Murder💉💊

47 6 0
                                    

Han Sha segera masuk ke rumah selepas dihantar oleh Yeonjun. Dia terus masuk ke biliknya untuk merehatkan diri. Dia masuk ke kamar mandi lalu mencuci mukanya.

Selesai membersihkan diri, Han Sha baring di atas katilnya. Tiba tiba loceng rumah itu berbunyi. Han Sha segera turun ke bawah lalu membuka pintu rumahnya.

Kawan kawan sekolah dan jirannya datang ke rumah. Masukla. Kata Han Sha lalu membawa mereka ke ruang tamu tingkat atas. Han Sha ssi.. Gwaenchanna? Soal gadis yang bernama Bora. Urm. Han Sha hanya balas sedemikian.

Mereka duduk di atas sofa yang ada di situ. Korang nak apa datang sini? Soal Han Sha dengan dingin. Inilah sebabnya Han Bin tidak menyukai unnienya. Kami datang nak melawat lepas tahu yang ahjumma dengan ahjussi da tak da. Han Sha hanta mendiamkan diri.

Han Sha. Aku, Hyuna dengan Sungri datang nak siasatkan sapa yang bunuh ahjumma dengan ahjussi. Terang Wooyeon. Hurm buat lah korang. Han Sha malas ingin mengetahui orang tersebut. Wooyeon, Hyuna dan Sungri segera turun ke bawah lalu menyiasat.

1 week later

Anyeong Han Sha ssi. Ni result penyiasatan. Kau bukak lah. Sungri berjuma dengan Han Sha di cafe kerana Han Sha sedang membuat kerja sekolahnya di sana. Gomawo. Bals Han Sha lalu mengambil sampul yang berisi demgan kertas ii.

Han Sha buka satu persatu. Tiba di satu helaian kertas itu.. Han Sha terkaku. Jadi aku terpaksa buat ujian dekat kau Han Sha.

RESULT

NAME      :KIM HAN SHA
AGE       :18 YEARS OLD
BREED     :KOREAN
SCHOOL    :SEOUL HIGH SCHOOL
BLOOD TYPE:O
SIBLINGS  :2
RELATIONSHIP:SINGLE

Kau jangan main main. Time benda tu jadi aku kat bilik.

Tgok result kedua dan ketiga.

RESULT

NAME:CHOI JIESUNG
AGE: 17 YEARS OLD
BREED: KOREAN
SCHOOL:SEOUL HIGH SCHOOL
BLOOD TYPE: AB
SIBLINGS: 3-2
RELATIONSHIP:ENGAGED

RESULT

NAME:PARK ZHIXUAN
AGE:21 YEARS OLD
BREED:KOREAN + CHINESE
BLOOD TYPE:A
SIBLINGS:1
RELATIONSHIP:SINGLE

Takpe. Kau boleh buat ujian kat aku. Sebab aku tau aku tak salah. Kata Han Sha lagi. Sha.. Aku nak kau tolong aku sesuatu. Kata Sungri. Tolong ape? Kalau aku mampu tolong aku tolong la.. Han Sha menghirup sedikit dari air coffeenya.

Kau kan pernah couple dengan Jiesung. Jadi mesti kau tau rumah dia betul tak? Han Sha terdiam seketika. Okay macam ni. Ape maklumat pasal Jiesung tang kau tau kau bagitau aku. Kata Sungri lagi.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1 week later

Nah.. Kes selesai.. Kata Sungri. Pada petang itu Sungri berjumpa dengan Han Sha di hospital. Macam mana dengan Anbin? Soal Sungri lalu duduk disebelah Han Sha. Macam ni la.. Dia tak sedar lagi.. Kata Han Sha sayu.

Sha.. Jom kita ke cafeteria. Aku tunjukkan ko result nya and pembunuh da masuk dalam lokap. Kata Sungri. Han Sha setuju. Apabila sampai di cafeteria, mereka berdua duduk di suatu sudut. Sungri terus memberikan bahan bukti yang tersedia dalam sebuah sampul kepada Han Sha.

Han Sha membuka sampul itu dengan tenang. Beberapa helai kertas di dalam sampul itu dikeluarkan lalu dibaca satu persatu. Dan keputusannya.. Maaf Sha. Aku terpaksa. Beberapa orang polis mengelilingi Han Sha.

T-tapi aku tak bunuh diorang! Laung Han Sha. Cik Han Sha sila beri kerjasama. Kata salah seorang polis di situ. Baik. Aku akan ikut korang and aku akan buktikan jugak yang aky tak bersalah. Kau Sungri! Siap kau!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kerje settle bos.

Bagus.

_____________________________

Again pendek.. Sorry.. Lately author start bz.. Ye la sch da bukk 😌 klau ade typo author minta maaf yew.. Please vote, comment and follow ye😊😉

MY SECRET AGENT (BTS)Where stories live. Discover now