Teď jsme u bílého tigra! Páni! To je úžasný zvíře!,,Kookie ten je krásný"
,,Je viď? Mám radši bílé, přijdou mi ještě více vzácnější" usmívá se a dívá se na ně. Papám vatu a dívám se na ně. ,,Škoda, že nemají mládě. Bylo by určitě mega roztomilé",,To jo, ty tlapky. A tamhle jsou žirafy" ukáže. ,,OMG! Ty jsou" jdu rychle za nima a Kookie jde rychlým krokem, aby mě dohnal. Můžeme jim dát trávu! Mají tu velké bedýnky s trávou a lidé jim to dávají. Podám Kookie u vatu. ,,Drž"
,,Ano pane" zagebil se.
Vezmu si tedy tvářičku a natahnu ruku k jedné malinké žirafě.Přijde ke mně a svým dlouhým jazykem si to vezme. Usmívám se! To je poprvé co krmím žirafu! OwO!
Otočím se na Kooka. Usměji se!
On mi úsměv oplatil. Je to s ním moc fajn. Přijde ke mně a dá mi ruku kolem pasu. ,,Fuj ten jazyk. Jsi vem, kdyby jsi se s někým líbal a měl by tak dlouhý jazyk. By ti ho strčil až do krku",,Kookie! Co to povídáš! Fujky" kouknu na něho smutně.
Směje se. To není vtipný! Je to pěkné nechutné! Dám ještě žirafince travičku. Až to snědla tak jsem si zpět vzal vatu a dal si další velký kus do pusy. ,,Teď jdeme na sloníkyyyy, prosím",,Jasně tak pojď prdelko" chytl mě zas za ruku a vede mě za slonama. Těším se! Slony fakt mám moc rád. Chtěl jsem si vyndat telefon ale spadl mi na zem! Sakra! Prosím! Prosím! Prosím ať je v pohodě! Proč mi pořád padá telefon?!
,,Co děláš ty hovádko" sebere mi ho a koukl se na displej. Pak se koukl na mě. ,,Ty si fakt hovádko prdelko" ukáže mi rozbitý displej u foťáčku a přes celou obrazovku je prasklina.
Uklidim si zas telefon. Achjo...
,,Radši pojď za sloníky "
Tak tedy zase jdeme.Dojdeme ke slonům! Omg! Dívám se na ně! Kook mi dal zase ruku kolem pasu a hladí. Nechávám ho. S úsměvem na tváři pozoruji slony.
Jsou vážně krásní. ,,Kookie uhni! Jdu se vyfotit s ním!" vezmu svůj telefon a začnu se s ním fotit! Ihned to půjdu dát na ig. Kook se mi směje ale já to budu ignorovat!@taetae_dejmikumidky
Líbí se Woozi, kai_88 a dalším 50 lidem.
-V zoo s @kook.coe❤️ sloni jsou nejlepší!
[TAE MÁ TRIČKO. PROSÍM ZAPOJIT ZAS PŘEDSTAVIVOST]
,,Ta kavilta díky tomu prasknutí není vůbec dobrá.. "
,,Ale je docela dobrá, když jsi tam ty" pohladí mi vlásky. Usměji se.
,,Děkuji.. " špitnu. Dívá se mi do očí.
,,Tae.." pomalu se naklání.
Začnu se připravovat psychicky na pusu! Už chybí jen kou-. Někdo mi začne volat! To ne! Ne! 😭,,Um.. Vezmu to" zvednu to Woozimu.
,,Co po mě sakra chceš?" zamručím.
,,Cože? Co!? Proč!???" čekuju smutně.
,,A to jsi nemohl mu jít pomoct! "
Kook se na mě dívá a hladí mi vlásky.
,,Čau" zavrčím.
,,Kookie... Sangwoo je v nemocnici.. Spadl na něho takový velký regál plný nějakých věcí..."
ČTEŠ
Nemám tě dost/TEXTING/
RandomCo se stane, když si stáhnu seznamku? Budou tam jen uchylní starci a nebo ne? ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ 🏳️🌈BoyxBoy🏳️🌈 ❗Vulgarismy ❗ ❗Někdy 18+❗ Omlouvám se za chyby^^ ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ