AFTER MARRIED💞

64 2 0
                                    

Sudah 3 bulan Han Bin menjadi isteri kepada Jiesung. Setiap kali Han Sha dan Han Bin terserempak Han Bin pasti akan berkata perkataan 'looser' kepada Han Sha.

Han Sha hanya membiarkan sahaja. Dia sudah lali dengan prilaku adiknya itu. Yang penting dia ingin tahu kenapa dia masih tidak senang hati.

Walhal dia tak lagi suka akan Jiesung. Setiap hari dia memikirkan tentang adiknya.

Tiba ii pada petang itu HanSha terdengar teriakan eommanya dan Han Bin. Dia segera turun ke ruang tamu dan lihat eommanya sudah mati digantung. Tgn eommanya juga diikat.

Han Bin pula terbaring pengsan akibat ditolak dengan kuat sehinggakan terlanggar meja kecil di sudut dinding itu. Lalu, pasu dia atas meja itu jatuh menimpa Han Bin. Han Sha segera menelefon ambulans.

Beberapa minit kemudian, ambulans pun tiba lalu membawa Han Bin dan Puan Kim ke hospital. Semasa Puan Kim dan Han Bin di dalam bilik kecemasan, Han Sha mendapat satu panggilan.

Anyeong.. Nae.Chaneun Han Sha imnida. Kata Han Sha menjawab panggilan tersebut. Tiba ii terjatuh telefonnya ke lantai. Menangis Han Sha dikerusi itu. Luluh hatinya.. Keadaan eomma dan saengbta masih tak diketahui sekarang bapanya pula meninggal kerana ditembak semasa di rumah baru pulang dari kerja.

Selepas beberapa jam dia tunggu di sana, Han Sha dikejutkan dari tidurnya. Noona.. Gwaenchanna? Han Sha segera bangkit lalu melihat namja yang membangunkannya dari tidur.

Nae.. gwaenchanna. Kamsahamnida. Kata Han Sha kepada namja itu. Kemudian, namja itu duduk di sebelah Han Sha. Chaneun Yeonjun imnida. Kata namja itu lalu memaparkan senyumannya. Ouh.. Chaneun Han Sha imnida.. Mereka pun bersembang. Semasa bersembang Han Sha berasa sedikit tenang.

Sapa keluarga Kim Yerim dan Kim Han Bin? Soal nurse yang baru keluar dari bilik kecemasan itu. Hab Sha segera berdiri lalu melangkah le arah nurse itu. Macam mana dengan eomma dengan saeng saya? Mereka okay kan.. Nurse itu memohon maaf. Maaf cik.. Eomma cik tak dapat diselamatkan. Hanya cik Han Bin dapat diselamatkan.. Tetapi dia mempunyai masalah. Jadi untuk penerangan, cik perlu berjumpa dengan doktor.

Han Sha terduduk di situ. Yeonjun segera mengangkat Han Sha. Noona.. Noona.. Nurse kat mana bole jumpa doc tuh? Saya bawa noona ke sana. Kata Yeonjun. Kamu boleh bawa jumpa doc Park Raewoo di tingkat 3. Kata nurse itu lalu melangkah pergi. Yeonjun membawa Han Sha berjumpa dengan doc itu.

Cik Kim Han Sha. Cik Han Bin mengalami amnesia. Kami masih tidak pasti samada ianya long-term atau short-term. Kami akan tahan dia di wad buat sementara waktu. Apa apa perkembangan kami akan hubungi cik. Kata doktor itu. Yeonjun pula sudah berdiri di luar bilik doktor.

Han Sha menganggukkan kepalanya lalu berdiri dan keluar tanpa berkata apa apa. Yeonjun terus membawa Han Sha pulang ke rumah Han Sha.

Noona rest dulu. Ni nombor yeonjun. Apa apa noona call ye. Selepas melihat Han Sha masuk ke dalam rumah, Yeonjun pun bergerak pulang.

_____________________________

Again pendek. Sorry.. Maaf klau ade typo or ape ii kslhn.. Korg rase spe yg bnuh parents Han Sha n buat Han Bin mcm tuh? 🤔🤔🤭

MY SECRET AGENT (BTS)Where stories live. Discover now