32. ᴛᴏ ᴊᴇ ғᴀᴋᴛ ᴅᴇʙɪʟ

2.9K 186 7
                                    

Taehyung: A chce ještě přijet a asi mi rozbít hubu za moji drzost? Asi? Nechápu 🤣 já se tady za břicho popadal.

Woozi: To bych byl to samé 😂😂ubožák, beztak to musel dát svoji máme na zaplacení sexu a teď bude dělat scény, že mu je někdo ukradl 😂😂

Taehyung: Ty si hovado viď. Vole tak to s ní musel spát snad každý den 😂ta částka je fakt velká docela 😂

Woozi: Bože fuj😂😂

Taehyung: Hele už asi půjde. Slyším vodu 😂

Woozi: Okey. Tak zatím čau😂❤️

Taehyung: paa~❤️


Vypnu telefon a dám ho na stůl.
Otevře dveře a jde.
,,Kookiečku? Pojď sem"
,,No?" sedne si ke mně.
,,Psal mi tvůj brácha.. Že jsi mu vzal peníze" Kook se zamračí.
,,Cože" zavrčí.

,,Ukážu ti to.. Ale hlavně klid ano? Nechci aby jsi se zase rozlobil" vezmu telefon a zapnu. Hledám nás chat.
Podám mu telefon. ,,Tady" ukáže prstem na zprávy. Kook si to začne číst a mračí se.

,,To snad nemyslí vážně!" vezmu mu telefon! A začnu mu pusinkovat tvář.
,,Klid~ kliiid" pusinkuji ho. Začne spokojeně mručet. ,,Nepřijede, neboj se Tae" usmál se. Začne mu hladit boky. Je to příjemné.

,,Můžu mu napsat přes tvůj telefon?"
,,Jo můžeš" usměju se na něho a podám mu telefon. Vezme si ho a najde chat. Nemám tam heslo, takže se tam normálně dostane. Sednu si blíž k němu a položím si hlavu na jeho rameno.

,,Hlavně napiš, že jsi to ty Kookiečku.."
,,Nebojjjj" pohladí mi stehno.
,,No neboj a pak napíšeš nějaký hovínka a bude to vše v pllldelce"
Zagebil se. ,,Můj penis bude v tvojí pldelce. Slovo pldelka budu od teď používat" zagebil se.

,,Um! Tvůj pínys nebude v mojí prdelce!"
,,Říkáš teď zlato... Jednou bude"
Přihmouřím na něho očička.
,,Dám ti jeho mess"

Začne ho hledat. Dívám se do telefonu a radši kontroluji co dělá. Jednou jsem půjčil Woozi u telefon a dopadlo to fakt hrozně. Napsal snad deseti lidem, že chci sex. A samozřejmě si mysleli, že to píšu já. Pak mi na insta zveřejnil nějaký penis či co to bylo.

Už nikdy víc! Byl jsem na něho asi jeden den naštvaný. Určitě jsem to nezažil jenom já.
,,Tady"

Taehyung: To snad nemyslíš vážně:) proč bych ti vzal peníze. Tady Kook:)

Yoongi: Kámo, kde jsou moje peníze:)

Taehyung: Nic jsem ti nebral! Kurva můžeš to pochopit!? 😡🖕🏻

Yoongi: Dej mi ty peníze:)

Taehyung: Jak ti je můžu dát! Když žádné nemám!

Yoongi: A kdo jiný by mi je asi tak vzal? Hmmm? Měl jsem je v šuplíku v bílé obálce:) vůbec netušíš?!:)

Taehyung: Ne. Nic jsem nevzal.

,,Kookie.. Byl u něho Jimin.. Určitě mu je vzal on"

Nemám tě dost/TEXTING/Kde žijí příběhy. Začni objevovat