e n a m

979 80 24
                                    

ren , wyna dan munhee dalam situasi yang sama. melihat katil kemudian melihat sofa panjang di hadapan katil. hongjoong , jongho dan mingi sibuk membersihkan diri. bukan takut disentuh tapi takut mereka tidak selesa keadaan baharu.

" kau tengok katil tu dari tadi dah kenapa ? " , kata mingi sebaik keluar.

" hah ? aku-- tunggu kau keluar "

munhee mengambil bantal dan selimutnya untuk tidur di sofa. tiba tiba , ada satu tangan yang menghalangnya pergi dan terlihat mingi dingin memandangnya.

" aku tidur sana. kau duduk atas katil tu diam diam "

mingi merebut bantal dan selimut dari tangan munhee padahal munhee masih terkebil kebil melihat kelakuan mingi sebegitu. dia dah kenapa ? , fikir munhee.

" aku-- "

" sebelum aku masak kau jadi maggie dekat atas katil tu , baik kau tidur diam diam "

munhee terus melompat atas katil dan berdiam diri. laptopnya dibuka dan mula melihat group chat mereka berlapan terlihat hana online.

" apa benda munhee chat dalam group ni ? dia nak mati dengan ren ke ? " , kata hana perlahan.

" tidur lah budak " , yunho berkata sambil bermain telefon.

hana melihat keadaan yunho yang tidak selesa tidur di sofa itu. hana berjalan ke arah yunho kemudian menariknya tidur di atas katil.

" apa kau ni ? aku nak suruh kau tidur situ. kalau jadi apa apa dekat kau nanti salahkan aku pula "

hana meletak bantal peluk di tengah tengah kemudian dia tidur berlawanan dari menghadap yunho. yunho hanya ikut kerana malas bertekak.

" ren ? kau buat apa lama lama dalam tandas ? " , soal hongjoong sambil mengetuk pintu tandas.

risau hongjoong dengan keadaan ren yang sudah lama berkurung selama 30 minit. hanya kedengaran bunyi air paip laju mengalir di dalam sinki.

" pengsan ke budak ni ? " , bisik hongjoong.

ren sibuk membaiki kamera kecil milik mereka yang patutnya dipasang sebelum mereka masuk rumah tadi. tengok tengok dah rosak bila chunae cuba menyambung.

" bangang betul kamera , sebab kau aku kena duduk dalam tandas " , mahu dibaling kamera itu.

" kamera tu tak berfungi lagi ke ? " , soal chunae yang juga ada dalam tandas.

" rasanya esok baru boleh tengok balik "

chunae mengeluh. penat lah kena tunggu , patutnya mereka sudah boleh mulakan misi hendap senyap senyap ni. yeosang tak habis habis ketuk pintu.

chunae menyimpan semua alat komunikasi kemudian membuka pintu dengan wajah selamba. yeosang yang dari tadi tahan kencing sebab chunae.

" kau nak pakai tandas ke ? "

chunae selamba bertanya padahal dah tahu 30 minit dia berkurung dalam bilik air tu dengan arahan ren. laptop kecil hampir terlepas dari tangan yang disembunyikan di belakang.

" kau rasa ? aku kena turun dari atas ke bawah tahu ? rumah ni bukan 2 tingkat "

" eleh aku tukar pad tadi. shush "

chunae menolak yeosang masuk ke dalam bilik air. dikuncinya dari luar kemudian menghelakan nafas berat. sudahlah dia takut tengok cara yeosang.

" kau tak nak tidur ke ? dari tadi game je "

ara melihat san yang masih fokus bermain game. banyak snek seperti keropok dan minuman bergas berada di atas meja san. pening ara dibuatnya.

dia berjalan ke arah san dan melihat game yang dimainkannya. kemudian , san mendongak dan hampir sahaja dia mahu tercium dagu ara tetapi cepat cepat dia pandang komputernya semula.

" aku nak main boleh ? " , ara mengambil earphone yang ada lebih di sebelah meja san.

" kau pandai main ke ? ni game perang " , san seakan tidak percaya.

ara tersenyum sinis kerana dia memang handal bermain game seperti ini sejak micha menghasutnya. dan kini dia lebih handal dalam kumpulan fighter.

" jangan pandang sebelah mata abang. ini ara lah ! "

terkejut san melihat semangat ara itu. tidak lama , ara mudah saja memenangi permainan itu dengan sekelip mata. ara tersenyum bangga manakala san melihatnya tanpa berkelip mata.

" jongho , wyna lapar "

wyna mengerakkan jongho yang sudah tidur mati. sudahlah berat badan suaminya kalah gorilla. wyna menendang sehingga tubuh jongho terjatuh dari katil.

tiba tiba , sempat kaki wyna ditarik juga sehingga dia terjatuh di atas jongho. jongho tersenyum nakal melihat wyna yang masih terkebil kebil.

" empuk sangat ke badan aku ? "

wyna mahu bangun tetapi ditarik lagi oleh jongho. wyna menumbuk perut jongho sehingga senak perutnya. pintu bilik dibuka dan jongho mengikutnya dari belakang.

" aku nak makan juga ! masakkan ramyeon ! "

terhenti langkah wyna dan jongho bila melihat micha dan wooyoung enak tidur di sofa. tv yang melihat mereka dan bukannya mereka.

comel pula , fikir wyna. perlahan lahan dia berjalan ke arah mereka dan menyelimutkan mereka berdua. jongho menutup tv yang terbuka.

" masakkan aku ramyeon ! " , melompat lompat jongho seperti kebudak budakkan.

" sabarlah "

jongho mengikut wyna dari belakang. wyna mengambil dua paket ramyeon untuk dimasak. jongho pula membancuh nestum untuk mereka berdua.

" aku tidur kau jangan berani dekat "

" kenapa ? kau dah jadi milik aku ! suka hati aku lah ! "

yuna dan seonghwa masih bertekak kerana seonghwa mahukan haknya sebagai suami. penat yuna suruh dia jauhkan diri dari yuna tapi ingkar.

" kalau aku tak bagi kau nak buat apa ? cekik aku ? rogol aku ? "

seonghwa mendekatkan wajahnya dengan yuna kemudian naik atas badan yuna. penat yuna melawannya tetapi disebabkan dah lama keluar akademik , habis hilang.

" ini yang aku nak buat ! "

seonghwa mengikat tangan yuna di tiang katil tanpa rasa belas kasihan. mengalir air mata yuna kerana tiada lelaki yang berbuat begitu padanya.

" tolong seonghwa , jangan buat "

" aku ada hak qian yuna-- eh park yuna "

baju yang dipakai seonghwa dibuka tanpa rasa sabar. sudah lama dia tidak berbuat begitu pada perempuan. yuna tidak dapat berbuat apa apa. mahu minta tolong siapa lagi ?

malam itu , seonghwa berasa puas kerana keinginannya tercapai. kadang kadang wajah yuna teringatkannya pada semua perempuan yang pernah ditidurinya. semuanya pengikis harta.

____________________________________

bersambung...

[c] Badboy Anti Perempuan [ Ateez ]Where stories live. Discover now