,,Tak proč to ten degeš svádí na mě!?"
Rozčiluje se Kook. Dívám se na něho a zas něco píše Yoongimu.
Proč nám Yoongi nevěří?Taehyung: Brácho:) velice jsi mě zklamal tím, že mě obviňuješ. Copak jsem si někdy od tebe vzal peníze bez dovolení? Nevzal. Tak proč bych to najednou dělal? A pokud byl u tebe Jimin, tak se laskavě zeptej jeho:)
Yoongi: To sice ne, ale proč by zase Jimin mi bral peníze:) vypadá, že penězi může plýtvat a házet je do kanálu🙃
Taehyung: 🤣on!? On bere peníze z
👉🏻👌🏻🤣Ještě si řekne o víc 🤦🏻♀️Yoongi: A co když se mýlíš🤔
Taehyung: Věř mi, že fakt ne:) něco bych napsal ale nemugu. Pak řeknu
Taehyung: *nemůžu
Yoongi: Jdu mu zavolat a vyřešit to. A pokud to on nebyl. TAK SI ME NEPŘEJ:)
Taehyung: Nebojím se toho 🤷
Yoongi: :))
,,Proč ti sakra nevěří?"
,,Možná mu Jimin něco nakecal..a všechno tohle z Jimina udělali peníze"
Dívám se na něho. Vypl telefon a dal mi ho na stůl.
,,Ty jsi se hodně bavil s Jiminem?"
Uchechtl se. ,,Jo a neřešme to prdízno",,Promiň mi to.. "
,,To nic ty můj cukroušku~pojď k Daddymu~" mačká se na mě a pusinkuje mi krk. Dám mu ruce na ramena,,Kookie" zagebím se.
,,Ještě nejsi můj Daddy"
,,Ale jsem~ a ty můj baby boy~"
Dal mi ruku pod tričko.,,Um! Nesahej!" dávám mu ruce pryč.
,,Ale~" hladí mi podbříšek.
,,Kookie! Dost! Přestaň být uchylný!"
Snažím se od něho dostat.
Udělal smutný obličej a vyšpulil rty.
,,Ale Daddy Kookie chce Taehyungieho prdelku"Dělá si srandu... Tohle je fakt eeee.
,,Můj zadek nedostaneš" řeknu už uraženě, že mě nenechá být.
,,Ale diii~ ty se jednou poddáš zlatíčko~ a bude to brzo" mrkne na mě.To Teda nebude! ,,Pidlu na tebe Sangwoona! On tě srovná! "
Zasmál se. ,,Tak ať~ ten mi niiic neudělá" zavrní mi u ouška a olízne.
Udělá se mi husí kůže. Uh.. To bylo.. Divný...
,,Copak~copak.. Citlivý tak" dělá mi cucfleky pod uchem.Začne cinkat telefon. Díky bohu!!
Kdopak mi píše! Musím mu za to něco dát! Kook zavrčí a vezme můj telefon.
,,A heleme se. Bráška~"
Odemkne a klikne na chat.
Ihned se na něho namáčknu a dívám se.Yoongi: On to fakt byl Jimin... Přiznal se po chvilce..
Taehyung: Co jsem říkal:)? Něco mi dlužíš a Taemu taky;)
Yoongi: Omlouvám se no jžš. Ale proč to udělal!? Takovej hodnej kluk!
Taehyung: Hlavně si k němu nedělej city pls 🙏🏻
Yoongi: Ehm😆 pozdě
Taehyung: Najdi si někoho jiného.. Třeba holku, ta bude lepší.. Když si ten bi.. Tak máš větší výběr. HOLKU SI NAJDI.
Yoongi: Ale Jimin je taková holčička:3
Taehyung:😳😳😳
ČTEŠ
Nemám tě dost/TEXTING/
RandomCo se stane, když si stáhnu seznamku? Budou tam jen uchylní starci a nebo ne? ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ 🏳️🌈BoyxBoy🏳️🌈 ❗Vulgarismy ❗ ❗Někdy 18+❗ Omlouvám se za chyby^^ ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ