-Scott kendine hakim olur musun?
-Ne dediğini duymadın mı Derek?
-Gözlerine hakim ol!
-Kontrol edemiyorum ki.
-Tamam sen tuvalete git ben bunları hallederim.
-Onları tek başıma da döverim.
-Biliyorum sadece gözlerinin rengi değişti böyle görülmek istemezsin.
Scott ve Derek dersten çıktıklarında hiç tanımadıkları bir çocuk gelip Scott'a çelme takmıştı sonra da demediğini bırakmamıştı ve Scott'ın gözleri parlıyordu.Scott tuvalete giderken Derek arkasını dönüp
-Evet beyler nerde kalmıştınız ani rol değişimi.
-Korktu mu arkadaşın?
-Hayır sadece canınız daha az yansın diye gitti.Gerçi karşınızda ben varken de en fazla ölmezsiniz.
Herkes kavga olacağını sezip koridora toplanmıştı.En öndeki sarı çocuk Derek'e doğru harekete geçince Derek sadece sağa doğru eğildi ve çocuğun yumruğu boşa gitti.
-Iska
Yumruğu boşa gittiği için sinirlenen çocuk tekrar arkasına döndü ve tekrar yumruğunu salladı ve bu sefer yumruk tam Derek'in şakağına geldi. Derek ilk başta afallasa da sonradan koridordaki bağırışlardan anlaşıldığı üzere ismi George olan kendisine vuran çocuğu bir yumrukla yere yığıp diğerlerine yürüdü. George'un arkadaşları Derek'in geldiğini görünce arkalarına bakmadan kaçmışlardı. Onların arkasından bakarken yerde yatan çocuğun acı dolu inlemesiyle tekrar arkasına döndü,George'u kaldırdı ve duvara yasladı.
-Kime şaka yapacağını düşünmeni öneririm.
Derek karşısındaki çocuğun korku dolu baş sallamalarıyla beraber ordan ayrılıp Scott'ın olduğu tuvalete gitti.Scott sakinleşmiş kendisini bekliyordu. Derek'te yüzünü yıkamak için eğilecekken kafasını çeşmeye vurmuştu.Aynaya baktığında morarmaya başlamıştı bile
-Gel Stiles'ın yanına gidip buz alalım.
Bugün Stiles nöbetçiydi o yüzden pek görüşememişlerdi.
-Derek kafasını çarptı sanırım şişiyor buz getirsene.
-Tamam gel benle Derek.
Stiles buzların olduğu dolaptan buz almaya çalışırken Derek'te dolabın altındaki sandalyede oturuyordu.
-Burası ne kadar da yüksekmiş.
Derek kafasını kaldırıp Stiles'a baktı resmen buzu almak için savaş veriyordu.Ayağa kalkıp buzu alacaktı ki dudağına düşen buzla tekrar sandalyesine oturdu.
-Özür dilerim,gel yardım edeyim
Yerdeki buz kalıbının içinden bir parça buz alıp Derek'in dudağına tutarken buz elinden kaydı ve Derek'in ağzının içine girdi.
-YUTTUM
-Derek koca buzu nasıl yuttun?
-Ağzıma soktun buzu nefes alıyordum yuttum.
İkisinin birbirine bakışını kapıda kahkalarla gülen Scott bozdu.Kapıyı yumruklayarak gülüyordu.
-Scott gülme
-Sen o bu-zu n-ahaaaa-nasıl yuttun
-Evet Derek dövebilirsin.
-Önden buyur Stiles.
-Kimi dövüyorsunuz ya siz?
Stiles cevap bile vermeden Scott'a doğru koştu. Scott'ta hızlı bir şekilde ordan kaçmaya çalıştı fakat koridorun sonunda bekleyen Derek'le karşılaşmayı beklemiyordu.Aniden durunca arkasından koşan Stiles Scott'a çarptı ve beraber yere düştüler.
-O buzu sana yedireceğim Scott.
-Ben Derek kadar becerikli yutamam.
-Geç dalganı geç
-Bunu hayatım boyunca unutmayacağım ve unutturmayacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sterek
Teen Fiction-Ben hiçbir şeyden korkmazdım Stiles ölümden bile ama konu sen olunca parmağında ufak bir yara görsem endişeleniyorum.