Λυδία
Κατευθύνομαι χαρούμενη πλέον προς το σπίτι της κυρίας Στέλλας , θέλω να της δείξω το φόρεμα και να τη ρωτήσω κάτι που με τρώει εδώ και μέρες, λίγο πριν φτάσω στην πόρτα ξανασκέφτομαι όλα όσο θέλω να πω και αφού πάρω μία βαθιά ανάσα χτυπάω το κουδούνι ενώ το χαμόγελο δεν έχει φύγει στιγμή από το πρόσωπο μου.
-Λυδία τι κάνεις; Πέρνα μέσα. Ήρθες για την Στέλλα; «Μου λέει με ένα ζεστό χαμόγελο ο πατριός του Μάρκου.»
- Για την ακρίβεια ήρθα και για τους δυο και κυρίως για εσάς. «Του λέω ενώ τρίβω νευρικά τα χέρια μου»
-Μπορείς να μας λες ότι θες, όμως πέρασε μέσα μην κάθεσαι έτσι στην πόρτα. «Μου λέει ενώ ταυτόχρονα με τραβάει μέσα»
-Λυδία μου. «Ακούγοντας αυτή τη τόσο γνώριμη φωνή της τρέχω αμέσως και την αγκαλιάζω αφήνοντας της άναυδη. Συνήθως δεν κάνω τέτοιες κινήσεις και αυτό είναι το ωραίο γιατί όταν το κάνω τους αφήνω χωρίς λόγια πράγμα που με χαροποιεί ιδιαίτερα.»
-Όπως ξέρετε σε μια εβδομάδα είναι ο γάμος και αγόρασα αυτό εδώ το φόρεμα. «Λεω και αμέσως δείχνω το φόρεμα».
-Λυδία μου είναι πανέμορφο θα μοιάζεις με πριγκίπισσα. «Αμέσως με πιάνει μια μικρή μελαγχολία με τα λόγια της γιατί σκέφτομαι ότι ακριβώς τα ίδια θα μου έλεγε και η δική μου μαμά. Η κυρία Στέλλα σαν να κατάλαβε ήρθε και μου έδωσε ένα τρυφερό φιλί και μου έσφιξε στιγμιαία το χέρι δίνοντας μου δύναμη να συνεχίσω. Την ευχαριστώ σιωπηλά και αμέσως στρέφομαι στη μεριά του κυρίου Κλαύδιου.»-Μπορεί να είστε εργοδότης μου, μπορεί να μην είστε πατέρας μου όμως μου έχετε φερθεί πολύ εντάξει και έχετε δείξει την ίδια αγάπη για εμένα και τον αδερφό μου όπως και η κυρία Στέλλα για αυτό θα ήθελα να με συνοδεύεται εσείς στην εκκλησία. Αν το θέλετε βέβαια.
Για μια στιγμή τον βλέπω να έχει γουρλώσει τα μάτια από την ξαφνική ανακοίνωσε όμως γρήγορα την έκπληξη διαδέχεται η χαρά πράγμα που με κάνει ακόμα πιο χαρούμενη.
-Θα ήταν μεγάλη μου τιμή να συνοδεύσω μια σπουδαία νεαρή γυναίκα σαν και εσένα στην πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής της.
-Σας ευχαριστώ πολύ «του λέω ενώ πέφτω με φορά στην αγκαλιά του.»
-Εγω ευχαριστώ που με εμπιστεύεσαι «Μου λέει και ανταποδίδει και αυτός την αγκαλιά, ενώ με φιλάει απαλά στα μαλλιά.»Μάρκος
Είμαστε με τα παιδιά και λέμε για τον γάμο και γενικά για τις ετοιμασίες όταν τη βλέπω να πλησιάζει προς το μέρος μας ενώ τα λακκάκια της έχουν κάνει ήδη την εμφάνιση τους . Φοράει ένα κολλητό φανελάκι και ένα απλό σορτσάκι όμως έχει κάτι που κάνει τον καθένα να την κοιτάζει με τις ώρες. Είμαι περήφανος για αυτή και για όσα έχει καταφέρει στη ζωή της και θέλω να την κάνω χαρούμενη. Ελπίζω να μη μετανιώσει για την απάντηση της και να μη χάσουμε την «μαγεία» της πρώτης φοράς μεταξύ μας , τότε συνειδητοποιώ ότι έχει έρθει ήδη δίπλα μου και με κοιτάζει παράξενα όπως όλοι.
-Τι έγινε; «τους ρωτάω μπερδεμένος»
-Α καλά φίλε σάλεψες « λένε με μια φωνή ο Θάνος και ο Λουκ ενώ κρατιούνται στο να μη γελάσουν. Ακόμα και η Λυδία κάνει πως βήχει, δεν πειράζει θα της δείξω εγώ το βράδυ και χωρίς δεύτερη σκέψη σκύβω και την φιλάω.»
-Ρε Μάρκο κρατήσου λίγο. Έλεος πια θα έχετε όλο το βράδυ δικό σας κάνε λίγη υπομονή «λέει η Έμμα μέσα από τα γέλια της.»
-Λυδία που είναι το φόρεμα σου; «Την ρωτάω γεμάτος περιέργεια ενώ αγνοώ τους άλλους.»
-Το άφησα στη μαμά σου . Δεν ήθελα να το δει κανείς πριν το γάμο. « Μου λέει κλείνοντας μου το μάτι»
…..
-Νεαρή μου ήρθε η ώρα να πληρώσεις και καλά θα κάνεις να συνηθίσεις τέτοιες πληρωμές «λέω ενώ ταυτόχρονα ενώνω τα χείλη μας σε ένα παθιασμένο φιλί. Εκείνη με τη σειρά της τυλίγει τα πόδια της γύρω από τη μέση μου και βαθαίνει το φιλί μας, όσο εγώ μας κατευθύνω προς την κρεβατοκάμαρα.»
-Ότι πείτε κύριε Παΐβανά « μου απαντάει τη στιγμή που την ξαπλώνω στο κρεβάτι ενώ προσπαθεί να κρύψει το αναψοκοκκινισμένο πρόσωπο της ανάμεσα στα μαξιλάρια.»
Μάρκο κάνε μου έρωτα «ψιθυρίζει με την πιο αισθησιακή φωνή της ενώ το χέρι της πήγαινε στην περιοχή μου ερεθίζοντας την περισσότερο. Χωρίς να σκεφτώ κάτι άλλο βγάζω αμέσως τα ρούχα μου και σκίζω τα δικά της, λίγο πριν τη φιλήσω κοντοστέκομαι και κοιτάζω το σώμα της, τόσο υπέροχο λευκό και απαλό σαν μετάξι με τις κατάλληλες καμπύλες στη μέση και στο στήθος. Κοιτάζοντας προς την κοιλιά της βλέπω μια σειρά από μικρές πλέον ουλές οι οποίες μου φέρνουν άσχημες αναμνήσεις, αμέσως τις διώχνω από το μυαλό μου και αρχίζω να τις φιλάω κάνοντας την να ανατριχιάσει ολόκληρη.»Λυδία
Αισθάνομαι τόσο υπέροχα μαζί του που εύχομαι να κρατήσει και να τον κάνω πραγματικά ευτυχισμένο. Ελπίζω να μην έχουμε κάνει λάθος σε όλο αυτό. Τότε είναι που αποφασίζω να προσπαθήσω να τον κάνω κάθε μέρα να είναι και διαφορετικά χαρούμενη με τον δικό μας μαγικό τρόπο. Όμως ακόμα έχω τις αμφιβολίες μου για τον γάμο, όταν όμως τον βλέπω να με κοιτάζει με αυτά τα μάτια αμέσως χάνονται τα πάντα και υπάρχουμε μόνο εμείς οι δυο και το κοινό μας μέλλον «Σ’ αγαπώ» του λέω και κλείνω τα μάτια για να απολαύσω τη στιγμή.
.......,...Γεια σας τι κάνετε;
Καινούργιο κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει
YOU ARE READING
Take my soul and fix me
Random«Αντίο . Είναι η μόνη λέξη που μπορώ να πω τώρα. Το ήξερα ότι η χαρά μου δεν θα κρατήσει πολύ σαν να είμαι καταραμένη. Μάρκο ειλικρινά πρέπει να φύγω, δε θα με σταματήσει κανείς ούτε καν εσύ.» « Σκύβω και του δίνω το πρώτο και τελευταίο φιλί μου. Με...