ℭ𝔥𝔞𝔭𝔱𝔢𝔯 𝔈𝔦𝔤𝔥𝔱

190 9 2
                                    

ℙ𝕠𝕧 𝔸𝕟𝕕𝕣𝕫𝕖𝕛:

Wstałem z wielkim bólem głowy. Rozejrzałem się po pokoju i zauważyłem jaki syf tu narobiłem. Wszędzie są chusteczki i pudełka po lodach. Nagle przyszło mi jakieś powiadomienie.

Moja Cena 💕 🤑 🤯
I jak się czujesz?

Ten to ma wyczucie czasu.

Andrzejuś❤️😏🤤

Niezbyt dobrze :/

Moja Cena 💕 🤑 🤯
Spokojnie jestem pewny że dostanie za swoje. W końcu potraktował ciebie i Vladimira jak śmiecia...

Andrzejuś ❤️ 😏 🤤
Może masz rację. Chociaż nie jestem aż taki pewny...

Moja Cena 💕 🤑 🤯
Czemu niby?

Andrzejuś ❤️ 😏 🤤
Bo zobacz. Prawie cały świat go zna! Na 100% jak ktoś coś mu zrobi to od razu pomyśli że to przez ciebie i wywnioskuję z tego że zrobiłeś to dla mnie tylko dlatego że jestem biseksualny i go kocham! Przecież to cały świat potem będzie nas wyżywać i w ogóle!!!

Moja Cena 💕 🤑 🤯
Spokojnie:) Wszystko będzie dobrze. Poza tym i tak od poczatku mu nie ufałem a ty i Vladimir bylibyście świetnymi przyjaciółmi ale jesteście wrogami tylko przez jednego nic wartego chłopaka! Poza tym nie zauważyłeś w szkole  że wygląda jakoś staro?! Od razu mógłbyś się wtedy domyślić ze ma żonę i syna!

Andrzejuś ❤️ 😏 🤤
Może masz rację... No ale zobacz skoro ma żonę to czemu wtedy w Hong Kongu pocałował Jarka?!

Moja Cena 💕 🤑 🤯
Hmm rzeczywiście... Może coś planują? Albo ci się przewidziało? Nie wiem.

Andrzejuś ❤️ 😏 🤤
Mhm.

Moja Cena 💕 🤑 🤯
Dobra słuchaj nie smutaj się już! Nie będziesz płakał przez jednego głupiego i nic wartego chłopaka! Idziesz że man zaraz do galerii! I tak to nie było pytanie... To był rozkaz. Jak się ogarniesz to do mnie zadzwoń ok?

Andrzejuś ❤️ 😏 🤤
No dobra...

Tak jak kazał mi zrobić John, tak zrobiłem. Szybciutko wstałem i wyciągnąłem pierwsze lepsze ciuchy z szafy. Była to różowa bluza i fioletowe spodnie. Pobiegłem do łazienki i weszlem pod prysznic. Gdy tak się myłem przypomniały mi się wydarzenia z wczoraj...

~Dzień wcześniej~
Po tym jak jakiś Barron Trump sobie poszedł postanowiłem pogadać z Donaldem. Podeszłem do niego a ten od razu na mnie nakrzyczał.

-Co ci przyszło do głowy żeby dać autograf na głowie mojego syna!?

-Um ale o co ci teraz tak właściwe chodzi?

-Ten gówniarz któremu teraz się podpisywałeś na czole to mój syn!

Czekaj. Czy ja się przesłyszałem?! Mój Donald ma syna?!

-Ym ale Donald przecież chodzisz do szkoły to nie możliwe żebyś miał syna w tym wieku.

-Słuchaj! Ja nie zdawalem cały czas do klasy i dlatego tu jestem! Mam już z jakieś 60lat! Mam kochającą żonę i syna! Chciałem żeby byli od ciebie z daleka bo Ty mi psujesz wizerunek! Teraz to masz przesrane w szkole! W ogóle się do mnie nie odzywaj!

I poszedł.

Ale jak to? Trump nie ma 15lat? Ma żonę?! I syna?!!?!?!!! Moje życie teraz już się zapadło...

~Powrót do teraźniejszości~

Szybko wyszlem spod prysznica i sie ubrałem. Nie chciałem już myśleć o wczorajszym dniu i nie przejmować się Donaldem. Zamiast zadzwonić do Johna pojechałem do niego. Zapukałem do drzwi a po kilku sekundach stał tam w nich John.

-O hej Andrzej. Czekaj... Nie miałeś zadzwonić?

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

Andrzej odkrył jeden z sekretów Donalda?! :o

Jak myślicie Andrzej będzie jeszcze z Donaldem czy jednak nie? A może to Donald spiknie się z Vladimirem?! 🙀

Tego wszystkiego dowiemy się w następnych rozdziałach

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

𝒜𝓃𝒹𝓇𝓏ℯ𝒿 𝒟𝓊𝒹𝒶 𝓍 𝒟ℴ𝓃𝒶𝓁𝒹 𝒯𝓇𝓊𝓂𝓅|🅛︎🅞︎🅥︎🅔︎ 🅢︎🅣︎🅞︎🅡︎🅨︎Where stories live. Discover now