Naruto majd kicsattant a boldogságtól mikor Sakuraval egy tanuló csoportba osztották, de lelkesedése hamar alább hagyott amikor megtudta hogy Sasuke is a hármas csoport tagja lesz. A csók óta furcsa volt vele együtt lenni persze ezt nem valotta volna be neki. Sasuke is kerülte a témát és próbáltak úgy viselkedni ahogy eddig. Teltek a napok és szép lassan visszaált minden a régi kerékvágásba. Ugyan úgy hecceltél egymást lökdösődtek és az a szombati nap egyre távolabbinak tűnt.
-Mond Naruto – vette fel a telefont Sasuke a sokadik csörgésre.
-Hali Sasuke.....
-Mi az Dobe? Valamit akarsz mert nem hívtál volna annyiszor.
-Hát nem is tudom hogy kezdjem. Kellene egy kis segítség.
-Segítség?
-Ja matekból.
-Hmmmm.... Mit nem értesz? – kérdezte megadóan Sasuke.
-Konkrétan semmit.... De ezt a mostanit főleg nem....viszont nem tudok most át menni mert később büntetésből ki kell takarítsam a szobám meg Ero-sennin irodáját.
-Büntetés? Mit csináltál?
-A jegyeim miatt azért is kellene a segítséged. Unom már hogy állandóan takarításra fognak....
-Nyomd be a kamerát a gépen Dobe és meg látom mit tehetek...
Naruto a füzetét tartva a kamera elé magyarázott míg Sasuke próbálta értelmezni barátja mit nem ért pontosan.
-Na itt van ez a háromszög bigyó meg valami A meg B meg valami fokokról magyarázott Kakashi-sensei.
-Aham Dobe ezt már konkrétan két éve tudnod kéne akkor lehetett tananyag..
-Volt is asszem de nem gondoltam hogy megint elő kerül az ismétlés során...
-Hát igen te sose gondolkodsz...
-Bazd meg Sasuke...
-Kell a segítség vagy nem Usoratonkachi?..
-Kell kell bocsi.... Na mit kell csinálni?
-A képletet legalább tudod?
-A mit?
-Sejthettem volna..... Na figyelj....- mondta Sasuke és úgy tartotta a lapját hogy Naruto is lássa ahogy magyaráz. Hosszú percekig talán órákig magyarázott Sasuke. Lassan az hitte már idegösszeomlást kap annyira nehezen értette meg Naruto a dolgokat.
-Könyörgőm Dobe mond, hogy ezt felfogtad?
-Ja asszem vágom...a két rövidebb háromszög oldal össz bigyója adja a harmadikat ami a leghosszabb. Meg hogy négyzet vagy mi a tökömet kell csinálni. A B C oldal. Meg derék szög.
-Ja valami hasonló...ki is fogod tudni számolni?
-Nem tudom.....- mondta Naruto és az órára nézve elsápadt.
-Basszus Sasuke már ennyi az idő nekem takarítanom kell különben oda a ramen készletem....kösz még egyszer most mennem kell......- azzal kinyomta a chat ablakot.
Sasukenek válaszolni se volt ideje hogy szóljon rosszul lépett ki és a kamerát bekapcsolva hagyta. Ki akarta nyomni de valami miatt még is a képernyőt nézte. Naruto pakolt valamit és zenét kapcsolt majd elkezdett porszívózni. Sasuke nem hallotta de tudta hogy üvölthet a zene. Naruto ugrált a porszívó nyelével és rázta magát a ritmusra. Sasuke nem tudta levenni a szemét a monitorról. Teljesen belefeledkezett Naruto bolondozásába ahogy táncol és énekel közbe pedig pörög forog ahogy tolja jobbra balba a porszívót. Naruto egy pillanatra abba hagyta amit csinált majd levette a pólóját és a homlokára kötötte. Sasuke szinte tátott szájjal tapadt a monitorra képtelen volt levenni a szemét Narutoról ahogy újra táncolni kezd a zenére. Sasukenek fogalma sem volt mi szólhat de nem is érdekelte feje zúgott torka kiszáradt és teljesen elveszett. Tudta hogy szégyelnie kellene magát amiért konkrétan kukkolja barátját de abban a pillanatba rohadtul nem érdekelte. Szinte lassított felvétel volt számára ahogy Naruto lassan körözött csípőjével majd tolt egyet a porszívón megfeszítve karjait és hátát. Sasukenak nyelnie kellett annyira kiszáradt a torka. Soha nem érzett még ilyet. Tudta hogy Naruto sportos hisz sokat úszott és látta már félmeztelenül de így teljesen más volt. Izmai minden egyes mozdulatnál enyhén megfeszültek és a látvány megbabonázta Sasuket. Majd Naruto ahogy mozgott beleakadt a porszívó zsinórjába és hatalmasat esett magára rántva ezzel az eddig összepakolt ruháit. Sasuke látta ahogy mozog a szája és biztos volt benne hogy barátja cifrán káromkodik.
-Menthetetlen vagy Dobe- jegyezte meg magának mosollyal az arcán és kuncogott egyet. Éles csilingelő hang szakította ki Sasuket a gondolataiból. Mélyet lélegzett mire felvette a telefont és fájó szívvel kikapcsolta a chat ablakot, de utolsó pillantásával még Narutora nézett aki felállás közbe újra hanyatt vágódott.
YOU ARE READING
Te vagy az egyetlen!
FanfictionSasuke és Naruto online játékok közben ismerkednek meg. Az évek alatt egyszer sem találkoznak vagy látják egymást csak beszélnek, de kapcsolatuk még is elmélyül és legjobb barátokká válnak. Egyikőjük sem számított rá, hogy ez több lesz mint online b...