21.Den blbec

1.3K 121 20
                                    

Dnes jsem se ráno vzbudila a šla rovnou na snídani. Dnes jsem si i klidně mohla říct že jsem měla hezký vlasy. Došla jsem ke stolu a sedla si vedle Harryho. Když jsem dojedla viděla jsem jak na mě Pansy s Astorii koukají a něco si šeptají,došlo mi že to je o mě. Když jsem dojedla a šla s učebnicí a hůlkou po chodbě zahlédla jsem jak se Astoria baví s Dracem. Oni mě neviděli jelikož jsem od nich byla dál ,pak jsem ale myslela že se rozbrečím..Ta nafrněná Astoria políbila Draca. Draco se odtrhnul asi po 30 sekundách a řekl ,,Promiň ,ale nemůžu..". Hned jsem odběhla s brekem na dívčí záchodky a Draco si mě všimnul. Doběhla jsem a zamkla se na záchod a totálně jsem brečela. Poté jsem uslyšela hlasy ,,Draco?" řekla jsem jelikož nevím kdo to byl. Slyšela jsem žblunknuti od druhého záchodu a došlo mi že to je Uršula. Vystoupila jsem ze záchodu a Uršula se mě zeptala ,,Ahojky ,nejsi ty Ariana?Už si tady byla ne a proč pláčeš?" a nahodila smutný obličej. Já si utřela slzy a odpověděla ,,Ano jsem,mého kluka políbila jedna holka co nemám ráda..". Hned jsem si ale všimla kolik je hodin a musela rychle jít na hodinu ,měli jsme hodinu OPČM.

Přišla jsem pozdě ,a tak jsem se vykecala a řekla že mě někdo cestou zdržel. Sedla jsem si a sedla jsem si sama do poslední lavice u okna. Půlku hodiny jsem civěla z okna a přemýšlela nad tím co se stalo ,ale pak mě někdo vyrušil. Ano hádejte kdo to byl ,Draco Malfoy. Ani ho nechci vidět a on si ještě dovolí na mě mluvit. ,,Ari.Pst.No tak Ari." šeptal a já ho jen ignorovala a furt civěla z okna. Když mi nedal pokoj vyhrkla jsem ze sebe ,,Co je sakra?" a nahodila hnusný obličej. ,,Moc se omlouvám...To ona mě políbila." řekl a snažil se se mnou komunikovat. ,,Hm ,ale ty jsi se měl odtrhnout hnedka.." řekla jsem,zakroutila očima a znovu se podívala do okna. On mu jen klesl úsměv a nechal mě být. Věděl že mě ztratil jelikož si myslím že Draco pro mě nejspíš není ten pravý. Já už ho po tomhle vážně milovat nebudu aspoň prozatím. Nenechám se jím ničit.

Po výuce za mnou došel Harry a já mu vše pověděla co se stalo a rozbrečela se mu v náručí. Když mě Harry utišil poradil mi co mám udělat s tím vejcem jelikož další úkol je za týden. ,,Rozhodně do těch umýváren půjdu,aspoň si pročistím mozek." řekla jsem a rovnou jsem se tam šla vykoupat. Vejce jsem ponořila do vody a začalo mi to říkat jakousi básničku,tu jsem si zapamatovala a pak jí řekla Hermioně. Společně s Ronem a Harrym mě pomáhali to vyřešit co to znamená.

Další den jsem se pořád bavila s Harrym a jeho skupinkou. S nikým jiným jsem se nebavila. Potkala jsem Draca a když na mě chtěl promluvit Harry mě vzal za rameno a odtáhnul mě od něho. Draco byl ale naštvaný a tak vykřikl ,,Pottere!Neodtahuj jí ode mě!Musím si s Ari promluvit!" a nahodil znechucený výraz. ,,Co po mě chceš?" vylítla jsem na něho. ,,Co chci?Chci aby sis mě vyslechla Ariano!" vykřikl a urazil se. ,,Fajn tak mi řekni tu svojí super výmluvu.Jestli chceš Astorii mohl si mi to říct." řekla jsem a on si jen oddechnul a řekl ,,Tak tohle ty řešíš?Ty si myslíš že jí chci?Ne nechci sakra!Nejprve žárlíš na Pansy a teď na Astorii?" ,,Ty idiote Astorie tě políbila! Tak asi logicky žárlit budu když s tebou chodím ne?"vyjekla jsem naštvala se a byla na odchodu ,ale pak Draco vzal mou ruku,pevně jí držel a řekl ,,Ariano ale já za to nemůžu chápeš?" ,,Vím ,ale můžeš za to že si se od ní neodtáhnul dřív!" ,,Promiň. Moc se omlouvám." ,,Najednou....celkem brzy ne?Nechtěl si se omluvit později třeba náhodou?Ne hele nech mě být." řekla jsem a pak už konečně šla. Byla jsem zmatená z toho co se teď stalo,nechtěla jsem být na Draca hnusná ale kdo by nebyl že ano. Vždyť on si za to tak nějak může sám!

*O dva dny později*
Pořád se s Dracem nebavíme a ani spolu nejsme. Ale je mi to jedno ,mám Harryho. Ten se takhle ke mě nikdy nechoval. Po výuce jsem chtěla jít za Herm a Ginny jenže jsem uviděla že Harry sedí sám na sedačce ve společenské místnosti. Sedla jsem si k němu a zeptala jsem se ho ,,Co tu děláš takhle sám?" ,Harry se na mě podíval a řekl ,,Ani nevím ,hodně se nudím." a kouknul se na oheň který jemně praskal v krbu. ,,Aha ,upřímně já se taky hodně nudím." odpověděla jsem a také jsem civěla do krbu. ,,Není to nádhera?Ten oheň když se na něho zaměříš?" zeptala jsem se ho. ,,Celkem ano." odpověděl mi. Oba jsme se zasmáli a já se ho zeptala ,,Tak co Cho? Jsem viděla jak na ní pořád koukáš" zeptala jsem se ho. ,,Hele zatím nic moc. Asi mě nechce ,ale i tak je moc milá!" odpověděl.

O den později jsme měli hodinu tance s profesorkou McGonagallovou. ,,Dobrý dne žáci ,tradicí turnaje tří kouzelnických škol je vánoční ples. Takže by jste si měli sehnat partnery a vycházet i s ostatními školami ." řekla profesorka a vzala si Rona k sobě a ukazovala jak tančit. Všichni jen pozorovali a smáli se Ronovi že to schytal jelikož si povídal a tak mu to paní profesorka oplatila. Po hodině jsem koukala jak se Draco baví s Crabbem,Goylem a Blaisem a pak měl v plánu jít za mnou. Když jsem do něho narazila ,jen jsem řekla ,,Au!Promiň ,příště se mi nepleť do cesty prosím." a chtěla jít dál. ,,Já to udělal ale naschvál!" a ušklíbl se na mě. Já to ignorovala a jen řekla ,,Pustíš mě teda?" a protočila oči. ,,Ne nepustím chci se tě na něco zeptat." řekl a usmál se na mě. Čekala jsem na co se chce zeptat ale i tak jsem si ho radši vyslechla.

,,Ariano Radicleová ,chcete jít se mnou na ples?" zeptal se mě s úsměvem. V hlavě jsem si jen říkala ,,TO SNAD NEMYSLÍ VÁŽNĚ!NEJPRVE MI TADY UBLÍŽÍ A I KDYŽ SE OMLUVÍ TAK MĚ TADY PAK ZVE NA PLES?".
Podívala jsem se mu do očí a řekla ,,Promiň ,ale pozval mě někdo jiný a já řekla ano!" a falešně se usmála. Pokračovala jsem dál v cestě a zeptal se ,,Jo a kdo?" a ušklíbnul se. ,,By tě zajímalo co?" řekla jsem a šla dál. Hned když jsem si odložila věci na pokoj musela jsem za Harrym ,když jsem ho potkala řekla jsem mu ,,Harry?Prosím pozveš mě na ten ples?Já si vymyslela před Dracem že mě někdo pozval." řekla jsem mu rychle. ,,Noo tak dobře ,ptal jsem se totiž Cho ale jí už někdo pozval takže proč ne." odpověděl mi.

Pokračování příště.....:)!🖤tak jo lidičky je to tadyy🖤🥰konečně jsem to dopsala a další část vyjde zítra🖤jinak pro  Drariana fanoušky (Ari+Draco) nebojte Draco a Ari se spolu pak dají dohromady <3!Tak papa!!

Kráska z Nebelvíru |harry potterWhere stories live. Discover now