Found It! Pt2

52 3 2
                                    

M-macam mana cik tau nama penuh saya? Kata Jiesung yang masih ketakutan. Ryu Min pegi kumpulkan member BTS dan TXT ke practice room. Buat pengawalan ketat. Ryu Min terus berlari membuat kerjanya setelah mendapat arahan dari Han Sha.

Choi Jiesung. Ape kau betul ii lupa aku ke apa ni? Han Sha tergelak sinis. S-sapa cik? Betul saya tak ingat. Kata Jiesung.

5 years ago

Unnie. Ade orang cari unnie. Han Bin, adik kembar Han Sha masuk ke kelas. Sape panggil aku? Soal Han sha. Entah. Jawab Han Bin ringkas lalu menjeling ke arah Han sha.

Hubungan Han Sha dan Han Bin tidak berapa baik kerana ibu bapa mereka yang asyik lebihkan Han Bin. Han Bin juga tidak suka akan kakaknya kerana sifat kakaknya yang dingin.

Han Sha pun bergerak keluar kelas. Han Sha sunbae! Seorang lelaki yang agak tinggi itu memanggil Han Sha. Nah. Untuk sunbae. Han Sha melihat namja itu lalu memandang semula barang yang diberi. Chocolate. Ianya chocolate kegemaran Han Sha.

Bwoya? Untuk aku? Han Sha berasa amat terkejut. Nae.. Aritu sunbae tolong saya masa saya kene buli. Jadi ini je yang saya dapat bagi. Kata namja itu. Aaa.. Kamsahamnida. Kata Han Sha ringkas. Dia ingin melangkah masuk ke kelas.

Tiba ii tangannya ditarik oleh namja itu. Han Sha segera menoleh ke arah dia. Sunbae.. Chaneun Choi Jiesung imnida. Kata namja itu tadi lalu memberikan sebuah beg yang berisi sesuatu. Sunbae. Saya tak tau sunbae suka ke tak. Tapi, sekarang saya nak cakap kat sunbae...

Saranghaeyo Han Sha sunbae. Suasana menjadi hening seketika.. Han Sha masih lagi terkaku. Lalu dia mengambil beg tadi dan menulis sesuatu di tangan namja itu tadi. Ni nombor aku. Nanti malam call. Aku bagi jawapan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Han Sha sedang menghirup angin di balkoni biliknya. Dia teringat akan apa yang terjadi semalam. "Han Sha, demi adik kamu. Kamu lepaskan Jiesung. Biar dia engage dengan adik kamu". Entah kenapa apa yang dikatakan oleh eommanya membuatkan Han Sha berasa tidak sedap hati. Dalam masa yang sama, pada waktu itu Han Sha sudah berpasangan dengan Jiesung selama 1 tahun lebih.

Gwaenchanna. Mengalah je Han Sha. Untuk adik kau jugak. Han Sha segera berlari turun ke ruang tamu. Eomma. Abeoji. Teruskan majlis saeng. Kata Han Sha. Muka Han Bin terus memaparkam senyuman. Han Bin sebenarnya telah lama memendam perasaannya terhadap Jiesung.

-----------------------------

NK TAU KNP HAN SHA BERDENDAM DGN JIESUNG? TUNGGA EPISOD SETERUSNYA😂 MAAF PENDEK.

MY SECRET AGENT (BTS)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant