9. fejezet Karin...(18+)

2.2K 110 8
                                    


/Valamikor a nyáron mielőtt még Sasuke megtudná hogy költöznek/

Sasuket az éjszaka közepén a telefoncsörgés ébresztette fel. Senki másnak nem vette volna fel, de mivel tudta ki hívja ilyen időbe egyedül neki volt hajlandó megszakítania pihenését.
-Mond Dobe..-szólt bele álmosan Sasuke a telefonba.
-Ő helló Sasuke....-szólt bele kissé remegő hangon Naruto.
-Csak azért hívtalak hogy holnap hánykor is kezdődik az event nehogy lemaradjak a nagy boss fightról.-tudakolta Naruto néhol elcsukló hangal.
-Este hat Dobe nem hiszem el hogy elfelejtetted...-korholta le Sasuke barátját, bár nagyon jól tudta hogy még reggel Naruto mondta neki figyelmeztetés kép, de nem akarta lebuktatni barátját a kamu indok miatt. Minden egyes alkalommal belement a játékba. Nem tudta ilyenkor mi zaklathatta fel Narutot de jól ismeri az álmatlan és rémálmokkal teli estéket ezért hamar felismerte a jeleket. Megkérdezhette volna de nem akarta barátját kellemetlen helyzetbe hozni így minden egyes alkalommal tudatlanságot színlelt.
-Akkor holnap hatkor Sasuke...-mondta Naruto nagyot sóhajtva.
-Van valami ötleted a boss ellen?-tartotta szóval Sasuke barátját.
-Inkább support lennék az úgy is maxos te meg jöhetnél azzal az AD karaktereddel tudod lenyomnánk a hetes formációt.-mondta kuncogva a vonalba.
-Ja lehetne bár ez mindig úgy végződik hogy bejössz egy percig még supportolsz aztán berohansz a csatába és nekem kell kimentenem a segged. Így semmi értelme a supportolásnak Dobe ugye ezt te is tudod? -kérdezte Sasuke és remélte a piszkálódás eltereli Naruto figyelmét.
-Tudom hogy kell supportolni...-duzzogot Naruto.
-Tudom hogy tudod mégsem csinálod jól, de valami isteni csoda folytán mindig bejön az elvetemült ötleted csak ezért vagyok hajlandó segíteni utána. -mondta Sasuke elismerően de a piszkálást nem hagyhatta ki.
-Azért mert egy megnemértett zseni vagyok Teme csak hogy tudd. Vedd megtiszteltetésnek hogy veled játszom. – viccelődött Naruto amitől Sasuke megnyugodott hogy kicsit sikerült elterelni barátja figyelmét.
-A megnemértett részel egyet értek Dobe. -mondta ásítva Sasuke.
-Felkeltettelek?
-Mit gondolsz? Hajnali két óra van. -kérdezte Sasuke kissé cinikusan.
-Bocsánat csak nem tudtam reggelig várni.- füllentett Naruto.
-Nem gáz amúgy is felkeltem volna. Itachi szeret éjjel sutyiba nassolni és nem éppen halkan lopakodik le a konyhába.-mondta Sasuke megnyugtatás képpen mert nem akarta hogy Narutonak bűntudta legyen és emiatt ne merje máskor felhívni.
-Akkor jó. Na mentem aludni Sasuke....
-Okés...
-Jóéjt Sasuke...-mondta Naruto kissé félve.
-Neked is Dobe..-mondta kedvesen Sasuke majd letette a telefont.

Sasuket a csengő zaja zavarta meg. Fogalma sem volt ki lehet az napközben hisz Itachi csak este szokott hazaérni az egyetemről. Az ajtót kinyitva elfintorodott ahogy meglátta ki látogatta meg.
-Hello Karin mi járatban?-kérdezte kedvtelenül Sasuke és remélte minél hamarabb meg tud szabadulni a látogatójától.
-Szia Sasuke..-mondta a lány mosolyogva.
-Lenne egy ajánlatom számodra...-folytatta Karin mikor látta hogy Sasuke nem igen akar vele foglalkozni.
-Csakugyan? Még is mi lenne olyan ami engem érdekelne így is megkeseríted az éltem hogy állandóan a nyomomban vagy..-vágta oda keményen Sasuke nem kímélve a lányt. Elege volt már belőle hogy állandóan zaklatta így elképzelni sem tudta mit akarhat még tőle Karin.
-Egyetlen alkalmat veled, és többé a közeledbe sem megyek.-mondta Karin bár Sasuke arcán csak értetlenséget látott.
-Felfogtam hogy nem kellek okés! Békén hagylak és nem zaklatlak, ha lefekszel velem kápíse?- mondta ki a lány egyértelműen mit akar.
-Te meg vagy huzatva...-akad ki Sasuke.
-Gondold végig Sasuke. Teljes megszabadulsz tőlem és max egy óra az egész. Én csak ennyit kérek. -győzködte tovább Karin Sasuket.
-És mi a garancia hogy miután megtettük valóban békén hagysz? -kérdezte kétkedve Sasuke.
-Átiratkozom másik iskolába. A héten kell eldöntenem hogy melyik nevelő szülömmel maradok a válás után. Ha lefekszel velem akkor apámmal megyek három várossal arréb. Ha viszont nem itt maradok anyámmal a közeledbe. – mondta szinte fenyegetve ezzel Sasuket.
-Ha ezzel megszabadulok tőled hát legyen. Egy alkalom és elhúzol kápíse? -ismételte meg Karin szavát Sasuke nyomatékosítva ezzel hogy vegye fenyegetésnek.
-Rendben holnap egyre gyere át egyedül leszek otthon. -mondta Karin majd elégedetten távozott.

Te vagy az egyetlen!Where stories live. Discover now