✨ zostaw coś po sobie ✨
Dax
Z powodu włamania policja San Sebastian Bernal została przekazana do spraw wewnętrznych i dlatego, że wsparcie ze Stanów nie będzie tutaj przez kilka godzin. Zmęczony wykonywaniem rozkazów, które nie zbliżyły mnie do Jane, kontynuowałem polowanie na własną rękę wbrew instrukcjom mojego dowódcy.
Obiecałem Jane, że nie pozwolę, by stało się jej coś złego i nie dotrzymałem tej obietnicy, ale nie było mowy, bym jej nie znalazł. Udało mi się wytropić samochód Smitha na przedmieściach miasta, ale tam kończył się trop, więc poszedłem jedyną drogą, którą mógł wybrać. Jechałem pół godziny nigdzie bez śladów życia, bez budynków ani ludzi, nawet zwierząt. Następne miasto miało być za godzinę i moje obawy zaczęły mnie pożerać. Zatrzymując się na poboczu drogi, przycisnąłem czoło do kierownicy i wziąłem głęboki oddech.
- Znajdziesz ją, znajdziesz ją - powtarzałem sobie w kółko, dopóki nie wróciła mi odrobina pewności siebie.
Znak z informacją o „własności prywatnej" wzbudził moje zainteresowanie i skręciłem w długi żwirowy podjazd. Jechałem jeszcze kilka minut, znajdując stary, obskurny dom ukryty za formacją skalną pośrodku niczego. Cudem, żółty gówniany samochód był zaparkowany z boku domu, do połowy przykryty niebieską plandeką.
Wycofałem samochód i zaparkowałem na jezdni, dzwoniąc przez radio w mojej pozycji, zanim wsunąłem pistolet do kabury na biodrze. Jane wyjdzie z tego żywa, nawet jeśli oznaczała to, że ja tego nie zrobię.
Poszedłem z powrotem do domu, cicho okrążając obwód, szukając innych sposobów wejścia obok frontowych drzwi. Znalazłem niezamkniętą piwnicę, otworzyłem drzwi i zszedłem po chwiejnych betonowych schodach. Zapach pleśni przeniknął moje zmysły, a ciemność jak smoła utrudniała pozostanie cichym i niewykrywalnym. Za mną rozległ się świst i coś twardego pękło nad moją głową, powodując, że mój wzrok stał się czarny.
Obudziłem się jakiś czas później, moje oczy zamgliły się pod jasnymi, białymi kwiatami piwnicy, a moje nadgarstki były teraz zablokowane łańcuchami przymocowanymi do podłogi. Nikt inny niż sam Dorian Smith stał przede mną, z głową przechyloną na bok, a na jego twarzy malował się zadowolony uśmiech.
Odwróciłem głowę dookoła, moja czaszka bolała szczególnie wokół mojej korony z miejsca, w którym zostałem uderzony.
Pociągnąłem za łańcuchy, moje mięśnie napinały twardy metal bez powodzenia. Dorian rzucił mnie na kolana, bez koszuli, zupełnie bezbronnego.- Witamy, oficerze Rivera! - zawołał Dorian, a błysk metalu w jego dłoni błysnął w świetle. Potrząsnąłem głową, żeby oczyścić wzrok, zdając sobie sprawę, że ma nóż - czekałem trochę czasu na tę chwilę. Dużo o tym myślałem przez ostatni rok w więzieniu; czy powinienem użyć pistoletu? Noża? Liny do zawieszenia cię jak psa, którym jesteś? - zachichotał, potrząsając głową - o nie, chcę, żebyś cierpiał. Chcę, żebyś dokładnie wiedział, przez co przeszedłem, kiedy byłem zamknięty; bicie, głód i trochę więcej.
- Proszę, nie rób tego - błagałem z braku tchu - proszę, nie rób jej krzywdy.
- Komu? Jane? - Dorian zaśmiał się głośno, klepiąc się po kolanie - dlaczego ci na niej zależy, ona jest twoim smakiem tygodnia. Jutro stare wiadomości.
- Kocham ją - przełknął ślinę, a gorące powietrze sprawiło, że kropelki potu spłynęły po moim ciele.
- Nie obchodzi mnie, co czujesz - Dorian obrócił nóż, chwytając go za rączkę - poza tym nigdy nie skrzywdziłbym własnej córki - spojrzałem na niego zmieszany.
- Jane nie jest twoją córką.
- Och, ale to moja córka, detektywie. Może zamiast próbować włożyć jej, mógłbyś wykonać swoją pracę - Dorian splunął, robiąc krok obok mnie - widzisz, przed tym wszystkim byłem profesorem na uniwersytecie, do którego uczęszczała matka Jane jako młoda osoba dorosła. Mieliśmy krótki romans, w którym oboje twierdziliśmy, że się kochamy. To znaczy, dopóki ten pieprzony idiota nie przeniósł się z Chicago.
Patrzyłem, jak twarz Doriana wykrzywiła się z zazdrości i wściekłości, a jego knykcie pobielały na rękojeści ostrza.
- Ukradł mi ją i dopiero kilka miesięcy później dowiedziałem się, że jest w ciąży. Popełniła błąd, wracając do mojej klasy po swoje rzeczy, zanim ukończyła szkołę, czyli wtedy, gdy zobaczyłem, jak nosi moje dziecko. Byłem podekscytowany, zakładając, że skoro będziemy mieć dziecko, oznaczało to, że pobierzemy się i w końcu zaczniemy wspólne życie, tak jak planowaliśmy. Ale skorzystała z okazji, by mi powiedzieć, że wyszła już za mężczyznę, który ma być jej ojcem, a Jane nie była moja.
- Nie wierzę w ani jedno słowo - splunąłem, a moje ramiona napięły się na metalowych łańcuchach.
- Nie musisz mi wierzyć, dokumentacja się sprawdza - Dorian wyjął z teczki kartkę papieru i pokazał mi ją - poszperałem trochę i znalazłem placówkę opieki nad dziećmi, którą Jane opiekowała się jak noworodek i ukradłem jedną z jej pieluch. Przyniosłem ją do laboratorium i siedemdziesiąt dwie godziny później otrzymałem radosną wiadomość.
Dokument wyglądał na prawdziwy, a pieczęć aprobaty u góry potwierdzała prawdziwość.
- Podjąłem kilka prób skontaktowania się z matką Jane, aby nawiązać związek z moją córką. Wszystkim temu odmówiono. W pewnym momencie zagroziłem bitwą o opiekę, którą przeciwstawili się, mówiąc sędziemu, że miałem wybuchowe problemy z gniewem i słaba stabilność psychiczna.
- Więc hipotetycznie, jeśli to wszystko jest prawdą, co skłoniło cię do zabicia Kingsleyów? - zapytałem, patrząc, jak koła w jego sadystycznej głowie obracają się.
- To był głównie wypadek; wszedłem do ich domu w środku nocy, próbując samemu powiedzieć Jane, ponieważ prawie całe jej dzieciństwo minęło wraz z moją nieobecnością. Kiedy dotarłem do jej sypialni, zdałem sobie sprawę, że jej nie ma i skończyłem potykając się o krzesło przy biurku w ciemności, kiedy wychodziłem. Znaleźli mnie, kiedy wychodziłem przez okno i chyba dostrzegli okazję. Mąż wziął strzelbę i wycelował w moją klatkę piersiową, ale szybko wróciłem do dom. Walczyliśmy o broń i w miksie wybuchła. Matka Jane upadła na ziemię i poczułem się, jakby ktoś wyrwał mi serce; wyobraź sobie, że na twoich oczach tracisz kobietę, którą kochasz. Byłem taki zła Nie mogłem być odpowiedzialny za swoje czyny. Oderwałem mu broń i cztery razy do niego strzeliłem - przerwał, z lekkim uśmiechem na ustach - wciąż pamiętam sposób, w jaki jego ciepła krew trysnęła na moją twarz.
- Jesteś chory - potrząsnąłem głową, nie wiedząc, co o tym myśleć.
- Być może tak, ale wszystkiego tego można by było uniknąć, gdyby po prostu pozwolili mi ją zobaczyć. Teraz nadrabiam tylko trochę spóźniony czas ojca.
Postąpił za mną i delikatnie wsunął ostry, zimny metal na moje gardło. Mała strużka krwi spłynęła po mojej szyi. Jęknąłem ciężko, słysząc jego chichot w moim uchu.
- Jesteś żałosnym gównem. Nigdy nie pozwoliłbym mojej córce być z tobą.
- Tak, cóż, twoja córka nazywa mnie tatusiem, jesteś teraz trzeci w kolejce - uśmiechnąłem się do niego, a jego twarz poczerwieniała, kiedy zarejestrował to, co powiedziałem, co przyniosło mi cios w twarz.
Krew wypłynęła z moich ust i wyplułam ją na niego, kiedy pielęgnował swoją dłoń. Moje inteligentne usta nie pozwoliły mi wyjść z tego żywym.
CZYTASZ
The Cop Next Door
Romance- Przestań, Dax. Nie spojrzałam mu w oczy, nie mogłam. Jego gorący oddech ciągnął się po mojej szyi, a jego miękkie usta muskały odsłonięte ciało. Zaśmiał się, gdy moje plecy mimowolnie wygięły się w łuk, a moje policzki zapłonęły i zaróżowiły s...