FF04

2.4K 354 378
                                    

harini tak aum sangat, jangan gelabah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

harini tak aum sangat, jangan gelabah.

|!¤*'~''~'*¤!|

biasan cermin ditenung. senyuman manis terukir pada bibirnya. berhias cantik cantik hanya kerana seseorang. sudah semestinya lelaki itu jeon jungkook !

dan kim rachel senang untuk cantik demi memikat hati lelaki kacak itu.

telefon mula dimasukkan ke dalam handbag. kasut bertumit tinggi disarung pada kaki. kasut yang dihadiahkan oleh jungkook tahun lepas.

dia langsung tak pernah pakai. sesungguhnya wanita itu langsung tidak berminat dengan kasut sebegitu. tapi hari ini, untuk jungkook semuanya boleh !

tubuhnya mula memasuki perut kereta. telefon pintarnya dicapai. satu pesanan ringkas di hantar kepada jungkook.

Jeon Sayang 💗
last seen today at 10:54 a.m.

weh
nanti aku sampai.
tunggu tau !

rachel memasukkan kembali telefonnya ke dalam handbag. rambutnya dibetulkan. senyuman manis langsung tidak lekang pada bibir wanita itu.

" Kalau jodoh, aku tetap akan jadi suami kau, sayang " kata kata jungkook seperti memberi sinar baru buat dirinya.

dia mula menanam hasrat.

hasratnya suci dan hanya satu tapi susah untuk dilaksanakan. memikat jeon jungkook agar lelaki itu perlahan lahan mula jatuh cinta dengan dirinya !

|!¤*'~''~'*¤!|

" er, encik jeon ? dah 20 minit encik tenung saya macam ni. jujur saya katakan, saya tak selesa. " wanita itu mula meluahkan rasa. siapa sahaja yang selesa ?

jungkook merenungnya dengan wajah yang tersenyum senyum selama 20 minit. nampaknya, kecantikan wanita itu buat jungkook terpaku lama.

maria berdehem kecil. panas pula hati bila dia langsung tidak dibenarkan keluar sejak dari tadi. nanti apa kata staf staf yang lain ? mulut mereka mana boleh dikawal !

" aku boss. kau diam jela. aku pecat kang" seribu satu makian dituju khas untuk jungkook di dalam hati. takkan lah dia nak bersuara ? boss ni! hilang kerja mampus.

maria membisu. kini matanya pula merenung jungkook. sangat kacak, itu tanggapan pertamanya. dari rambut, mata ke hidung dan turun ke bibir.

sempurna.

sempat jungkook mengenyit mata dan itu membuatkan maria menunduk malu. kantoi la dia usha muka lelaki itu. mata jungkook menilik jam.

" good. lunch time between you and me. let's go, darling" lelaki itu mula bangun dari kerusi. kotnya dibetulkan. maria terpinga pinga. dia mula bangun dengan teragak agak.

[SU] Special Friends | 16+ | 정국Where stories live. Discover now