Šli jsme se smíchem ke chroptící chýší a George mě pořád strašil různými historkami. Šli jsme pomalím krokem k chýši a Fred do mě najednou strčil a ukázal na Draca, který šel za stromy. ,,Dolů." Řekla jsem, všichni jsme se přikrčili a začali jsme se plížit za ním a jeho patolízali. Došli jsme potají až k mýtině, na cestu k Chroptící chýší. U plotu stáli Hermiona s Ronem. ,,Ale ale kdo pak to tu je? Hledáte svůj vysněnej domov? Není to na tebe moc nóbl Weasleyánku, nespíte doma v jednom pokoji." Řekl Draco ostrým a arogantním tónem. Já jsem se chtěla rozběhnout, ale Fred mě zastavil. ,,Drž hubu Malfoyi." Bránil se Ron. ,,Hele to nebylo zdvořilý. Hoši je na čase Weasleyánka naučit, jak se chovat k lepším lidem." Pokračoval Draco ve svém naparování. ,,Snad tím nemyslíš sebe?" Řekla se smíchem Hermiona. ,,Jak to se mnou mluvíš, špinavá mudlovská šmejdko!" Řekl rozhořčeně Draco. Pro mě to byla poslední kapka a i Fredovi už došla trpělivost a hodil po Dracovi sněhovou kouli. Já jsem na sebe vzala podobu pegase a seskočila z lesa přímo před Draca. Mávnutím křídel jsem odhodila ty dva co tam byli s ním, ty si vzali na starosti Fred s Georgem. Já jsem Draca zabíjela pohledem, ten přede mnou začal couvat, potom zakopnul a spadnul na zem. I po zadku ustupoval směrem k chýši, ale potom se zastavil a já jsem mu na hrudník položila nohu, tak aby nemohl utéct. Všichni se smáli Dracovu pištění. Draco vystrašeně vzlykal a ani se neodvážil pohnout. Proměnila jsem se zpět na člověka a pomalu se naklonila k Dracovi. Stála jsem na jeho hrudníku nohou a řekla jsem. ,,Malfoyi já tě varuju. Ještě jednou a budeš litovat že ses narodil." Draco vystrašeně kývnul a já jsem od něj odstoupila. On vstal a utíkal pryč i s těmi dvěma, kteří byli skoro zasypaní sněhem. Těsně u lese se ještě zastavil a otočil se ke mě, já jsem se opět proměnila v pegase a trochu ho popohnala.
Hermiona se na mě překvapeně dívala a Ron na mě hledal s otevřenou pusou. ,,To koukáš Rone co?" Řekl nadšeně Fred, George se usmál a společně jsme si plácli. ,,Katy, proč jsi to udělala?" Zeptala se Hermiona. ,,Protože, se mi nelíbí co si Draco o sobě myslí a jak se chová." Hermoina se usmála a Ron řekl. ,,Děkuju." Opětovala jsem Ronovy úsměv a Hermiona pokračovala. ,,Já nevěděla, že jsi zvěromág." Já jsem jen dodala. ,,Já taky ne, dozvěděla jsem se to teprve před dvěma měsíci. Brumbál mi řekl, abych se tady na škole moc neproměňovala. Musel mě zaregistrovat na ministerstvu kouzel. Bylo okolo toho hodně papírování." Najednou se Hermioně nadzvedli vlasy a Ronovy jeho tkanička u čepice. Ron se vystrašeně zastavil a ani nedýchal. ,,Harry!" Řekla se smíchem Hermiona a Harry ze sebe strhnul svůj plášť. ,,Půjdete s námi?" Zeptal se Harry. ,,Ne díky, mi jdeme prozkoumat chroptící chýši." Řekl nadšeně Fred. Na Ronovy bylo znát znepokojení, ale nic nenamítal a tak jsme se rozdělili. Pomalu jsme přicházeli k chroptící chýši a čím jsme byli blíž, tím byla strašidelnější. Otevřeli jsme staré, skoro se rozpadající dveře a všimli si že uvnitř je nanošený sníh. ,,Kluci co to je?" Zeptala jsem se nejistě. ,,Já bych se neptal co to je, ale spíš od koho?" Řekl Fred se díval se kam ty stopy vedou, najednou jsme z vrchního parta uslyšeli kroky a vrzání podlahy. Vytáhli jsme hůlky a potichu šli po stopách do schodů. První šel Fred za ním já a potom George. Fred otevřel dveře a uviděli jsme velkého černého psa. Vrčel na nás, ale neštěkal. ,,Katy zůstaň za mnou." Řekl odvážně Fred. ,,Ne počkej to je..." Řekla jsem opatrně a skláněla svoji hůlku.
,,Tak dost, hůlky dolů!" Ozval se nám za zády mocný Lupinův hlas. ,,Profesore!" Vydechli jsme všichni. ,,Tichošlápku, jsi v pořádku?" Zeptal se profesor vlídně toho černého psa. ,,Tak moment. Tichošlápek z Pobertova plánku?" Profesor se na mě podíval a zeptal se. ,,Jak víte o plánku?" George řekl, že ho ukradli Filchovi. Podívala jsem se na psa v rohu a v momentě tak stál Sirius Black. ,,Sirius?" Vydechla jsem. ,,Siriusi, co jsi to udělal? Musíme jim vymazat paměť." Všichni jsme se podívali vystrašeně na profesora, ale Sirius řekl. ,,Ještě s tím počkej Remusi. Ona mě poznala." Remus se podíval na Siriuse a řekl. ,,A co s tím mám dělat?" Sirius protočil oči a řekl. ,,Nedochází ti to. Nemůžeš furt chodit ze školy, Severus tě už teď podezřívá a je jen otázka času, než na mě přijde." Všichni jsme se zmateně dívali na Siriuse a potom Lupin řekl. ,,A co máme teda dělat?" Sirius mi pokynul rukou, abych přistoupila blíž. ,,Mužeme je použít jako spojky a vzhledem k tomu co jsem viděl, že udělala myslím že jí můžeme věřit." Remus pochybně kývl a ukázal na Freda s Georgem. ,,A co oni?" Předstoupila jsem před Freda a řekla jasně. ,,Za ně bych dala ruku do ohně!" Sirius se usmál a řekl. ,,Nepřipomínají ti nás, když jsme byli na škole." Remus se usmál a řekl. ,,Vlastně máš pravdu." Sirius se usmál a řekl. ,,Posaďte se a mi vám všechno řekneme. Vyměnili jsme si pohledy s dvojčaty, ale mi jsme milovali nebezpečí a adrenalin, tak jsme se posadili. Fred si mě posadil na klín a George se posadil vedle nás. Remus nám začal vysvětlovat vše o jejich studiu. ,,Byli jsme dobří přátelé na škole a společně s Harryho otcem a Peterem Pettigrewem jsme vytvořili plánek. Po škole se museli Potterovi ukrýt před tím jehož jméno nesmíme vyslovit, ale Pettigrew je zradil." Siriusem projel vztek a řekl. ,,Ta krysa, nás zradila všechny, Potterovi jsou mrtvý a já skončil v Azkabanu. On sám si odřezal prst a předstíral, že je mrtvý. Jenomže není, proměnil se v krysu a ta je tady. Krysa bez jednoho prstu." Najednou se George zarazil a řekl. ,,To je přece Ronova Prašivka." Fred jen opovrženě řekl. ,,Já ji stejně nikdy neměl rád." Sirius potom dál pokračoval a vysvětlil nám, že je zcela nevinný. Oba nám ještě na důkaz ukázali své vzpomínky. Mluvili pravdu, neměli jsme jediný důvod jim nevěřit. ,,Tak co pomůžete nám?" Zeptal se významně Sirius. ,,Jo hodně vám dlužíme, díky plánku vzniklo hodně rošťáren." Řekl Fred a já s Georgem přikývli. ,,Výborně, hlavně prosím všechno zanechejte v tajnosti." Poprosil nás Remus. ,,Nebojte profesore." Ujistil ho George. ,,Když nám budete nosit zprávy, vždycky řeknete naše přezdívky z plánku. Jasné?" Řekl nám Sirius, všichni jsme kývli a potom jsme společně i s profesorem Lupinem odešli a vrátili se do školy.
Katy se opět staví na stranu Weasleyových a odhalila před Hermionou, Harrym a Ronem že je zvěromágem. V chýši našli Blacka s Lupinem. Naštěstí to dopadlo dobře a Katy s dvojčaty jsou tajnými posli. A jako jedni z mála znají celou pravdu o osudu Potterových.
Za nápad zapojit Siriuse už teď vděčím Luně Blackové. Takže ti děkuji.
ČTEŠ
Zrzavé štěstí
FanfictionKaty je potomek rodiny Goodwinů, následovníků pána zla. Katy je potomek narozený přesně po dvou stech letech od založení rodu a proto je obdařena výjimečnou silou. Zamiluje se do krásného zrzka, kterému obětuje všechno.