Meni su zasuzile oči od sreće. Drago mi je da su se napokon upoznali.
S:"kome je sutra rođendan?"
Upitao ju je praveći se ludim.
A:"meni?"
S:"tebi? Zar stvarno?"
Ona se nasmijala i klimnula za da.
S:"znači sutra je mojoj princezi rođendan, idemo u kupnju?"
Pogledala je u mene.
A:"ako i mama ide"
S:"naravno da mama ide, mama mora ići"
Poljubi joj čelo pa se nasmijem.
Ja:"idemo onda"
Pogledam u Diega koji je bio tužan. Pokazala sam Alexii pogledom na Diega pa ga je pogledala.
A:"može li i Diego sa nama?"
Sergio je pogledao u Diega pa u nju.
S:"a da idemo svi?"
A:"daaaaa"
Rekla je sretno pa se nasmijao i zagrlio je.
Ja:"idem im reći"
Otišla sam do Juliine i Rayanove sobe te ušla bez kucanja i zatekla njih kako se ljube pa sam se nakašljala malo.
R:"jesi baš morala?"
Ja:"jebiga"
Nasmijem se.
Ja:"Alexia želi da idete i vi sa nama u grad"
J:"za koliko idemo?"
Ja:"tek ćemo oko 7"
R:"super, sad izlazi van"
Ja:"budite tihi"
Izađem i zatvorim vrata pa se nasmijem i odem kod Alexie, Diega i Sergia.
Ja:"ići će, ali ići ćemo tek oko 7 jer je sad još prevruće"
Klimne za okej, a Sergio joj poljubi čelo.
S:"ti i Diego se igrajte, a mi smo u sobi, okej?"A:"okej"
Poljubi mu obraz pa ode do Diega i krenu se igrati, ja sam izašla pa sačekala Sergia, kada je izašao, zatvorila sam vrata.
S:"ona slika...ti si joj je dala?"
Ja:"možda"
Nasmijem se.
S:"drago mi je da joj nisi tajila"
Ja:"nisam željela da živi u laži"
Spustim glavu.
S:"sad sam sa vama"
Zagrli me.
Julia p. o. v
Ustao se i zaključao vrata pa sam ga pogledala.
Ja:"ma što radiš?"
R:"to da više nitko ne može upasti"Priđe mi i polegne me te legne iznad mene. Krenuo mi je nizati poljupce po vratu. Malo se plašim jer nismo dugo imali sex i ne znam.
R:"zašto si nervozna?"
Ja:"jer nismo dugo imali sex"
Okrenem glavu na lijevu stranu, ali mi je on rukom okrenuo tako da ga gledam u oči.
R:"ne plaši se, bit će sve okej"
Ja:"što ako opet ostanem trudna"
R:"imat ćemo još jednu bebu, nadam se curicu jer je ovo malo čudo isto ti"
Ja:"želiš reći da sam ja zločesta?"
R:"o da jesi"
Ja:"sad sam ljuta"
Ruka mu je nakon nekoliko sekundi bila u mojim gaćicama pa sam tiho uzdahnula pošto mu je ruka bila hladna.
R:"i dalje?"
Ja:"da"
Zagrizem usnicu, a on krene pomjerati ruku.
Ja:"ne odugovlači"
Prorežim mu na uho, a on me skine kao i sebe. Bez ikakvog upozorenja je ušao u mene i poljubio me da se ne čujem. Ja sam se uzdignula i nekako uzvratila.
R:"moraš biti tiha, i Lia ti je to rekla"
Ja:"nisam ja kriva što ti dobro jebeš, tome si ti kriv"
R:"ma nemoj?"
Nasmijem se i poljubim ga, a on se nastavi micati dok sam ja tiho ste jača i grebala ga po leđima od užitka. Ubrzo je svršio u mene i ugrizao ne za bradavicu, a ja sam izdahnula i napokon legla kako sada. Izašao je iz mene i legao pored pa me zagrlio.
Ja:"idemo pod tuš?"
R:"na još jednu rundu?"
Ja:"možda"
Šapnem mu na usne pa se ustanem i odem u kupaonu. Ubrzo je došao za mnom i prinio me uz hladne pločice. Bila sam mu leđima okrenuta. Nekoliko sekundi nakon ušao je u moje dupe. Ispustila sam glasan uzdah, ali mi je stavio ruku na usta.
R:"shh"
Šapnuo mi je i krenuo se pomjerati brzo i grubo. Nije mi smetalo jer je to on.
YOU ARE READING
Nedozvoljene strasti
RomanceAroa-Lia Garcia i Sergio Diaz Što se događa kad se prekrši pravilo? Priča "Nedozvoljene strasti"