yoyoyoyoyo
Bugün iki kere üst üste bölüm attım on birinci bölümü atlamayın canımcımlar
_____Gözümü alan güneş ışığıyla suratımı buruşturdum ve sucuklu tostumdan büyük bir ısırık aldım. Ayranımı oturduğum bankın üzerine bıraktım ve dudağımın üstünde kalan ayran damlalarını yalayarak temizledim. Okuldaydım ve öğle arası olduğu için bir şeyler atıştırıyordum.
Bana doğru yaklaşan, mezun olması gerekirken devamsızlıktan dolayı bir yıl sınıf tekrarına kalmış olan Burak ile gözlerimi devirdim. "Ne istiyorsun? Çabuk söyle ve sonra defol git!"
"Seninki bunu sana vermemi istedi." Dedi yüzündeki alaylı ifadeyle, elindeki kağıdı gözüme sokmak ister gibi gösterirken.
"Benimki?" Dedim, sorar bir ses tonuyla.
"Kaan."
Tek seferde söylediği isimle kalbim aniden hızlandı. "K-Kaan mı?"
"Evet, K-Kaan." Dedi, beni taklit ederek.
Koluna sert bir yumruk geçirdim ve elindeki kağıda uzandım. "Kaan'ı nereden tanıdığını daha sonra soracağım."
"Ve ben de cevaplamayacağım." Dedikten sonra saçlarımı hunharca karıştırarak yanımdan uzaklaştı.
Tostumu, nereye koyacağımı şaşırarak dişlerimin arasına aldım ve orada tuttum. Daha sonra iki elimle, Burak'tan aldığım kağıdı açtım.
Dallı, budaklı yarim
İl il gezdim
Yalvardım, ettim
Ancak yine sana geldim
Rahat hayatıma ettinSana aksorşit yazdım. Ne zaman cevap vereceksin be popo kafalım?
Yanlış yazmış olduğu kelimeyle küçük bir kahkaha dudaklarımın arasından firar ederek özgürlüğünü ilan etti.
Sırıtmaktan ayrılan ağzımı zorlukla kapattım ve kağıdı bin kez katladıktan sonra kimsenin bana bakmadığından emin olarak sütyenimin içine sıkıştırdım.
Neden orası, bilmiyorum.
Kaan'ın bana yaptığı büyük itirafın üstünden tam altı gün geçmişti. O mesajdan sonra kafam çok karıştığı için ona bir cevap vermemiştim ve o da yazmamıştı.
Ancak bugün Burak ile gönderdiği kağıt...
Ağlasam mı gülsem mi bilmiyordum. Telefonumu çıkardım ve WhatsApp'ta onunla olan mesajlara girdim.
Sen; Bu neyin nesi?
Yavşakaan; Ulan biliyordum.
Sen; Neyi?
Yavşakaan; Yazacağını biliyordum. Dayanamadın değil mi hasretime?
Sen; Hiç sorma. Hatta bir ara hasretinden şeyi düşündüm...
Yavşakaan; Neyi?
Sen; Sana aksorşit yazıp mektupla göndermeyi kdkekfjsoj
Yavşakaan; Çoq mü kömiq şerefsıız?
Sen; Valla çok beğendim. Sütyenimin içine sakladım, o derece...
Yavşakaan; Bazen sadece bir kağıt parçası olmak istersin...
Sen; LELWMDKDNFJOWKWJFLWPŞ
Yavşakaan; Bana bir cevap vermeyecek misin?
Sen; Ben... Bilmiyorum Kaan.
Yavşakaan; Ne zaman kaybettin?
Sen; Neyi?
Yavşakaan; İnsanlara olan güvenini...
Sen;
Yavşakaan; bb
_____bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek Tulumbayı | Texting
Humor•Tamamlandı• Saat: 02.13 İnce yorganı başımın üstüne kadar çektim ve ardından telefonumdaki, reklamını geçen hafta görüp indirdiğim makromusic uygulamasına giriş yaptım. Hemen, uyumadan önce dinlemekten zevk aldığım şarkıyı açtım. Aslında ben, bu ş...