C A P I T O L U L 11 "G E L O Z I E"
Bine Cerise. Gandeste. Trebuie sa imi gasesc o rochie provocatoare dar nu indecenta, asa ca am decis sa port o rochie de un albastru inchis fara maneci care se muleaza perfect pe corpul meu. Este destul de scurta, pana la jumatatea coapselor.
Am coborat in living unde Daimon privea absent pe fereastra cu mainile in buzunar. Oare la ce se gandeste..? Imediat ce a auzit sunetul pantofilor mei, si-a indreptat privirea spre mine.
-Arati atat de sexy. Pupilele lui s-au dilatat.
-Mersi. Am rostit rusinata. Abia acum i-am observat imbracamintea lui Daimon. El arata bine in orice dar tot nu m-am putut abtine sa nu ma holbez.
-Eu.. uhm. Cred ca ar trebui sa te schimbi. Spuse dur.
-De ce?
-Zici ca esti imbracata intr-un tricou! Esti aproape goala. Ridica tonul.
-Oh te rog. Uita-te la tine. M-am enervat. Ti se vede pieptul perfect prin tricoul ala negru. Am aratat cu degetul spre obiectul vestimentar. Si era adevarat. Decolteul tricoului era in forma de V, dezvaluindu-i o parte din piept.
Rase.
-Geloasa?
-Gelos? I-am raspuns.
-Nu vreau sa ajungi sa fii violata de vreun betiv de pe acolo, Cerise.
Credeam ca se va bucura ca m-am imbracat asa, fiindca am facut-o mai mult pentru el.
-Vasyl va fii acolo. Am ranjit.
-Poftim? Pufni enervat.
-Ce-ai auzit.
Nu vreau sa ma cert cu Daimon, dar nu ar trebui sa isi faca griji din cauza asta.
O parte din mine isi dorea ca el sa fie gelos..
Am fost intrerupti de telefonul lui Daimon, din nou.
E Kate. Ofta si imi intinse telefonul. Am chicotit si am raspuns.
-Kate?
-Cerise! Sunteti gata? Vorbi entuziasmata.
-Da, suntem gata. M-am uitat la Daimon si am observat ca e nervos.
-Bine, sa nu intarziati. Chitai. Imbraca-te cat mai sexy.
Am ras si am inchis apelul.
-Nu suntem gata pana nu te schimbi. Marai.
-De ce? Am repetat intrebarea. Ai spus ca nu esti gelos.
-Inceteaza cu asta.
-Admite ca esti gelos. Am ranjit.
A oftat.
-Poate sunt putin gelos. A mormait.
Am zambit si l-am prins de brat tragandu-l dupa mine spre usa.
-Scuze Daimon, nu mai e timp.. poate daca spuneai mai devreme.
Sunt atat de fericita pentru ca a recunoscut ca e gelos, imi da o oarecare incredere in mine.
***
-Sunt asa fericita ca ati ajuns! Kaitlyn ne-a intampinat la intrarea in club.
Ne-a condus spre masa unde erau restul, si recunosc ca sunt putin emotionata sa le cunosc si pe celelalte.
Daimon a fost mai retinut cu privire la Kennedy, si ma intreb de ce. Oare au fost impreuna? M-am incruntat la gandul asta.
CITEȘTI
Limitele iubirii
RomanceVOLUMUL ÎNTÂI Ura se îmbină cu iubirea, durerea se îmbină cu plăcerea, dorul se îmbină cu singurătatea. Întotdeauna visul lui Cerise a fost să învețe bine şi să ajungă la o facultate de renume, de unde îşi poate construi un viitor. Viața ei linişt...