Neviděla jsem nic a ani jsem se neorientovala, kterým směrem letíme. Po asi půl hodině jsme přistáli a podle zvuků, vešli do nějaké budovy. Vzali mi hůlku a zrušili kouzlo Petrificus Totalus, už jsem se mohla hýbat a mluvit. Slyšela jsem tajemné šeptání, dva smrtijedi mě drželi za paže a vlekli mě mezi sebou. Zastavili jsme se a Lucius mi strhnul pytel z hlavy. Hned potom, nestihla jsem se ani rozhlédnout, mě smrtijedi hodili na zem. Zvedla jsem hlavu a přede mnou stál Voldemort. ,,No to snad ne, sám velký Tom Marvolo Riddle!" Řekla jsem posměšně a Bellatrix zapištěla. ,,Co si to dovoluješ!" Zvedla jsem se na nohy a jen se usmívala. ,,Katy Goodwinová, mocná čarodějka s moci prastarého rodu čistokrevných!" Řekl Voldemort chladně a vykročil ke mě. ,,Tom Marvolo Riddle! Nejmocnější černokněžník! Ne počkat, kouzelník kterého porazilo batole!" Řekla jsem ironicky. ,,Ubohá...!" Vyštěkla Bellatrix, podívala jsem se na ni a zeptala se. ,,Copak Bello? Došli ti urážky! Jsem čistokrevná jako ty!" Bella skřípala zuby, ze vzteku a já se spokojeně usmívala. ,,Hrdá, sebevědomá, odvážná, talentovaná a mimořádně krásná." Obdivoval mě Voldemort. ,,Díky." Odpověděla jsem mu spokojeně. ,,Nepřemýšlela jsi o tom, přidat se na moji stranu?" Zeptal se Voldemort chladně. ,,Radši zemřu!" Odsekla jsem stejně chladným tónem. ,,Dobrá tedy. Uvidíme jestli do příště změníš názor." Řekl Voldemort a kývl na Luciuse. Dva smrtijedi mě zase chytli za paže a odvlekli mě ke stěně. Ve stěně byli řetězy a smrtijedi mě k min připoutali. ,,Chci ji na své straně." Sykl Voldemort, potom se otočil a řekl Luciusovi. ,,Bude to mít na starosti Draco." Vykulila jsem oči a naštvaně je sledovala. ,,Pane proč ji nedáme do sklepení?" Zeptala se Bella. ,,Musí být pod dohledem a když bude sama zlomíme ji o to dřív." Řekl Voldemort a všichni odešli. Zůstala jsem v prázdné místnosti sama. Začalo svítat a já přemýšlela, jak se odtam dostanu. Zaskřípali dveře a do místnosti vešel Peter Pettigrew neboli Červíček. Položil vedle mě džbán vody a kus chleba. Celý den jsem byla v místnosti sama, jen jednou za tři hodiny mi Červíček donesl novou vodu a dvakrát za den krajíc chleba.
Padla tma a já sledovala hvězdné nebe. Najednou jsem slyšela tiché kroky a prudce sebou trhla. ,,Klid Katy. To jsem já." Zašeptal Draco a kleknul si ke mě. ,,Co tady děláš? Budeš mít problémy." Zeptala jsem se jsem starostlivě. ,,Nemůžu spát. Když vím v jakým stavu tady jsi." Odpověděl mi Draco a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. ,,Jsi tady ve špinavých šatech v řetězech o vodě a chlebu." Řekl Draco a oči se mu naplnili slzami. ,,A co s tím chceš dělat?" Zeptala jsem se, Draco si otřel oči a uvolnil mi řetězy kolem zápěstí. ,,Pojď se mnou, vykoupeš se a já ti dám nějaké oblečení." Začala jsem si mnou zápěstí a zvedla se. Draco mě tajně zavedl do svého pokoje, šla jsem rovnou do sprchy a on mi mezi tím našel nějaké oblečení. Po sprše jsem se oblékla a Draco mi přinesl nějaké jídlo. Do syta jsem se najedla, ale už byl nejvyšší čas se vrátit. Draco mě zavedl zpět a připoutal mě zase k řetězům. ,,Draco, nemusíš to dělat. Budu v pořádku." Řekla jsem a soucitně se ne něj dívala. Draco mi jen dal pusu na čelo a odešel. Opřela jsem se o zeď a na chvilku usnula. Ráno do místnosti vtrhla Bellatrix a další dva smrtijedi. ,,Zábava začíná!" Slavila Bella a vztáhla proti mě hůlku. ,,Crucio!" Začala jsem se svíjet a křičet bolestí. Najednou, ale bolest ustoupila. ,,Nessie." Vydechla jsem, sdílela se mnou bolest a proto mi to tolik neubližovalo. ,,To stačí!" Vykřikl od dveří Draco. ,,Cože?" Zeptala se podrážděně Bella. ,,Řekl jsem že stačí. Katy mám na starosti já!" Řekl Draco rázně. ,,Co si to dovoluješ!" Štěkla na něj Bella, jenom jsem se na ně se slzami v očích dívala. Draco napřáhl hůlku, proti Belle. Ta se jen pohrdavě usmála a řekla. ,,Myslíš si, že máš šanci!" Potom proti Dracovi poslala kouzlo a odhodila ho. Draco prudce narazil do zdi a padnul na zem. Naplnil mě vztek. Proměnila jsem se pegase a přetrhala řetězy ve stěně. Křídlem odhodila Bellu a ty dva smrtijedi. Došla jsem k Dracovi a podpírala ho, aby si mohl stoupnout na nohy. Bella se sesbírala ze země a poslala proti mě kouzlo, které mě vrátilo do lidské podoby. ,,Chyťte ji!" Vykřikla a smrtijedi se rozběhli ke mě. ,,Fajn!" Řekla jsem a skočila pryč. Mohlo to trvat deset minut, co jsme se honili po místnosti. Já se smála, Bella zuřila a Draco sotva zadržoval smích. Skočila jsem za Draca a on řekl. ,,Jestli ji budeš něco chtít! Musím o tom vědět!" Bella naštvaně kývla a i se smrtijedy odešla. Draco mě vzal k sobě na pokoj, protože jsem zničila řetězy. ,,Dneska budeš u mě. Než spraví ty řetězy." Řekl Draco.
Přiblížil se večer a já se natáhla na sedačku. ,,Co blbneš! Lehni si na postel na sedačku si lehnu já." Řekl Draco a mile se usmál. Usmála jsem se a šla si sednout na postel. ,,Katy ty jsi zasnoubená?" Zeptal se Draco, podívala jsem se na prsten od Freda a řekla. ,,Jo, Fred mě požádal o ruku. V ten den kdy padlo ministerstvo." Oči se mi naplnili slzami, Draco se zvednul od stolu a sednul si vedle mě. ,,Katy, no tak." Řekl Draco a palcem mi otřel slzy. Pěvně jsem Draca objala a zeptala se. ,,Draco můžu tě o něco poprosit?" Draco mě hladil po vlasech a řekl. ,,Samozřejmě cokoli." Odtáhla jsem se od něj a řekla. ,,Až mě Voldemort zabije, odneseš moje tělo Fredovi s Georgem?" Draco se na mě překvapeně podíval a řekl. ,,Neboj nic se ti nestane." Ironicky jsem se usmála a řekla. ,,Jestli nepřejdu na jeho stranu a budu mu stát dál v cestě zabije mě!" Draco mi na to neměl co říct, protože jsem měla prostě pravdu. ,,Zůstaneš tady?" Zeptala jsem se, Draco kývl a znovu mě pevně objal. Lehli jsme si na postel a akorát jsme z okna viděli krásný, zářivý měsíc v úplňku. Draco z ničeho nic začal broukat melodii ukolébavky co mi zpívala matka. ,,Co to děláš?" Zeptala jsem se, Draco mě pohladil po tváři a řekl. ,,Dobrou noc." Zívla jsem, zavřeli se mi oči a usnula jsem.
Dost nepříjemné setkání a nejhorší je, že Katy čekají ještě horší věci. Co říkáte na to, jak se Draco zachoval? A jaké hrozné věci Katy ještě čekají?
ČTEŠ
Zrzavé štěstí
FanfictionKaty je potomek rodiny Goodwinů, následovníků pána zla. Katy je potomek narozený přesně po dvou stech letech od založení rodu a proto je obdařena výjimečnou silou. Zamiluje se do krásného zrzka, kterému obětuje všechno.