Tată

34.3K 1.4K 55
                                    

Puteți să săriți peste scenele cu conținut sexual explicit.

C A P I T O L U L 27 "TATĂ"

Perspectiva lui Cerise

M-am trezit obosită dupa noaptea trecută, încă confuză în legătură cu motivul venirii lui Emily aici. Oare a venit fiindca îl voia înapoi pe Daimon? Este şi altceva important pentru ea, în afară de recucerirea iubitului meu?

Mi-am făcut rutina de dimineață după care am coborât la parter, simțind aroma îmbietoare de la clătitele americane ale lui Daimon. Am zâmbit, uitându-mă la spatele său masiv încordându-se la fiecare mişcare. Purta doar o pereche de blugi, betelia boxerilor ieşind la vedere.

I-am înconjurat abdomenul cu brațele, odihnindu-mi capul de spatele lui.

-'Neața, iubito. Spuse întorcându-se spre mine şi plasând un sărut scurt pe buzele mele. A terminat clătitele, aranjându-le în două farfurii.

-Mi-a fost dor de clătitele tale. I-am spus.

Rânji şi se apropie de mine cu paşi mari dar lenți. M-am dat în spate scoțând un sunet de spaimă când am rămas blocată între el şi bufetul din bucătărie.

Mi-a cuprins şoldurile cu mâinile sale mari, strângând uşor când gura sa a atacat-o pe a mea. Mi-a cerut accesul, limba sa invadându-mi gura şi împletindu-se cu a mea. Îi înconjurasem gâtul cu brațele, trasând linii fine de-a lungul său. Am continuat aşa, până ce Daimon a dus alintul nostru la un alt nivel. M-a ridicat şi m-a urcat pe marginea bufetului, poziționându-se între picioarele mele, sărutul nostru persistând. A început să-mi sărute maxilarul, coborând spre gât şi în decolteul tricoului pe care îl purtam. Am gemut uşor, strângându-i părul în maini.

-Te vreau. Mormăi.

Mi-a scos tricoul, zâmbind satisfăcut că nu purtam sutien. Mi-a cuprins sânii în timp ce lăsa mici urme de muşcături pe gâtul meu, până la sâni. Am gemut la contactul dintre limba sa cu sfârcurile mele deja întărite.

Mi-a scos blugii, mângâindu-mi uşor coapsele, ducându-şi mâna la chilotii mei pe care i-a scos imediat. Eram dezbrăcată şi excitată pe bufet, în fața lui.

I-am sărutat umerii lați în timp ce mi-am coborât mâna spre erecția proeminenta din pantalonii săi, palmând-o. A gemut şi m-a ajutat să îi dau pantalonii jos, urmați de boxeri. A scos din spatele blugilor un prezervativ, rulându-l pe lungimea sa. Mi-am lins buzele când el s-a apropiat de gura mea, sărutându-ma flămând atunci când m-a pătruns încet. Ritmul era unul lent şi chinuitor, eu mişcându-mi corpul după al lui.

A continuat tortura, alintându-mi delicat sânii cu mâinile sale, în timp ce ale mele erau în părul său.

-Te rog. L-am implorat.

-Spune-mi ce vrei, iubito. Mormăi mulțumit pe gâtul meu.

-Daimon... am gemut.

-Spune-mi.

-Mai repede. Am insistat.

Rânji şi mări ritmul considerabil intrând şi ieşind cu forță din locul care tânjea după el. Senzația era mult mai pronunțată, mai plăcută simțindu-l pe Daimon umplându-mă.

-Dă-ți drumul pentru mine. Spuse răguşit.

L-am ascultat, fiind urmată de gemetele puternice ale lui Daimon.

A durat câteva momente până ne-am calmat respirațiile.

-Eşti uimitoare. Îmi spuse, făcându-mă să zâmbesc. Cred că ți-am făcut poftă de mâncare.

Am roşit şi i-am scos limba.

Îmbrăcați, eram la masă mâncându-ne clătitele americane.

-Deci ce planuri ai pentru azi? Am întrebat.

-Să-mi cumpăr o nouă maşină.

-Oh. Îmi adusesem aminte de incidentul neplăcut de ieri. Ce maşină?

-Nu ştiu. Ai vreo preferință?

-De fapt, am spus, da. Mi-am ridicat privirea spre el. Un Ferrari, negru.

-Da? Spuse uimit.

-Ei bine. Fără umbre. Am recunoscut. Iubeam maşina aia.

Zâmbi şi aprobă din cap.

-Fără umbre.

***

Astăzi la facultate, Carlo s-a purtat deosebit cu mine, însă am înțeles că ne va fi profesor puțin timp, pentru a nu-şi arăta adevărata identitate. Care, desigur, era aceea de criminal.

Am ieşit din instituție, uitându-mă după băiatul care mi-a capturat şi inima şi creierul.

Era acolo. Toți îl analizau în geaca neagră care îi îmbrăca muşchii, părul răvăşit şi zâmbetul său amețitor. Era numai al meu iar asta mi-a făcut inima să sară de bucurie.

I-am sărit în brațe, ca de fiecare dată când îl văd, provocând nişte priviri răutăcioase asupra mea.

-Iubito. Spuse în îmbrățişare sărutându-mi părul.

În spatele său era o maşină neagră. Era Ferrariul pe care mi l-am dorit, o versiune mai nouă şi mult mai performantă.

-Ai cumpărat-o! Am zâmbit, sărutându-l pe buze.

Aprobă zâmbind şi îmi făcu semn să intru în maşina conducând până acasă.

-Unde ai fost ieri dimineață?  L-am întrebat curioasă.

Şi-a trecut mâna prin păr şi înainte să îmi poate răspunde, telefonul mi-a sunat. Numărul mamei a apărut pe ecran.

-Da, mamă? L-am observat pe Daimon atent la fiecare cuvânt.

-Este tata. Spuse persoana de la capătul firului.

-Tată? Am înghițit în sec. De ce nu suni de pe telefonul tău?

-Trebuie să vorbim, Cerise. Spuse dur. Cum ai plecat de la aeroport? Sau mai bine zis, cu cine? Mama ta a fost foarte îngrijorată. Tu i-ai trimis doar un mesaj în care îi spuneai că eşti bine! Ridică tonul la mine.

-Chiar sunt bine. I-am răspuns sec. Mult mai bine decât am fost cu voi vreodată, sau cu Apollo. M-a mințit, m-a dus în vacanța aceea doar ca să ne împace.

-Iți vrea doar binele!

-Nu sunt fericita alături de el! Am țipat la rândul meu. Nu vreau să port o conversație ca asta telefonic.

-Foarte bine. Ne întâlnim la cafeneaua unde mergeam de obicei.

Mi s-a pus un nod în gât când mi-am dat seama despre ce vorbeşte. Locul de lângă Apollo. Locul unde era să fiu violată dacă nu intervenea el.
-Bine. I-am spus şi am terminat apelul.

-Cerise? Daimon se uita la mine aşteptând să îi explic ce s-a întâmplat. Sincer, nici eu nu ştiam.

-Mă duc să mă întâlnesc cu tata. I-am spus simțind lacrimile cum mă trădeaza.

-Nu plânge. Îmi spuse, ştergându-mi lacrimile. Vin cu tine.

-Nu! Daca Apollo e acolo? Am spus, speriată.

-Nu conteaza. Tu eşti tot ceea ce mă interesează.

-Te iubesc. I-am repetat.

Zâmbi şi mă sărută.

-Te iubesc. Îmi răspunse. Mergem acum?

-Da. Am şoptit. Dar mă simțeam mult mai bine, mai în siguranță acum ca Daimon vine cu mine.

Trebuie să îmi înfrunt proprii părinți.

Limitele iubirii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum