Εισαγωγη.

674 26 3
                                    

Ωραια,αληθεια το κανω αυτο;

Τελειωνε θα ξημερωσουμε.

Σκασε!!!! Αυτη ειναι ξέρετε η ενοχλητική φωνουλα που εχουμε οοολοι μεσα στο κεφαλι μας ναι ναι αυτη.Τελως παντων...Λες να εχουμε μερεντα???

Συγκεντροσου γαμω την τυχη μου να τελειωνουμε!

Καλα σκαω!Λοιπον,με λενε Μελινα Παπασταυρου και ειμαι δεκαεπτα χρονων,παω δευτερα λυκειου και εχω εναν διδυμο αδερφο τον Αρη.Δεν τα παμε τοσο καλα δεδομενου οτι οι φιλοι του μου ασκουν bullying σε καθημερινη βαση και εκεινος δεν με πιστευει,επισης ειναι στη διασημη παρεα του σχολειου και ντρεπετε για εμενα εφοσον δεν ειμαι τοσο κοινωνικη.Οι γονεις μου...Λοιπον αυτοι ειναι αρκετα πονεμενη ιστορια.Ο μπαμπας μου μας αφησε οταν εγω και ο Αρης ειμασταν μολις τεσσαρων χρονων με αποτελεσμα η μητερα μου να πεσει με τα μουτρα στο αλκοολ στα τσιγαρα και στον τζογο.Την βλεπουμε ελαχιστα και οταν το κανουμε δεν βγενει σε καλο.Με εχει βαρεσει καποιες φορες οταν ημουν μικρη αλλα τιποτα το τρελο.

Τελως παντων,επειδη ψυχοπλακωθηκαμε.Εχω επισης δυο κολλητους που πανε στην ιδια ταξη με εμενα.Τον Πανο και τον Νικο.Ειμαστε μαζι απο τοτε που θυαμαμαι τον εαυτο μου,μου εχουν σταθει οσο κανεις στη ζωη μου και τους λατρευω,βασικα ειναι οτι εχω.Σαν τα αδερφια που,λοιπον,ουσιαστικα δεν ειχα ποτε.Καλα οχι ποτε,τα πραγματα ανεμεσα σε εμενα και τον Αρη ηταν πολυ καλυτερα πριν παμε γυμνασιο και γνωρισει αυτους.Τον Σταυρο και τον Κωστα.Ηλιθιοι.Στην παρεα ειναι και ο Αλεξ...Δεν λεω,εχει γινει πολυ ομορφος απο οταν ειμασταν παιδια,αλλα εχει χαλασει,ο χαρακτηρας του πλεον ειναι απαισιος!Και φυσικα ειναι ενας απο αυτους που μου κανουν bullying,ο συγκεκριμενος δεν με εχει χτυπησει ποτε αλλα καθεται βλεπει και γελαει αρα ισως να ειναι χειροτερο.

Ο Αλεξ λοιπον,ειναι ο γνωστος σε ολους,player και bad boy.Τον φοβουνται ολοι συν του οτι αλλαζει τις κοπελες σαν πουκαμισα.Αντιπαθιτικος φουλ...
-

In Trouble AgainWhere stories live. Discover now