we don't talk anymore
(@roseanne, @lalisa.m, @jinhit, @parkjmn, @vantaekim, @jeongkookie, @rubyjen ve siz)'@lalisa.m gruptan ayrıldı.'
'@roseanne gruptan ayrıldı.'
'@rubyjen gruptan ayrıldı.'
'@parkjmn gruptan ayrıldı.'
'@jeongkookie gruptan ayrıldı.'vantaekim
diğerlerini anladım da Jennie niye ayrıldı?sooyaa
hiçbir şey alamıyoruz ki ağzındanvantaekim
daha ne kadar zorlayacak beni?!
cidden yoruldum'@vantaekim gruptan ayrıldı.'
jinhit
yine yalnız kaldık Soosooyaa
üzüldüm ya
biz bu şekilde olmayı haketmedikjinhit
ah be güzelim
yüne kendinden başka herkesi düşünmeye mi başlayacaksın?sooyaa
ağlıyorum Seokjinjinhit
geçen gün şirkete geldiğinde de aynısını yaptın
öpüşürken bir anda ağladınsooyaa
dayanamıyorum çünkü şu halimize bakjinhit
bir saate hazır ol
senin kafanı boşaltmalıyız~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Lalisa şu s*ktiğimin tatlısını al karşımdan yemeyeceğim diyorum. İlla kötü konuşmam mı gerekiyor bir şeyi anlamanız için?" Lisa sabah kalkıp tatlı yapmıştı ve tatması için sabahtan beridir Chaeyoung'a yalvarıyordu ama nafile.
"Dur bir de salağa anlatır gibi anlatayım. Yaptığın kekin içerisinde yumurta var. Ve ben yumurtadan iğrenirim. Yersem bütün vücudumda kırmızı lekeler oluşur ve hastanelik olurum. Yani ben içerisinde yumurta olan hiçbir şeyi yemem." Lisa'ya öyle bir bakıyordu ki Lisa ısrar etmenin bir faydası olmayacağını düşünüp Chaeyoung'un karşısındaki sandalyeye oturdu.
Chaeyoung kafasını telefondan kaldırıp karşısındakine baktı. Onu üzmüş olabilme düşüncesiyle Lisa'nın masanın üzerinde duran elini ellerinin arasına aldı.
"Üzdüm mü seni?" Chaeyoung Lisa'nın gözlerinin içine baktı. Lisa diğer elini Chaeyoung'un kendi elini tutan ellerinin üzerine koydu.
"Hayır, hiç üzmedin. Ayrıca sen ne yaparsan yap üzülmeyeceğim."
"Hayatımın geri kalanında seni üzecek bir şey yapmayacağıma söz veriyorum Lalisa Monaban."
Lisa dolu gözlerle biricik arkadaşına baktı. "Bende söz veriyorum Park Chaeyoung."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jungkook hadi geç kalıyoruz." Taehyung ve Jungkook akşam yemeği için anlaşmışlardı ama Jungkook bir saatten beridir odasından çıkmıyordu.
"Ben geleyim boşver o ergeni." Jimin yüzündeki alaylı gülümsemeyle Taehyung'un koluna vurdu. Taehyung yüzüne sanki acımışcasına bir ifade koyup kolunu tuttu.
"Ah. Kolum." diyerek sızlandı.
"Drama Queen'liğin sırası değil." diyerek güldü. "Jungkook ne yaptığını çok merak ediyorum. Sadece Tae'yle birlikte yemeğe çıkacaksın. Eşofman giysen bile olur." dedi kapıyı tıklatırken.
Taehyung duyduğu şeyle Jimin'i baştan aşağı süzdü. Son birkaç haftadır eşofman giymeyen oğlan şimdi karşısında baştan aşağıya keko Adidas eşofman içerisindeydi. Aklına gelen şeyle yüzü düştü. Kesin ayrılmışlardı ki bu dün gece eve sarhoş gelmesinden belliydi.
"Ben hazırım. Da da da dam." Jungkook odasından çıktığında Jimin şok geçirdi ama Taehyung onun aksine tekpi vermedi.
"Sende gel Jimin. Beş dakikaya çıkarız." deyip odasına doğru gitti.
"Beni beğenmedi herhalde." dedi şaşkın bir ifadeyle Jungkook.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Bulaşıklar niye yıkanmadı? Evde hizmetçiniz var zaten." Jisoo oturma odasında hiçbir şey yapmadan oturan kızların yanına gelip kendini boş koltuğa bıraktı. "Yemek de yapılmamış. Oh mis şu hayata bak."
"Sen yıkamadın mı sanki bulaşıkları?" Lisa baygın baygın Jisoo'ya baktı.
"Bir şey derdim de işte terbiye seviyemi aşmak istemiyorum. Beni çok sinirlendirdiniz bu yüzden size ceza olarak akşam yemeği yok."
"Ah neyseki dün Mısır gevreği almıştım onu yeriz." dedi Jennie.
"Tamam cezayı değiştiriyorum. Mutfağa girmek yasak." Hepsi birden ayağa kalkıp mutfağa doğru koşmaya başladılar. Jisoo onlardan önce davranıp mutfağın kapısını kitleyip anahtarı tişörtünün içine attı.
"Unnie bu yaptığını unutmayacağım."
"Lisa biraz daha konuşursan cezayı ikiye katlarım."
"Hazırlanın dışarıda yiyelim bu günlük."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jeongkookie: s.a.
5.105 beğeni
1.925 yorum
--------------------------------------------dlcksn: saçın turucu mu? Kırmızı mı?
vantaekim: hani lavaboya gidiyordun? Fotoğraf mı paylaşmaya gittin
sooyaa: kırmızıysa deliririm
vldkdne: oppaaaaaaaaa~
jaebumbum: ben seni çökmüş bekliyordum ama sen gayet iyisin
yug.eom: a.s. kardeşim
min9yu: sen işi biliyorsun 😏
sooyaa: saçlarını canlı canlı görmeyi iple çekiyorum
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selam millet.
🔹Belki de sizin unuttuğunuz ama benim unutmadığım bir DM grubu vardı🙃
🔹Bu bölüm yine geçiş bölümü gibi oldu ama yapacak bir şey yok.
🔹Jungkook ve Taehyung'un kırmızı saçlarını atlatamayan sadece ben olamam değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanel Girl || BTS x BP
Fanfiction"Bana verdiğin tek bir söz vardı. Hatırlıyorsun değil mi? İşte sen bana verdiğin o küçücük bir sözü bile tutmadın." (Not: Instagram, düzyazı ve texting karışık.)