Ráno jsem se vzbudila v Dracově posteli,on už dávno vstal ,ale vůbec netuším kde teď je. A né nebojte nevyspala jsem se s ním,je mi teprve 13! Jen jsme vedle sebe leželi a radši vás ujišťuji aby jste si náhodou nemysleli. Vstala jsem a rychle si vzala svoje džíny,vzala jsem si i ostatní věci a šla na mojí kolej. Byla neděle a tak sem moc nic nedělala.
Dnes byl Famrfrpál a nechtěla jsem si ho nechat ujít,hrál tam totiž Harry. Vzala jsem si kolejní šálu a šla společně s Hermionou,Ginny a Ronem na Famrfpál. Draco nefandí Nebelvíru a dnes byl Nebelvír proti Zmijozelu ,takže si sednul ke Zmijozelským fanouškům. Nikdy jsem zatím na Famfrpálu nebyla takže se sakra moc těším. Viděla jsem Harryho jak vychází,sedá na koště a poletí na svoje místo,tak to udělají i ostatní hráči. Pak se konečně začalo hrát ,byla jsem moc nadšená. Po půl hodině vedl Zmijozel jenom o 20bodů a Harry musel chytit zlatonku. Nakonec s emi to podařilo a zápas skončil.
Hned po zápase jsem šla Harryho obejmout a šla s ním na kolej. Sedli jsme si ke krbu společně s Hermionou a Ronem, Nebelvírští studenti začali oslavovat výhru nad Zmijozelem. Přinesl se punč a opět se nalévalo ,tentokrát malé množství. Já si dala jen jeden do menšího kelímku ,byl moc dobrý! Do večerky jsem si povídala s Harrym,Herm a Ronem. Povídali jsme si hlavně o tom Famfrpále. Pak jsme s Hermionou skoro usínaly a tak jsme se rozhodli ,že půjdeme spát.Ron s Harrym nás doprovodili k pokoji ,my se s nimi rozloučili a šli na pokoj. Ginny už dávno spala a tak jsme se rychle převlékly do pyžama a lehli si. Jen jsme leželi a obě přemýšleli ,pak jsme si začali potichu povídat aby jsme neprobudili Ginny.
,,Hermiono?"zeptala jsem se jí ,ona řekl ,,Hmm?". ,,Kdo se líbí tobě?" zeptala jsem se zamyšleně. ,,Ani nevím hele....asi Ron" odpověděla nejistě. Pak už jsme šli ale spát jelikož jsme byli obě unavené.
Ráno jsem šla na snídani mezi prvními ,rychle jsem se najedla a pospíchala na hodinu. Na hodině lektvarů jsem opět seděla s Dracem. Dnes jsme se jenom učili o různých lektvarech a jak je uvařit. Já i Draco jsme měli položenou hlavu na lavici. Draco mi pak vzal jednu ruku ,propojil je a dal je pod stůl. Já se lehce začervenala a zašeptala ,,Proč to děláš?Uvidí nás Snape!" a usmála se. ,,Ale neuvidí a i kdyby uvidí mě s nejkrásnější holkou v Bradavicích!" pošeptal a usmál se na mě taky. Já se jen začervenala a opět začala dávat pozor. Pak mě ,ale druhou rukou lechtal na břiše ,myslela jsem že ho v tu chvíli asi zabiju. ,,Co děláš?Nech toho!" zašeptala jsem a usmívala se ,ale jen z toho důvodu jak mě lechtal. ,,Chci aby ses usmívala!Jsi pak hrozně moc roztomilá!"zašeptal a pousmál se.
V tu chvíli si nás všimnul profesor Snape a šel za náma. ,,Ale,ale slečna Radicleová a pan Malfoy v jedné lavici. To je teda cirkus! Ještě jednou a rozsadíte se a budeme po škole oba!" řekl Snape a šel zpátky k tabuli. V tu chvíli jsem zrudla a pak jsem se už s Dracem do konce hodiny nebavila. Když jsem vyrazila na další hodinu potkala jsem Pansy jak brečí. I když jí nemám ráda chtěla jsem být milá a tak jsem se zeptala ,,Co se děje Parkinsnová?" a tvářila se normálně. ,,Nic Radicleová!Za vše můžeš jedině ty!Nechápu jak Draco s tebou může být ,jsi z Nebelvíru a on Nebelvír nesnáší!" vykřikla a fňukala dál. Jen jsem zakroužila očima a řekla ,,Nechápu proč je to takový problém!" a udělala znechucený obličej. Pansy se na mě znovu podívala ,,Panebože!Kvůli tobě jsem každý den smutná až k jádru!" vyjekla na mě. ,.No jo no každý den je fuška..."řekla jsem a k tomu dodala ,,Ty si myslíš že jsem šťastná když se motáš kolem mého kluka a já nevím co si mám o tom myslet?" a naštvala se. Pansy se podívala dolů a jen řekla ,,Hele,dokud si tady nebyla moje přátelství s Dracem bylo všechno v pohodě ,měla jsem pocit že mi to s ním vychází ,ale kvůli tobě se teď změnil!" a brečela dál. Nikdy jsem si nevšímala toho že se jí Draco líbí a líbil ,bylo mi jí líto a chápala jsem proč mě nenávidí. Pak jsem se ale zamyslela a se slovy ,,Hele promiň,mrzí mě to já si to neuvědomila ale to furt není důvod být na mě hnusná!" a odešla pryč.
Další hodinu jsme měli Péči o kouzelné tvory ,byli jsme venku a měli jsme najít různé zajímavé tvory. Hledala jsem a pak jsem narazila do jednoho chlapce ,v tu chvíli jsem netušila kdo to je ,ale pak když jsem ho viděla jsem ho hned poznala!Harry! ,,Panebože Ari!Jsi v pohodě?" zeptal se. ,,Jo jsem jenom mě trochu bolí hlava ,ale to nic není!" odpověděla jsem. Ale bylo to něco ,hned potom jsem se kymácela na zem. Nechápu proč ani jak ,ale přišlo mi že to nebylo tím že jsem do Harryho narazila, to bylo něco temného. Pak jsem na chvíli otevřela oči a viděla jak je u mě shon lidí. Byla jsem zmatená ,ale cítila jsem temno. Byl to pocit jak kdyby do mě narazila temnota a pak se odrazila. Nechápu to. Pak za mnou ale doběhl Hagrid s Herm,Ronem a Harrym. Draco za mnou běžel rychle taky a chytnul mi ruku. Pořádně jsem ani nemohla stisknout jeho úžasnou ruku.
Pak jsme ale zase upadla do bezvědomí. Jen jsem slyšela hlasy ,ale moje tělo jinak nereagovalo ,chtěla jsem promluvit ale můj mozek nespolupracoval. Když jsem se objevila na ošetřovně konečně se mi podařilo otevřít oči. Aspoň jsem viděla a slyšela ,ale komunikovat jsem nemohla. Vedle mě stál z jedné strany Draco který mi držel ruku a z druhé Harry.Vedle Harryho byl Ron a Hermiona a pak přiběhla Ginny a vyjekla ,,Co se stalo Arianě?" a měla v očích strach bylo to vidět. ,,Zkolabovala.." řekl Harry. Ginny se postavila vedle Hermiony a pozorovala mě. ,,Můžeš mluvit?"zeptala se madam Pomfreyová. Upřímně nešla mi vydat ani hláska ,tak jsem zkusila kývnout hlavou to taky nešlo a poslední co mě napadlo bylo to že ukážu prstem ale také to nešlo. Pochopila že nejde a tak řekla že tady musí zůstat jeden člověk ,že ona má práci jinde. Všichni se dohadovali ,ale Herm řekla ,,Já bych tu nechala Draca!S Ari si je nejbližší a my ostatní půjdeme a pak za tebou příjdem Ari." a když to dořekla všichni ostatní šli.
Zůstali jsme tu jen já a Draco, už jsem konečně dokázala mluvit a tak jsem řekla ,,Draco!".
,,Ari!Už můžeš konečně mluvit!"řekl šťastně a políbil mě,já mu polibek oplatila. ,,Draco?Můžu ti něco říct?Prosím?"zeptala jsem se a Draco kývnul. ,,Víš, když jsem zkolabovala cítila jsem se divně..."Pokračování příště.....:)!!
Děkuji moc za podporu!Á je tu konečně další část!Doufám že se vám bude líbit!Tak papa!!🖤😌
YOU ARE READING
Kráska z Nebelvíru |harry potter
FanfictionMladá 13ctiletá dívka Ariana Elizabeth Radicle žije 10let u své tety jelikož rodiče umřeli.Oba rodiče chodili do Bradavic a proto i jí přišel dopis z Bradavic.To ale netuší jaký její roky v Bradavicích budou vypadat. ⚠️12+ (mohou tu být i né úplně...