozpowiadać wszystkim. Ale czekaj co on na niego nagadał i w ogóle?

Ten najlepszy:
No ogolnie ze on nie jest pedałem tak jak Andrzej i że nie popiera lgbt i w ogóle wyzywał go od najgorszych.

Mistrzu😎:
Czyli wyzywał ludzi lgbt?

Ten najlepszy:
No. W sumie to złe co on mówił ale ok nadal go kocham.

Mistrzu😎:
Y nie powinieneś być smutny?

Ten najlepszy:
A czemu miałbym? Wyzywał mojego wroga to powód do radości! :D

Mistrzu😎:
No ta ale wyzywał ludzi lgbt i was czyli praktycznie wyzywał też ciebie. Łatwiej mówiąc: po prostu cie nienawidzi i nie chce mieć nic wspólnego z tobą.

Ten najlepszy:
Oh. Nie pomyślałem o tym.

Ten najlepszy:
Dobra idę się wypłakać.

Czekaj co? Kiedy ja mu to wszystko powiedziałem?! Ja nawet nic z wczoraj nie pamiętam!!!

Dobra napisze na grupie.

Brzydal🤮:
Ej co kiedy mu to wszystko powiedziałem?

Mistrzu😎:
A no ta byłeś pijany wtedy.

Chciałem coś odpisać lecz nagle...











































































Lol znowu się obudziłem. Miałem sen w śnie. Ale tym razem obudziłem się gdzie indziej... Zauważyłem że nadal byłem na dworze. Nie wiem jak to możliwe ale ok. Wszyscy stali naokoło mnie.

-Y czy ktoś mi może powiedzieć do jasnej ciasnej co ja tu robię i czemu jesteście wszyscy wokół mnie? - powiedziałem.

-A czemu nie ciemnej? - spytał się... Lucyfer?!

-Wtf co ty tu robisz? - spytałem.

-Pozwól że ja ci opowiem. - powiedziała Maryla- po tym gdy pokonałeś ostry cień mgły i miałeś rozmawiać z "Donaldem" - mówiąc imię mojego krusza zrobiła cudzysłow- a okazało się że to Lucyfer. Chciał ci zrobić pranka jak Marcin Dubiel ale coś mu za dobrze wyszło że zemdlales. A wiesz my jako normalni ludzie ciebie nie zawieźliśmy do szpitala bo czemu? Lol tak robią tylko wariaci. I wcale kie myśląc że umarłeś staliśmy tu caluuutki czas i czekaliśmy aż się obudzisz. - skończyła ten jakże swój interesujący zbieg akcji gdy ja se zemdlałem.

-Aha no spoko.

Andrzej możemy na słówko? - powiedział Donald.

-Um No pewnie hehe - powiedziałem zarumieniony.



(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

Takiego zbiegu akcji to się nie spodziewaliście coo?

No ja też się nie spodziewałam nie musicie się martwić 😸😸😸




Chcecie więcej rozdzialow?
NO TO NIE ZAPOMNIJCIE ZASUBSKRYBOWAĆ MOJEGO KANAŁU I KLIKNĄĆ DZWONECZKA ORAZ LAPECZKI W GÓRĘ!!!

A teraz żegnam uwu

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

𝒜𝓃𝒹𝓇𝓏ℯ𝒿 𝒟𝓊𝒹𝒶 𝓍 𝒟ℴ𝓃𝒶𝓁𝒹 𝒯𝓇𝓊𝓂𝓅|🅛︎🅞︎🅥︎🅔︎ 🅢︎🅣︎🅞︎🅡︎🅨︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz