dokuzuncu

24.5K 1.6K 666
                                    

Bu bölümde Mert var
_____

Merdalina; Ben yazmasam yazmazsın ibne.

Elimdeki kalemi, çözdüğüm test kitabının arasına koydum ve kitabı kapattıktan sonra bildirim sesi odamı dolduran telefonumu elime aldım.

Sen; Olum ders çalış ders. Her şeyden önce namaz.

Merdalina; Neyse ki salaksın. Yoksa beni götüne takmamak neymiş görürdün.

Sen; Kes lan, en son ben yazmıştım. Sıra sendeydi.

Merdalina; Manit yaptım aq

Sen;
Fotaun at.

Merdalina; Ne foto istiyon hemen feysbukçu dayılar gibi?

Sen; Oha Mert! Fotoğrafı yok deme.

Merdalina; Fotoğrafı yok.

Sen; Sana inanmıyorum. Hayır yani bu yanlış bir şey değil asla. Ama senin için yanlış, sen foto için manit yaparsın çünkü.

Merdalina; Doğru.
İşte sana atabileceğim tarzda bi fotosu yok knk anladın mı ;)

Sen;

Merdalina;  ;) ;) ;) ;) ;)Ee sende ne var ne yok?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Merdalina;  ;) ;) ;) ;) ;)
Ee sende ne var ne yok?

Sen; Anonimim var.

Merdalina; Wtf oldum.

Sen; Ya aslında tam anonim de denilmez. Adı, soyadı, yeri, yurdu her şeyi belli sadece suratı yok. Sırtı da var knk.

Merdalina; Sen ne diyor, ben anlamıyor? Sen aptal.

Sen; Ya mal, bana biri yazıyor işte.

Merdalina; Kimi yiyon koçum?

Sen; Ya niye inanmıyorsun, ben çok mu çirkinim, kimse sevemez mi beni?

Merdalina; Yani aslında çok değil.

Sen; Konuşmuyom ya, yürü git.

Merdalina; Güzellik sadece yüzde değildir, bunu sen de çok iyi biliyorsun aslan. Belli ki şu anonim çocuk senin o güzel, temiz kalbini görmüş, hissetmiş. Aksi halde eminim ki yazamazdı.
Sen zor bir kızsın, kendin de bunun farkındasın. Seni on iki yaşından beri tanıyorum, o zamandan bu yana ne canlar yandı senin için. Ama hiçbirinden haberin olmadı ldkkdlqmdkanns
Neden? Çünkü sana açılmaya cesaret edemiyorlardı, sana ne diyeceklerini bilmiyorlardı. Çünkü seninle sadece dış görünüşün için konuşmak istemişlerdi.
Ama anonim bey öyle değil, hissettim.

Sen; Sen, üşenmeyip de böyle uzun uzun yazdığına göre ciddi şeyler var Merdalina.

Merdalina; Bence de var öyle şeyler, ciddi şeyler.
_____

Oy ve yorum arkm

Bunlar hep 1 ay önce yazıp biriktirdiğim taslaklar

Belki bugün içinde bi bölüm daha atarım neys bilmiom

Çek Tulumbayı | TextingWhere stories live. Discover now