κεφάλαιο 7β

92 35 40
                                    

Την επόμενη μέρα..

Λυδία

«Έχουμε  αποφασίσει με τον Θάνο να παρακολουθούμε τον πατέρα μας και να μην τον αφήνουμε πολύ με τη μαμά ειδικά με τις υποψίες που έχουμε.»

-Καλημέρα. Πως περάσατε;

-Καλημέρα παιδιά. Ήταν όλα υπέροχα.

-Ελπίζω ο μπαμπάς να σε πρόσεχε."είπα με ένα από τα πιο ψεύτικα χαμόγελα μου"

- Δεν έχω παράπονο ήταν κύριος με τα όλα του.

-Το καλό που του θέλω."τον αγριοκοιταξα αλλά εκείνος δεν έδειξε να έχει καταλάβει κάτι"

-Λυδία θα σε πάω εγώ στο σχολείο σήμερα. Έχω κάποιες δουλειές και έτσι δεν μου είναι κόπος. Είσαι έτοιμη;.

-Ναι.

….

Θάνος

-Να φεύγω και εγώ σιγά σιγά μην ανησυχείς μαμά δεν θα αργήσω.

-Μπορείς να κάτσεις ένα λεπτό να μιλήσουμε;

«Την κοιτάω πιο προσεκτικά και βλέπω ότι είναι χλωμή ενώ δάκρυα κυλάνε  στο πρόσωπο της.»

-Μαμά τι έχεις; Σου έκανε κάτι ο μπαμπάς;

-Έχω κάποιες υποψίες. Φερόταν παράξενα δεν ξέρω ίσως είναι και από τη νέα αγωγή.

-Μαμά παίρνεις κανονικά τα φάρμακα σου;.

-Μέχρι και πριν μια εβδομάδα ναι. Σε παρακαλώ μη το πεις σε κανέναν και ειδικά στη Λυδία δε θέλω να έχει άγχος για εμένα αρκετά.

-Δεν θέλουμε να πάθεις κάτι  ξέρεις ότι θα βρούμε μαζί τη λύση. Η αδερφή μου σου έχει αδυναμία για αυτό πρέπει να προσέχεις τον εαυτό σου μη της το κάνεις αυτό δεν αξίζει σε καμία από της δύο να είναι λυπημένη. Δεν θα το πω για την ώρα.

-Ευχαριστώ. Υπόσχομαι να γίνω καλύτερα. Για αυτό έχω κάνει και κάποιες εξετάσεις αύριο θα βγουν τα αποτελέσματα.

«Σκύβω και την αγκαλιάζω γιατί νιώθω ότι το έχει ανάγκη. Ήταν μια σύντομη αλλά λυτρωτική αγκαλιά.»

- Θα πάμε μαζί να τις πάρουμε. Πρέπει να φύγω δε θα αργήσω και όπως είπαμε εντάξει;

-Ναι . Να προσέχεις.

«Τώρα που στο καλό μπορεί να έχει πάει; Θα πάρω τηλέφωνο τη Λυδία μήπως ξέρει. Μα τι λέω τώρα θα κάνει μάθημα αν της τηλεφωνήσω την έκαψα. Το βρήκα  ας είναι καλά τα μηνύματα.»

Take my soul and fix meWhere stories live. Discover now