༆P̆̈art18

10K 1.8K 192
                                    

پلیور سیاهش رو توی تنش مرتب کرد و زنگ در خونه رو زد.

بالاخره در با کمک آیفون باز شد جونگ‌کوک تونست پاشو داخل آپارتمان بزاره.

یه محله‌‌ی معمولی و یه آپارتمان معمولی.
کاملا بر خلاف صاحب غیر معمولیشون.

جونگ‌کوک متوجه شد خونه‌ خیلی به دانشگاه و ساختمون خوابگاه ها نزدیکه.

ممکنه تهیونگ یه همخونه داشته باشه؟

سری تکون داد و از آسانسور بیرون اومد و زنگ در خونه رو فشرد.

خیلی زود در باز شد و قامت تهیونگ با موهای قرمز پریشونش و شلوارک و تیشرت فوق گشادش ظاهر شد.

درواقع شاید اگه یکی دیگه بود توی اون حالت چندش و شلخته به نظر میرسید ولی پسر بزرگتر از نظرش فقط پرستیدنی بود.

لبخند بزرگی زد، "سلام ته ته."

تهیونگ هم متقابلا لبخندی زد و از جلوی در کنار رفت، "خوش اومدی شوگر."

جونگ‌کوک بعد از درآوردن کفش هاش وارد خونه شد و پشت سر تهیونگ وارد سالن شد.

خونه درواقع دکوراسیون خاصی نداشت.
مبلای خاکستری_آبی با دیوارای کرمی خیلی توی تضاد بودن.
روی مبل نشست و به تهیونگ نگاه کرد که سرپا بهش زل زده بود.

نمیدونست چی بگه پس فقط سکوت کرد.

"چیزی میخوری برات بیارم؟"

جونگ‌کوک به نشونه‌ی نه سرشو تکون داد و دست هاشو به دو طرف باز کرد، "فعلا فقط بغل میخوام."

تهیونگ به پسر لوسش خندید و سمتش رفت و کنارش نشست.

جونگ کوک خیلی سریع دستاشو دور بدن تهیونگ پیچید و محکم بغلش کرد.

تهیونگ بوسه‌ی کوتاهی روی شقیه‌ی جونگ‌کوک گذاشت و متقابلا بغلش کرد، "منم دلم برات تنگ شده بود شوگر."

جونگ‌کوک کمی از تهیونگ فاصله گرفت و تهیونگ رو به پشتی مبل تکیه داد و روی رون هاش نشست.

با شیطنت ابرویی بالا انداخت و کمی توی جاش جا به جا شد، "خب کیم ته قصد نداری که فقط بغلم کنی؟"

تهیونگ شوکه از حرکاتش مات نگاهش کرد و وقتی به خودش اومد برق شهوت چشماش رو گرفت.

دستاشو روی پهلو‌های جونگ‌کوک فیکس کرد و بدنش رو بالا کشید و باعث شد روی دیکش بشینه.

باورش نمیشد الان اون کمر باریک بین دستاش بود و اون رون های درشت عضله‌ای دو طرف بدنش بودن و اون باسن گرد و پر فاکی رو دیکش بود.

قطعا جونگ‌کوک یکی از سکسی ترین ادمایی بود که دیده بود.

خودش رو جلو کشید و صورتشو مقابل صورت جونگ‌کوک نگه داشت، "چیشده شوگر برنامه‌ای ریختی؟"

Sugar Cherry [VKOOK]Where stories live. Discover now