10.Bölüm

1.8K 118 78
                                    

Scott kurt olduğuna sevinmişti çünkü kurtlara özel bir ilgisi vardı.Kurtlar hakkında çok şey biliyordu ama yine de endişeliydi çünkü dolunay da ya da sinirlenirse kontrolü kaybedip başkalarına zarar verebilirdi.O yüzden Stiles'ın kendisinde kalmasını ve eğer bir şey olursa onu kükretmesini istedi.Stiles kabul etti ve eve gittiler ikisi de geceyi hiçbir sıkıntı çekmeden geçirdiler.

Sabah olduğunda hazırlanıp okula gittiler.Stiles bu sefer Derek'in yanına oturmadı Scott'ın yanına oturdu.Derek onlardan daha sonra gelip en arkaya oturdu.

Bayan Emma yanında bir kız ile gelmişti.Yabancısı olunmayan bir şekilde

-Yeni arkadaşınız Loren umarım iyi anlaşırsınız.Dedi ve Loren'e dönüp kendini tanıtmasını söyledi

-Merhaba ben Loren yeni geldim umarım iyi anlaşırız.

Bayan Emma gülümseyerek istediği yere geçebileceğini söyledi. Loren bütün erkeklerin bakışları arasında Derek'in yanına doğru yürüyüp yanına oturdu.

-Bir boş ora vardı sanki😒
-Stiles şuan onu kıskanıyorsun
-Ne hey bunu sesli söylemedim
-Ama ben duydum.
-Ayrıca kıskanmıyorum.
-Kıskançlık kokusunu alıyorum Stiles
-Öyle bir koku mu var?
-Varmış

Ders bittikten sonra herkes Loren'in yanına toplandı bu doğal olarak Derek'in etrafınında kalabalık olmasına neden oluyordu.

Derek sırasından ayrılıp Stiles'ın yanına gitti.
Arkasına Loren'de kalkıp yanlarına geldi.

-Derek biraz konuşabilir miyiz
-Hayır konuşamazsınız
Herkes Stiles'ın bu cevabına şaşırmıştı.
Derek ise kabul edip Loren'i Stiles'ın göremeyeceği bir yere çekti.

-Scott dinle onları
-Ne?
-DİNLE ONLARI?
Scott dinlemeye çalışıyordu.Fakat ilk ve tek
duyduğu şey Loren'in Derek'i sinemaya davet etmesi ve Derek'in kabul etmesiydi.
-Beraber sinemaya gideceklermiş.
Stiles'ın aklında bu cümle yankı yaptı "gideceklermiş"

Stiles fazlasıyla kırılmıştı belki Derek'in bir şeyi değildi ama bunu duymak içindeki bütün her şeyi yerle bir etmişti.

Sınıfa girdiklerinde Derek Loren'in yanına oturmadı.Stiles'ın arkasındaki kızı kaldırıp arkasına oturdu.

Stiles Derek'e bakmadı ama Scott'a ne olduğunu sordu.
Scott tam söyleyecekken Stiles ona dehşetle bakmasıyla sustu.

Dersler bittikten sonra Loren yine Derek'in yanına geldi.

-Berber çıkalım mı?
-Üzgünüm Stiles'la çıkmayı tercih ederim
-Peki
Loren saçını savurarak gitti.

-Cidden onunla çıkmayı düşünür müydün?
-Neden olmasın Loren gerçekten güzel.
-Haklısın

Stiles ne diyeceğini bilemiyordu Derek bunda ciddi miydi.Derek kendisini öpmüştü sadece bir kızla bunu unutacak mıydı?

-Şaka yapıyorum Stiles ondan hoşlanmıyorum.

Derek Stiles'ın içinde beslediği mutsuzluk duygusunu hissedebilmişti.Ama şuan istediği Stiles'ın duygularının kokusu yerine onun kokusuydu....

Sterek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin