Kravatımı düzelterek sınıftan içeri girdim ve en ön sıradaki yerime geçtim.
Daha önceleri en arkada oturan ben Aras yüzünden en önde oturmaya başlamıştım.Gözünün önünde olmamı istiyordu.
İlk ders matematikti.Bir sonraki ders ise İngilizce.Yani Aras'ın dersi.
Evet o okulumdan bir öğretmendi.Benim dil derslerine hep bir ilgim vardı zaten ama onunla ilgim daha da artmıştı.
Okula ilk geldiğinde bu kadar genç ve yakışıklı olmasıyla anında dikkatimi çekmişti.Erkeklerden hoşlandığımı fark edeli çok uzun zaman olmuştu zaten.
İlk başlarda bunun bir heyecan olduğunu zannedip çok fazla önemsemesem de zamanla sapık gibi öğretmenler odasının kapısında onu dikizlemeye başlayınca işlerin ciddiye bindiğini anlamıştım.
En azından sadece okulda görüyorum diyerek kendimi bir şekilde avuturken benim yaşadığım apartmana taşınmasıyla işler çığrından çıkmıştı.
Alt katıma taşınmasıyla artık sadece okulda değil evde de onu görüyordum.Her hareketine daha çok çekiliyordum.
Tenefüste bir şeyler sormak için yanına gittiğimde koluma değdirdiği elleri içimde volkanların patlamasına sebep oluyordu.
Ne olduysa yağmurlu bir gecede o sarhoş bir şekildeyken karşılaşmamızla olmuştu işte.
Beni öptüğü o gece aklıma gelince aptal bir sırıtışla elimi ağzıma götürdüm.
Onu her düşündüğümde aptallaşıyordum.
Düşüncelerimi bölen hocanın sesiyle tahtaya döndüm ve çözdüğü trigonometri sorusuna baktım.Çerez gibi bir soruydu ama yine de defterime geçirdim ve dikkatle dersi dinlemeye başladım.
Tenefüsün ardından sıra onun dersine gelince üzerime çeki düzen vererek beklemeye başladım.
Yanımdaki boşluğa bakarak iç geçirdim.Önceden yanımda oturan Selin geldi aklıma.Erkeklerle ilişkimi kısıtlamasında ufak da olsa bir mantık kırıntısı bulabilirdim ama beni kızlardan kıskanması garip geliyordu.
Onunla olmaya başladığımdan beri zaten az olan arkadaş sayım sıfıra inmişti.
İşin acı olan kısmı beni yalnızlaştırıp daha sonra bana yuva olmamış olmasıydı.
Gündüzleri burda yalnızken geceleri de evimde bir başımaydım.
Zaten ailem yanımda olmadığı için kendimi yalnız hissederken artık geceleri yalnızlıktan üşümeye başlayacak raddeye gelmişti .
Yine de o yanıma geldiği kısa sürelerde biraz da olsa iyi hissediyordum.
Sınıfa girmesiyle derin bir nefes aldım.Takım elbisenin içinde o kadar yakışıklı görünüyordu ki kafayı yemem an meselesiydi.
Klasik İngilizce öğretmenleri gibi selamını vererek yerine oturdu ve gözlerime bakarak yoklama defterini açtı.Bakışlarımı ondan kaçırarak çantamdan bize aldırdığı kitabı çıkardım ve kaldığımız yeri açtım.
Cırlayan Aleyna'nın sesiyle bakışlarımı oraya döndürdüm.
"Aras hocam bugün çok şıksınız."demesiyle derin bir nefes aldım .
Her ders aynı yavşaklığı yapmaktan bıkmamıştı.Burda tek suçlu o değildi bakışlarımı Aras'a çevirince asıl suçlunun o olduğunu bir kez daha idrak ettim.Yüzündeki gülümseme onun sözlerinden rahatsız olmadığının mesajını veriyordu.
"Teşekkür ederim Aleynacım.Sen de öylesin."diyerek göz kırpmasıyla sesli bir şekilde boğazımı temizledim ve gözlerimizi buluşturdum.
"Mert, bir sorunun varsa lavaboya git evladım."demesiyle sırıttım .
Evladım demesi bana hep komik geliyordu zaten.
"Yok hocam iyiyim."diyerek önüme döndüm ve onun anlattığı dersi dinlemeye başladım.
Tenefüs zilinin çalmasına son on dakika kala çalan kapıyla herkesin dikkati oraya çevrilirken Aras'ın verdiği 'gir' komutuyla müdürümüz yanında bir oğlanla içeri girdi.
"Aras Bey bölüyorum ama sınıfınıza yeni bir öğrenci getirdim.Bu Ahmet."dedi ve sınıfa göz gezdirdi.
Bakışları benim yanımdaki boş sırayı bulunca eliyle benim olduğum yeri işaret ederek konuşmaya başladı.
"Mert'in yanı boş Ahmet.Sen onun yanına geç oğlum.Tenefüste tanışır kaynaşırsınız."dedi ve sınıftan çıktı.
Yanıma gelen Ahmet ile bakışlarımı Aras'a çevirdim ve ateş püsküren gözlerini görmemle hızlıca önüme döndüm.
Omzuma dokunan Ahmet'in eliyle kafamı ona döndürdüm.
"Ben Ahmet zaten hoca söyledi.Sen de Mert onu da söyledi."diyerek ufak bir kahkaha attı.Ardından bana elini uzattı .
Nezaketten elini sıktım ve tanışmış olduğumuz için memnun olduğumu belirten birkaç cümle kurdum.
Aras'ın boğazını temizlemesiyle yine ona dönen bakışlarım onun bakışlarıyla buluştuğunda telefonumu işaret etmesiyle elime telefonumu aldım ve gelen yeni mesajıma baktım .
"O elini sikeceğim akşama.Bakalım benimle tanıştığın için de bu kadar mutlu olacak mısın?"
İşte şimdi sıçmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHİP ● [boyxboy] | TAMAMLANDI.
Teen Fictionİlk başlarda onun böyle birisi olduğunu anlamamıştım.Benim gibi olan birini bulmak ve böyle mutlu olmak aklımı karıştırmıştı.Kendime kızgın ve kırgın olmanın yanında deli gibi âşıktım.Saplantılı gibiydim adeta.Bana ne kötülük yaparsa yapsın Aras den...