26
Hyunjin, başı kucağında olan çocuğun saçlarıyla oynarken Jeongin oyun oynuyordu. Bu gece burada kalacaktı Hyunjin. Annesi yere Jeongin için başka bir yatak kurmuş ve Jeongin'in kendi yatağında Hyunjin'in uyumasını söylemişti.
"Seni seviyorum."
Jeongin, oyununu oynarken konuşmuştu. Ani gelen atakla Hyunjin, buga girse de toparlamıştı.
"Jeongin."
"Hm?"
Çocuğun elindeki telefonu alıp kenara koyarken Jeongin bir şey demeden Hyunjin'e bakmaya başladı. Oyun sırasında bir başkası bunu yapsa şu an ölmüştü.
"Seni üzdüğüm için üzgünüm. Seo Yeon yüzünden senden bir şeyler istediğim için özür dilerim. Böyle hissettiğini bilmiyordum."
"Ben söylemedikçe bilemezdin zaten Hyunjin."
"Yine de üzgünüm işte. Seni fark edemedim."
"Şimdi ne düşünüyorsun peki? Benim hakkımda? Bizim hakkımızda?"
"Seni asla bırakmayacağım. Sözümü tutacağım. Seni seviyorum."
Jeongin, uzandığı yerden kalkıp Hyunjin'e sarıldığında Hyunjin kollarını çocuğa doladı. Jeongin geri çekildiğinde, Hyunjin çocuğun saçlarına bir öpücük kondurmuştu.
Jeongin'e karşı o kadar minnettardı ki... Ne dese ne yapsa bilemiyordu. Jeongin onun için daha bilmediği ne kadar şey yapmıştı acaba?
"Minik kuş."
Jeongin, Hyunjin'in dediğine gülerken sırtını Hyunjin'in göğsüne yaslamış ve oyununu oynamaya o şekilde devam etmişti.
Jeongin, Hyunjin'i gerçekten seviyordu. Hyunjin, bunun farkındaydı artık. Miniğin sevgisine karşılık verecekti. Onu asla bırakmayacağına dair söz vermişti ve sözünü tutacaktı çünkü Hyunjin de Jeongin'i gerçekten seviyordu. Jeongin, onun başına gelen en iyi şeydi. Bir aptal bile bunu bilebilirdi.
Çünkü çok ünlü üstadların bir sözü var: igeon baborado ara neoman han geon naege eobttago dashi neol hyanghae one more step, i will never stop doraseomyeoneun andwae.
Yani diyor ki üstadlar: hyunjin!!! mal değilsen jeonginin kıymetini anlarsın abisi.
ama hyunjin mal :((
Odanın kapısı tıklatıldığında Jeongin sırtını Hyunjin'in göğsünden çekip yatak başlığına yaslamış ve kapıdaki annesine bakmıştı.
"Uyuyun artık. Yarın okulunuz var."
Jeongin ve Hyunjin kafa sallayıp "İyi geceler," dediğinde kadın da "İyi geceler," deyip kapıyı kapatarak odasına gitmişti.
"Uyumak istiyor musun?"
"Senin uyuman gerek Jeongin yoksa boyun uzamaz. Tam büyüme çağındasın. Öğle uykunu da atlama lütfen." Hyunjin cümlesini bitirdikten sonra alttan alttan gülmeye başladığında Jeongin onun üzerine çıkarak gıdıklamaya başlamış, Hyunjin de çocuğun ellerini iterek kurtulmaya çalışmıştı.
YOU ARE READING
kaç yoksa dayak yiyeceğiz ーhyunin
Humormüdürün oğlu jeongin, "this is sparta" diyerek kapılara tekme atan hyunjin'in okuldan atılmaması için babasını ikna etmeye çalışır