TEASER Chapter 1

105 6 0
                                    

sekali lagi seperti biasa saya sendirian di kelas.Bukan kerna tiada teman tapi saya yang kurang bergaul..semuanya akan hancur kalau saya mula bergaul seperti dulu lagi..terlihat semua orang di kelas yang duduk berkumpulan duduk ketawa bersama..itu yang dilakukam mereka setiap hari jika guru belum masuk..
.
.
.
"arhk!"ringis hayeon bila seseorang melanggarnya.
"jaesonghamida,hayeon?"tanya perempuan itu setelah melihat hayeon memandangnya.
"ah gwaenchana..keurom"hayeon segera kemudian pergi dari situ..begitulah sikapnya selalu jika terserempak dengan orang dia akan segera pergi kerana tidak mahu bergaul dengan orang asing .
.
.
.
"tiffany~"orang yang dipanggil tiff itu segera melihat temannya yang berada di hadapnnya itu ,ketika itu mereka berada di sebuah cafe.

"eung?waegurae ?"tanya wanita yang disebut tiffany.
"kenapa kau tidak cakap yang dia satu sekolah dengan kau?"
"ah? Jessica siapa yang kau maksudkan ne?"tiffany mengangkat kening sebelahnya kerana tidak faham dengan soalan yang diberikan
"taetae..kenapa kau tidak bagitau yang dia sebenarnya satu sekolah dengan kau?!"gertak jessica bila tiffany tidak memahami maksudnya.
"tae-what!jess kalau dia satu sekolah dengan saya sudah lama saya bagitau kau..lagipun tiada nama kim taeyeon di sekolah saya yang ada hanya kim tAECyeon dan ianya lelaki"tiffany mengeraskan perkataan AEC agar jessica tidak binggung dengan perbezaan nama itu
.
.
.
"mana hayeon?"tanya mr kang pada isterina bila tidak melihat anak perempuannya di meja makan.

"macam biasa di bilik"mrs kang selaku isterinya hanya menjawab dengan tenang kerana sudah biasa.

[COMPLETE] Purpose'Où les histoires vivent. Découvrez maintenant