Pred spaním som rozmýšľala nad svojím elementom. Bola som spokojná? Aký element som vlastne chcela ovládať predtým? Nevedela som si vybrať, všetky mi prišli niečím úžasné. Vzduch ma priťahoval tak, ako tie ostatné, ku všetkým som cítila rešpekt.
Napokon som však bola šťastná, predstavovala som si, čo to môže obnášať, ovládať vzduch. Spomínala som na moment, v ktorom sa prášok rozletel po celej miestnosti. Cítila som sa zvláštne, naozaj som pociťovala moc. Všetky moje emócie sa spojili a mala som pocit, akoby som vybuchla. Vtedy som asi uvoľnila energiu, ktorá zapríčinila, čo sa stalo.
Vzduch je ale divoký element. Nebola som si istá, či sa s týmto faktom stotožňujem, avšak na druhú stranu, ani pokojný element by mi asi nesedel. Mala som z celého dňa zmiešané pocity. Návšteva knižnice ich ešte zosilnila, začínala som si myslieť, že to bol len obyčajný sen, ktorý nič neznamenal.
----------------
Ráno na hodine histórie nás pani Grimalda prekvapila skúšaním. V momente, kedy to oznámila väčšina z nás dostala šok. Berú to tu naozaj vážne. No možno je to tým, že Grimalda je obzvlášť prísna.
Vyvolala Alexa. Na moje počudovanie bol naozaj naučený, dokonca si niečo naštudoval navyše, keďže spomínal informácie, ktoré nám včera neboli povedané - upresnil dátumy a storočia, spomenul nejakého konkrétneho kráľa a podobne. Grimalda s jeho výkonom bola spokojná, hoci ho nechcela prechváliť.
"Tak si to predstavujem, sadnite si," bolo všetko, čo na to povedala. Alex si spokojne sadol. Počula som, ako si z neho Liam a ostatní robili srandu, že sa "našprtal". Len mykol plecami.
"Posledných pár minút hodiny vyplníme pokračovaním legendy," začala Grimalda.
"Na minulej hodine sme si opísali pôvod mágov z legiend, ktoré sa zachovali. Čo sa však stalo so samotnou silou, ktorá živly vytvorila, je záhada. Sila sa postupne v legendách spomínala menej a menej, až sa na ňu zabudlo. Niektorí tvrdia, že naplnila svoj účel a pominula, iní sa domnievajú, že v istej podobe tu prebýva až dodnes. Tá druhá skupina ľudí predpokladá, že táto sila dodnes riadi svet a udržiava rovnováhu. Existuje dokonca skupina ľudí, ktorí tvrdia, že zlí mágovia túto silu spútali a využívajú ju na zlé účely. No na dnes stačilo. Otázky?"V triede zostalo hrobové ticho. Grimalda usúdila, že otázky neboli, formálne nám popriala pekný deň a odišla.
Pani Wanderlová už stála vo dverách. Hodinu Teórie živlov začala s úsmevom na tvári. Rozdiel medzi pani Grimaldou a pani Wanderlovou bol badateľný.
Na tejto hodine nám vysvetľovala, čo mágovia rôznych živlov vedia kúzliť. Naše kúzla vždy musia nejako súvisieť s naším elementom. Niekedy sa môže zdať, že sa niektoré živly prelínajú - oheň vie mysľou uhasiť aj mág ohňa, ale aj mág vody, ktorý ju uhasí pochopiteľne vodou. Vzniesť vodu do vzduchu by za istých okolností dokázal aj mág vzduchu, no nevedel by ju tvarovať a kúzla súvisiace s vodou by sa mu praktizovali veľmi ťažko. Mág zeme vie vodu vysať rastlinami. Myšlienkou tejto hodiny bolo, že za použitia rozumu vieme prekonávať hranice svojich živlov. Hoci nie úplne a ide to ťažšie, samozrejme.
Na spoločných cvičeniach nám pani Wanderlová vysvetľovala rôzne techniky duelov. Ako máme reagovať - treba pokojne zvážiť situáciu a prísť s čo najlepším riešením, nie praktizovať prvú vec, čo nám napadne. S cvičeniami sme prirodzene ešte nezačali, keďže sme naše schopnosti ešte ovládať nevedeli.
YOU ARE READING
Melody ✓
FantasyPredstavte si, že sa jedného dňa ocitnete na zámku, kde sa máte naučiť ovládať zvláštne schopnosti, začnú sa vám diať nevysvetliteľné veci a navyše vás pri dobrodružstvách bude sprevádzať jeden z najpríťažlivejších chalanov na svete. Ibaže pre mňa t...