8.Bölüm

2.1K 133 33
                                    

-Stiles hadi ama bir şeyler ye.
-İstemiyorum ben markete gidiyorum
-Ben de geliyorum.
-Hayır Scott evde kal.
-Stiles ben de geliyorum
-Yalnız kalmak istiyorum.
-Pekala kendine dikkat et lütfen
-Tamam
Stiles Scott'ın baba gibi davranmasını severdi ama şuan değil şuan tek amacı markete gidip bir kaç şişe bira almaktı.
Markete varana kadar Derek'e haksızlık yapıp yapmadığını düşünüp durdu.Etmemişti....
Hayır etmişti bütün işleri batırmıştı.Markete girip istediklerini aldıktan sonra eve gitmeyi bekleyemeden ormana koştu.Uzun bir yol sonunda tüm şehrin görüldüğü bir tepeye geldi.Önce oturdu biraz soluklandı sonra poşeti açıp bir şişeyi kafasına dikti sarhoş olmayı sevmezdi ama şuan buna çok ihtiyacı vardı.Dört şişeyi de bitirdikten sonra eve dönmek için ayağa kalktı bir adım attıktan sonra az önce kalktığı topraklara yeniden düştü.Tekrar ayağa kalktı sendeleyerek yürüdü.Bir dala takılıp düştü ve kafasını ağaca çarptı.Uyandığında bir koltukta yatıyordu burası kendi evi ya da Scott'ın değildi ama tanıdıktı.Burası Derek'in eviydi...

Hemen burdan gitmeliydi şuan özür dileyecek ne yüzü ne de gücü vardı.
Ayaklarını yere bastığında karşısında ellerini göğüsünün altında birleştirmiş bir Derek vardı.Bu defol git demek miydi yoksa sen yine ne haltlar yedin gerizekalı demek miydi Stiles ikisinin birden olma ihtimalini daha fazla buldu ve kapıya yöneldi ama kapıdan çıkamıyordu gitmek istemiyordu ki arkasını dönüp Derek'e baktı Derek zaten onu izliyordu.
-Dün için özür dilerim Derek haklıydın daha tanışalı iki gün oldu ve sen beni koruyorsun bunu yapmana gerek yoktu Teşekkür ederim.

Derek bu cümleleri bekliyormuş gibi hafifçe gülümseyerek mutfağa gitti giderken de ekledi

-Ben eğer olmasam sen ölürsün
-Ne
-Öyle
Stiles mutfağa koştu
-Sen ne diyorsun sen yokken de vardım.
-Peki ben olmasamda yapabilirsen neden buradasın.
-Çünkü az daha ölüyordum
Stiles kafasını eğip güldü.Derek ona yaptığı bir fincan kahveyi uzattı.Stiles kahveyi alırken bardağı yere düşürdü.Derek'in patlamasına ramak kalmıştı sanırım.Ama sanılanın aksine boşvermesini ve koltuğa geri dönmesini söyledi.Kendiside arkadan geliyordu ikisi de oturduktan sonra Stiles dayanamayıp elini Derek'in elinin üstüne koydu.Derek ise elini hızlıca çekti.
-Beni affetttiğini sanıyordum.
-Affettim zaten
-Hadi ama elini neden vermiyorsun
Derek bunu duyunca Stiles'ın yakasını tutup kendine çekti.Stiles Derek'in gözlerinin içine bakıyordu.Ama Derek öpmüyordu.

-Öpsene Derek
-Öper misin de
-Aman Tanrım ciddi misin
-Evet
-Derek öp lan beni

Sonu biraz ağır oldu sanırım...

Sterek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin