"Csak egy hosszas fejrázással reagáltam a kijelentésére, ami még jobban megerősítette a tényt, miszerint kezdek belezúgni a suli hímringyójába, ami nem jó jel. Nagyon nem jó jel."
A suli parkolójába érve a szokásos bandát pillantottam meg a bejárat előtt, egy ember azonban hiányzott.
Szívem a torkomban dobogott és kétségbeesetten fürkésztem a tömeget, de hiába.
- Sziasztok! - hallottam meg egy mély dörmögős hangot a hátunk mögül, majd az arc is csatlakozott hozzá.
A vékony srác odament Leohoz - aki meglepetten pislogott a fiúra -, és megölelte.
Leesett állal figyeltem az eseményeket, melyek váratlan fordulatot vettek.
A suli íratlan szabályai szerint, ha a Hatok társasága közül bárki figyelmet fordít rád, akkor onnantól kezdve népszerű leszel. És Bellamy elég sok figyelmet szentelt mostanában Leonak.
Immár az egész parkoló minket bámult, de Bellamy-t ez láthatólag nem érdekelte.
- Eljössz velem a bálba Leo? - kérdezte fennhangon.
Leo rám pillantott, ezzel jelezve, hogy minden rajtam múlik, és ha szeretném, akkor velem marad a bál estéjén.
Aprót bólintottam, tudatván vele, hogy nekem nem gond, ha elmegy, ő pedig mosolyogva igent mondott a másik fiúnak.
A nap hátralévő részében mindenki próbált a közelünkbe férkőzni - pontosabban Leo közelébe kerülni -, és a folyosón köszönni.
A hatodik óra előtt elváltak az útjaink a fiúval, ő matekra ment, én pedig kémiára.
A csengő után még mindig a szekrényemben kotorásztam a füzetem után kutatva, de az csak nem akart előkerülni.
Pár perc után végre megtaláltam, és bevágtam a szekrényajtót.
Sikoltás hagyta el az ajkaimat, mire a lesben álló személy halkan kuncogni kezdett.
Tenyeremet a mellkasomra nyomtam, és lehunyt szemmel mély levegőt vettem.
- Megijesztettél - suttogtam, és felnyitottam a szemhélyamat.
- Ne haragudj, nem állt szándékomban - mondta, és közelebb lépett.
Néma csendben figyeltem, ahogy egyre közelít, majd néhány centire tőlem megállt.
- Képzeld - kezdte, és tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége -, a minap azon gondolkodtam, hogy...
- Bocsi, de sietek kémiára, majd később megbeszéljük, jó? - vágtam a szavába, és meg sem várva a válaszát, sarkon fordultam, és a tanterem felé igyekeztem.
Nagy robajjal léptem be az osztályterembe, ahol minden tekintet rám szegeződött.
Ms. Silver már javában tartotta az órát, én pedig elvörösödve torpantam meg az ajtóban.
- Köszönjük, hogy megtisztel a jelenlétével minket Ms. Marshall - sóhajtott a nő. - Kérem ossza meg velünk, hogy miért késett!
- Én... Szóval csak...
- Elnézést kérek tanárnő, Valery miattam késett el. Éppen a következő korrepetálásom időpontját egyeztettük, amikor becsengettek - dörmögött mögöttem egy hang, mire ösztönösen megfordultam.
Arcom még vörösebb árnyalatra váltott, az egész csoport halk kuncogásban tört ki.
- Rendben, üljetek le - morogta Ms. Silver és a két üresen maradt szék felé mutatott.
YOU ARE READING
The Fuckboy
RomanceValery Marshall élete száznyolcvan fokos fordulatot vesz, amikor az eddig üresen álló szembeszomszéd házba új lakó költözik, méghozzá nem is akárki. Bizony, a gimnázium legkedveltebb és legönteltebb futballcsapat kapitánya megérkezett! Reed Henderso...