Кук и Марк вечерта лудяха доста. Момчетата се бяха притеснили за Кук, защото все пак не се бе прибрал вечерта. Бе станало десет без нещо и момчетата се отправяха към компанията. Щом стигнаха отидоха при мениджъра си.
М: Къде е Джънгкук?
Ю: Не знаем
М: Не се ли прибра вчера?
Н: Не
М: Дано да дойде, защото ще си има много проблеми
Бе минал половин час и вратата на офиса на г-н Парк се отвори. Кук влезе в не добре изглеждащ вид и седна.
М: Къде беше бе?
К: Не те интересува
М: Защо изглеждаш така? Толкова си рошав, а дрехите ти са раздърпани. Какво си правил снощи бе?
К: Казах че не те интересува - повиши тон
М: Пиян ли си?
К: Да - мина с пръсти през косата си
М: И шофира пиян, така ли?
К: Да
М: Да не се повтаря ясен ли съм?
К: Да
М: А сега си оправи косата малко. Момчета приберете го за да си почине, защото като го гледам ще заспи всеки момент
Н: Добре
М: Ела те утре по това време, а сега довиждане
Н: Добре
Всички: Довиждане
Момчетата излязоха от офиса на мениджъра и се запътиха към изхода, но на Кук телефона звънна и той вдигна.
*разговора*
К: Кажи МаркМарк: Забрави си якето в нас
К: До пет минути съм пред вас
Марк: Добре
*край на разговора*Кук забърза крачката, а момчетата го погледнаха изненадано и тръгнаха след него. Когато малкия излезе от компанията се качи в колата си и я запали като потегли, момчетата бързо се качиха във вана и тръгнаха след него.
Д: Това момче как може да кара пияно, не го знам. А сега за къде се забърза така?
След като Кук стигна къщата на Марк слезе от колата си и позвъня на вратата. Момчето му отговори и му подаде якето. Размениха си по няколко думи, нищо че до преди половин час бяха заедно. След това Кук се обърна и запъти към колата си.
Ю: Аз ще му взема колата и не му казвате нищо, аз ще го оправя като се приберем
Юнги слезе от вана и отиде до Кук.
Ю: Качвай се във вана, аз ти взимам колата
К: Добре
Кук отиде до вана и се качи в него. Джин го запали и тръгнаха, а Юнги след него. След като се прибраха Юн задърпа Кук към стаята си.
390 думи
[Редактирана]
YOU ARE READING
You are my hero | Vkook
FanfictionКъдето групата bts си търсят нова секс играчка за неопределен период. Накрая намират Джънгкук и бодигардите му го отвличат. Водят го при останалите момчета, но той е в безсъзнание. Четете и разберете :) Начало:2.09.2020г. Край:21.12.2020г. Редактира...