19.Kapitola

785 74 9
                                    

LUKE'S P.O.V.

Uběhl den od toho, co byl Ashton v nemocnici. Minulou noc jsem zůstal s ním , byli jsme vzhůru do dvou do rána . Jen jsme si povídali  a moc smáli jsme se,bylo to úžasné.

Ashton chtěl,abych se šel domů vyspat,když jsme se rozhodli přetat mluvit ,ale já nechtěl. Chtěl jsem zůstat  s ním a taky jsem zůstal. Vzbudil jsem se kolem desáté ráno a Ashton stále spal, takže jsem se rozhodl jít dolů do jídelny pro něco k jídlu.

Šel jsem  do fronty,která postupovala strašně pomalu.Když jsem byl konečně na řadě,moc toho neměli. Povzdechl jsem si a vzal dvě wafle,pytlík čipsů a čokoládové mléko (IT'S A CHOCOLATE MILK PARTY!!!☺ ♫♪ ) 

"$10.56" vyštěkla paní za pultem.Zdálo se,že je výstřední a nebo se mi to pouze zdálo.

Vrátil jsem peněženku zpátky do zadní kapsy džínů.Včera mi ji tam dala máma ikdyž jsem nechtěl.

Podala mi účtenku a já ji dal dvacet dolarů řekla "Dík."

Sedl jsem si sám ke stolu,ale nevadilo mi to,byl to přijemný čas na to ,abych přemýšlel. O 5 minut později mě z přemýšlení probudila malá holčička.

"Ahoj!" usmála se.

"Ahojky." Oplatil jsem jí úsměv.

"Jak se dneska máš?"

"V pořádku,líp než včera a ty?"

"Dobře, ale proč jen v pořádku? Proč ne dobře? nebo skvěle?"

"Můj kluk je tady , a je zraěný. Včera si ublížil ,ale už mu je líp, ještě se ale nezotavil pořádně. Proto se mám líp než včera, ale pořád ne skvěle."

"Oh,to mě mrzí.Nikdy jsem nepotkala chlapce co má kluka.Potkala jsem pouze chlapce co měli holky. Můj táta mi řekl atˇse držím dál od kluků co mají kluky,"zamračil jsem se a sklopil pohled dolů , "ale nevadí mi to, myslím,že lidé by měli milovat koho chtějí." Usmál jsem se,byla tak milá a roztomilá.

"Dobře, tak proč tu jsi,pokud mi nechceš odpovídat nemusíš."

"Nevadí mi to.Moje sestra je nemocná,před rokem měla holou hlavu a když jsem se zeptala tatínka proč řekl,že je to část její léčby. Ale nevím  co to znamená, víš to?"

Cítil jsem se špatně ,že sestra té malé holčičky má rakovinu a ona neví proč tu její sestra je, možná brzy umře, "dobře, léčba znamená,že to pomůže aby se měla líp."

"Oh,to je dobře! že?"

"Ano,to je."

"Tvůj kluk potřebuje taky léčbu?"

"Ano,ale trochu jinou než tvá sestra."

"Takže léčba pomůže tvému klukovi stejně jako mojí sestře?"

"V to doufám."

"Můžu poznat tvého kluka?"

"Jistě! ale myslím ,že spí.Musíme počkat až se vzbudí."

"Dobře! Nevadí mi čekat."

"Jak se jmenuješ zlatíčko?"

"Brook  a ty?"

"To je velmi pěkné jméno,moje jméno je Luke."

"Jak se jmenuje tvůj kluk?"

"Ashton."

"Líbí se mi to jméno,tak se jmenuje i má sestra!"

"Tak to je hustý!"

Chytl jsem ji za ruku a vedl ji do Ashtonova pokoje,jeho pokoj byl ve stejném poschodí jako jídelna,takže nám to netrvalo moc dlouho a byli jsme tam.

Když jsme vešli dovnitř,Ashton se díval z okna ,"ahoj Ashi,vedu hosta!"

"Ahoj!"řekla Brook  a zamávala mu,on se usmál a zamával jí zpátky.

"Ahoj zlato!"

Posadil jsem Brook na bok Ashtonové postele a já si sedl vedle ní na židli.

"Luke mi řekl ,že jsi jeho kluk.Myslím si,že je to roztomilé."

"Dobře,já si taky myslím,že jsme roztomilý. Jak se jmenuješ?"

"Brook a ty jsi Ashton,tak se jmenuje i má sestra!"

"Tvá sestra má velmi pěkné jméno a stejně tak i ty!" Ash se široce usmál na tu malou dívku, miluju ,když se usmívá.

"Děkuju!" podívala se dolů na ajeho ruce,na pravou ruku,kde byli jizvy od řezání, "co se ti stalo s rukou?"

"Ublíži jsem si,"řekl trochu tiše.

"Proč jsi to udělal?"

"Asi protože jsem se cítil osamělý,nechtěný,zbytečný."

"Proto sis to udělal?"

"jo."

"Dobře, můžu ti říct,že nejsi sám.Máš Luka a teď má i mě!"

"Jo, už se necítím sám."Usmál se a já s ním.

"Dobře,slíbíš mi ,že si už nikdy neublížíš?"

"Jo,slibuju."

Pak přišel doktor,"Brook! Tvůj otec tě hledá,měla by jsi jít do sestřina pokoje."

"Tak jo," řekla trochu smutně,"ale můžu se za vámi přijít podívat zítra kluci?"

"Samozřejmě ,že můžeš." Usmál jsem se na ni a ona seskočila z postele a odešla  s doktorem.

Seděli jsme několik minut potichu a pak jsem promluvil,"myslel si to vážně? Když si řekl,že už si nikdy neublížíš?"

"Ano,myslel."

_____________________________________________-

Ahoj,hlásím se vám s dalším dílem. :) Jen jsem vám chtěla říct,že v úterý nebudu vydávat ,protože absolutně bych nestíhala.. :D

DĚKUJU ZA 4,3K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÍKY DÍKY .! Tohle je 4 pozitivní věc za tento den. :) 

Děkuji ,že to čtete! ♥  Užíjte si tuhle část! ♥ 

*3..2..1..*

Před chvilkou jsem dělala banánové lívance a kupodivu se mi povedly! :3 :D To bude dobrá snídaně! :3 :D 

Jaké budete mít vysvědčení? :D U mě to moc slavné nebude. :D Tři trojky :( :D Ale na druhé pololetí to bude vyznamenání!!! :D :D ♥

Tak jo mějte se fajn lásky! ♥

Love you all! Vic x

The Lunch Table(Lashton CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat